Whehehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Waarom is deze grootheid nog niet genoemd?
Snackbar Gerrit en Marijke!!
[afbeelding]
Ver uit het mooiste gebouw in deze pauperstad.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Dixidito het volgende:
[..]
En dan mogen we kiezen uit 5 lelijke opties. Moet je de minst lelijke kiezen. Deventer heeft geen meerjarenplan voor architectuur, planologie en verkeerskunde.Echt zonde. De stad had zoveel mooier kunnen zijn.![]()
welke basisschool zat je? St. Bernardus? Schakel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik woon trouwens vlak bij die nieuwe skate baan.
Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]![]()
Heb je er wel kaas van gegeten?!
Je hebt verkeerskunde gedaan zie ik.. Ik deed Ruimtelijke Ordening & Planologie hier in Deventer (ik woon hier ook al mn hele leven) en ga nu doorstuderen (Universiteit Utrecht) in dezelfde richting..
Maar wat ik even wil zeggen dat is dat Deventer wel degelijk zowel een planologisch structuurplaan heeft (Deventer 2025: synergie van stad) als verkeerskundig (Masterplan As Binnenstad - Colmschate 1998-2008). Komt bij dat een gemeente sinds een aantal jaar (Wet op de Ruimtelijke Ordening (WRO)) altijd een gedetailleerd BP moet hebben vastgesteld .. Daarnaast staat in het BRO (Besluit Ruimtelijke Ordening) dat als er een beslissing genomen moet worden die zodanig afwijkt van een BP (In dit geval het nieuwe stadskantoor en de stadsbibliotheek) er altijd hoor en wederhoor moet plaatsvinden met de inwoners. Dit kan middels een referendum, maar ook met simpele informatieavonden en/of inspraakavonden..
![]()
Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat nieuwe verkeersplein is ook uber, zo ingewikkeld en onlogisch heb ik ze nog niet eerder gezien. Elke keer ben ik weer verbaasd welke richting ik nu weer uitga, en nog steeds moet ik de bordjes volgen.
Weinig ruimte inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
idd.;. Bioscoop, restaurant etc..
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nja.. Ik heb me idd ook verbaasd over de ingewikkeldheid.. Maar het probleem is dat het een 5-sprong is.. De keuze voor 1 kruispunt vind ik onlogisch maar alternatieven zijn er eigenlijk niet doordat het verkeersplein ingesloten is door gebouwen en rails..
Mwah.. Nadeel van een rotonde is natuurlijk dat als het in 1 richting stil staat, dat dan meteen alles stilstaat. Plus het feit dat je te maken hebt met 2 baanswegen en dus ook erg veel verkeer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Een mega rotonde was een betere optie geweest denk ik. A la Keizerkarelplein in Nijmegen. Wat chaotischer, maar beter dan dit bordenfestijn.
en een big ass supermarkt toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:
idd.;. Bioscoop, restaurant etc..
Maar EINDELIJK dus een nieuwe bioscoop.. Die stoelen in de EDB waren echt TE slecht.
Jazeker, met skipistes (gedeeltelijk onder de grond), een sneeuwkartbaan, een ijsklimwand en moonlightbowlen. Maar het plan is, om dat toepasselijk te zeggen, in de ijskast gezet, waarschijnlijk voor definitief.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:06 schreef Tierelier het volgende:
Oeh, was daar sprake van ja? Jammer! Anders wist ik 't wel!
Btw ook relaxed, met 't mooie weer, naar de overkant v/d IJssel gaan met het pontje, en je vertoeven aan een chill strandje.
rellen? waar?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:02 schreef scarefreak het volgende:
Vanacht nog wat rellen gezien iemand?
Op site van de stentor staat iig niks over rellenquote:
Behalve dat er gisteren iemand horizontaal de Heks werd uitgedirigeerd na een discussie van 20 minuten zag ik ook verder niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op site van de stentor staat iig niks over rellen
Valt me idd weer mee, had ook wel verwacht dat het uit de hand zou lopen na uitschakeling van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |