Hamvraag: Hoe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef markvnl het volgende:
Als je de mogelijk hebt om zo'n "vergelijkend warenonderzoek" te doen, zou ik dat zeker doen.
Mijn zorgverzekeraar, VGZ, vertelde mij juist dat ik zelf maar moest rondvragen voor een dokter.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:00 schreef loezzie het volgende:
je zorgverzekeraar bellen en vragen welke huisartsen in de buurt nog patiënten aannemen. daarna een kennismakinsconsult aanvragen...
de mijne, CZ, gaf mij gewoon wat namen. Ik weet dat ander verzekeraars ook namen doorgeven..quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:16 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Mijn zorgverzekeraar, VGZ, vertelde mij juist dat ik zelf maar moest rondvragen voor een dokter.
Ik kreeg van de mijne altijd een overzicht met alle huisartsen die ik nemen mocht. Daar koos ik dan maar dichtsbijzijnde van uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef loezzie het volgende:
[..]
de mijne, CZ, gaf mij gewoon wat namen. Ik weet dat ander verzekeraars ook namen doorgeven..
Dat wordt dus bellen of er nog patiënten aangenomen worden...
Mij moeten ze wel aannemen, mijn oude huisarts zit 60km verderop. Lijkt me dus een geval met priveleges...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Spohr het volgende:
Woont iedereen in een gebied waar alle huisartsen nog patiënten aannemen? Ik kreeg niks van de verzekering te horen. Aan de hand van de gemeentegids ben ik maar gaan bellen. Een aantal namen geen patiënten meer aan, anderen alleen patiënten uit de eigen wijk. Nog mazzel dat ik er eentje gevonden heb (ik woon in Dordrecht).
Helaas, maar hoor heel regelmatig dat huisartsen gewoon geen enkele patient meer aannemen. Van ver komend of niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Mij moeten ze wel aannemen, mijn oude huisarts zit 60km verderop. Lijkt me dus een geval met priveleges...
Als je ook ff vertelt hoe je zo'n vergelijkend warenonderzoek moet doen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef markvnl het volgende:
Als je de mogelijk hebt om zo'n "vergelijkend warenonderzoek" te doen, zou ik dat zeker doen.
Die vakbekwaamheid heeft echt niet elke huisarts, is mijn ervaring.
Onze vorige heeft bij ons regelmatig de plank misgeslagen. Heeft niet tot ernstige dingen geleid hoor, maar vervelend was het wel.
Onze nieuwe huisarts is veel doortastender, en wil je bijv. bij psychische klachten ook regelmatig ff zien. De vorige niet, je kon gewoon een recept voor nieuwe anti-depressiva telefonisch vragen, als je door je voorraad pillen heen was.
Succes bij het zoeken naar een goede arts!
Ja omdat veel huisartsen gewoon een stelletje vakonbekwame teringlijers zijn die je veel te lang met klachten laten rondlopen en gelijk maar roepen dat het tussen de oren zit en dat je last hebt van stress.quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Sylvana het volgende:
wat veel mensen die op zoek zijn naar een huisarts zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |