aj maar dat was ook niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:19 schreef k_man het volgende:
Mooi, nu eerst ff selecteren tot de 15 beste, dan praten we verder.
Kom op zeg, je verwacht toch niet dat mensen iets gaan zeggen over 38 afzonderlijke foto's?
Staat ook bij HDR Xilquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:49 schreef Xilantof het volgende:
Sommige zijn trouwens wel duidelijk bewerkt (zoals nummer 1)
Sony R1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat voor camera gebruikt ?
idd nummer 1 is ook een HDR van RAWquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:49 schreef Xilantof het volgende:
Leuke sfeerimpressie zo. Met inderdaad een aantal goede foto's ertussen.
Het zijn er te veel om individueel te beoordelen.
Sommige zijn trouwens wel duidelijk bewerkt (zoals nummer 1)
die stipjes zijn vogelsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef minolta het volgende:
Bij foto 1 zit er precies stof op de sensor kan dit?
truequote:
Er is wel enorm verschil tussen 10-15 foto's of 38. Bij 10 foto's bekijk ik ze stuk voor stuk en heb ik aandacht voor de foto's. Bij 38 scroll ik er doorheen en krijg ik alleen een globale indruk. En dat geldt ongetwijfeld niet alleen voor mij. Dus als je serieus commentaar op je foto's wilt, zul je strenger moeten selecteren (dat is hoe dan ook een goede oefening voor iedere fotograaf). Als je alleen wilt pimpen met je kiekjes dat mag natuurlijk ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:48 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
aj maar dat was ook niet mijn bedoeling![]()
meer zo van als er iets bij zit waar je over wil klagen of een die je aanspreekt hoor ik het graag.. tis al een selectie uit 256 fotos![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |