quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Choices het volgende:
w00t, dankje BMH, pikmin 2 komt eraan. Toch maar even inslaan, sinds de spellen niet meer geproduceerd worden voor de cube, (is dat echt zo??).
Skies is zoooooooooooooooooooooooooooo goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dit moment niet echt, maar zodra de tentamens en Dragon Quest op de PS2 klaar zijn ga ik op de Cube gamen weer. Ik weet alleen nog niet welke game. Ik denk Skies en VJ 2
ik begin er pas aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog genoeg games liggen die ik nog wil/ga (uit)spelen op de Cube. Minstens een titel of tien die nog netjes op me liggen te wachten. Voor mij heeft de Cube nog laaaaaaaaang niet afgedaan.
steel batallion was toch een Xbox game?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog liggen om uit te spelen:Steel Battalion, Call of Duty 2: Big Red One, Metroid Prime 1 èn 2, Pikmin 2, Zelda The Windwaker, Zelda Four Swords Adventures, Animal Crossing, Billy Hatcher and the Giant Egg, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Geist, Luigi's Mansion, Resident Evil 0, Resident Evil, Sphinx and the Cursed Mummy, StarFox Adventures, StarFox Assault, Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike, Super Mario Sunshine, Super Smash Bros. Melee, Viewtiful Joe 1 èn 2, Wario World.
En dan zal ik vast nog wel een handjevol titels vergeten zijn.
Succes met Animal Crossing uitspelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog liggen om uit te spelen:Steel Battalion, Call of Duty 2: Big Red One, Metroid Prime 1 èn 2, Pikmin 2, Zelda The Windwaker, Zelda Four Swords Adventures, Animal Crossing, Billy Hatcher and the Giant Egg, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Geist, Luigi's Mansion, Resident Evil 0, Resident Evil, Sphinx and the Cursed Mummy, StarFox Adventures, StarFox Assault, Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike, Super Mario Sunshine, Super Smash Bros. Melee, Viewtiful Joe 1 èn 2, Wario World.
En dan zal ik vast nog wel een handjevol titels vergeten zijn.
Ach KAK! Ik bedoel Battalion Wars.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
steel batallion was toch een Xbox game?
Nou ja, uitspelen. Je snapt 'm wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Succes met Animal Crossing uitspelen
Zijn genoeg vette games hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:34 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb maar 1 game voor de GC en dat is SM sunshine
need I say more...
Ik hoop echt dat ze met de wii en de retro games iets met die sterren gaan doen, want zo is het echt nutteloos.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef MeZZiN het volgende:
Gebeurd er nog wat in die sterren catalogus van nintendo heb al een tijdje geen nieuwe prijzen gezien zucht...
Dat zou mooi zijn. Dan kan ik EINDELIJK iets voor mijn sterren aanschaffen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:24 schreef outcast_within het volgende:
ze zullen wel normale DS'en erop gooien die ze niet meer kwijt kunnen
voor 10.000! sterren
je had die gamecube moeten halen er meteen weer verkopen voor 75Equote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Dan kan ik EINDELIJK iets voor mijn sterren aanschaffen.
Ik zit nu nml op de 10.845 sterren.
DOET U MIJN DIEJEN DS MAAR!
Err goedkoper toffe spelletjes spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef outcast_within het volgende:
maar mensen wat moet je met een gewone ds als je een lite kunt kopen (die ze wss niet erop gaan gooien)
Nog steeds geen casequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Err goedkoper toffe spelletjes spelen.
Heb je al een caseIk ken nog wel een paar leuke
Done that moet nog alleen wat 'geheime nummer' hebben ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef Roi het volgende:
Ja! Ben nu bezig om alle nummers te halen met Mario Dance Dance Mix!
oooh man het is zo vet!! Veel plezier dr meequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag Zelda the wind waker gehaaldwat ik zo gezien heb is het een erg tof spel
![]()
begin je er morgen toch gewoon weer aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef Topmaat het volgende:
Ik zat ooit ergens vast in zoon kerker, maar heb het daarna nooit meer verder gespeeld. Ik kwam er gewoon niet meer uitWas ergens vanaf gevallen en ik kwam er op geeneen manier meer op. Best jammer, want ik vond het leuk om te spelen.
Reminds me ik moet hem ook nog uitspelen.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
begin je er morgen toch gewoon weer aan
Moet je nagaan dat The Windwaker een van de makkelijkste Zelda ooit is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef Topmaat het volgende:
Ik zat ooit ergens vast in zoon kerker, maar heb het daarna nooit meer verder gespeeld. Ik kwam er gewoon niet meer uitWas ergens vanaf gevallen en ik kwam er op geeneen manier meer op. Best jammer, want ik vond het leuk om te spelen.
hoe is de extra feature waarbij je je GBA aan je Cube kunt linken in Zelda: Tww?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Choices het volgende:
[..]
oooh man het is zo vet!! Veel plezier dr mee, ik loop me al elke avond wat uurtjes ermee te vermaken. Het verhaal lijkt steeds beter te worden des te verder je komt.
zeer handig als je ff zonder bommen enzo zit je kan gewoon kopen bij tingelquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
hoe is de extra feature waarbij je je GBA aan je Cube kunt linken in Zelda: Tww?
Jaaaaah, die is bere-KEK!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef remcheese het volgende:
Sinds gisteren eternal darkness gekocht als 2e handsje!
Das wel erg mooi en dik spelletje!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:26 schreef remcheese het volgende:
nu ik in re4 al eventjes vast zit en en zelda niet voorbij de eindbaas met de handen kom, is dat een welkome afwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Oh? Is dat zo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe zat het nu met WaveRace PAL version (was het niet zodat hij last had van frame drop en dat je beter de US versie kon hebben)
Dat hoort zo, je moet m nu gaan zoekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef ikookhier het volgende:
ne even gespeeld met Zelda THH ben nu mijn zwaard kwijtdoor die piraten ben ik weg geschoten, zie hem niet meer liggen
![]()
Morgen weer een dag![]()
Mwah, ik denk dat twee uitersten zijn.. misschien is een goede volgorde:quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef BMH het volgende:
Van de schattige pikmin naar RE4.... Naa, dat overleef je niet
IK ging er van uit dat ik hem wel weer tegen zou komenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hoort zo, je moet m nu gaan zoeken
Ontzettend zoooveel sfeer in dat speel, prachtig..quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IK ging er van uit dat ik hem wel weer tegen zou komendacht eerst dat hij op het plein met die lichtbundels lag,daar dus niet
![]()
het ziet er allemaal wel erg tof uit![]()
Ocarina of time heb ik daarintegen weer wel uitgespeeld zonder al te veel problemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat The Windwaker een van de makkelijkste Zelda ooit is.
Waar ben je dan ergens vastgeraakt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Darkzell het volgende:
Ben zo'n maand geleden gestopt met Zelda:OoT en als het zo door gaat dan ga ik nooit het einde zien dus misschien iets voor in de vakantie om nog maar eens op te pakken. Ik wil ook nog eens een keer wat toppers gaan aanschaffen voor de cube want ik mis er nog wel wat.
Jammer dat de DS Lite alleen ook op mijn verlanglijstje staat en stieken wel voorrang heeft
Die heb ik ook gehad, omg, wat een tyfus spel is dat zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
Zelda een leuk spel?
Hahahahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=VID_zV--hmo&eurl=
Ik heb redelijk wat waardeloze spellen gespeeld, maar het lijkt erop dat dat stuk oorpoepsoftware waarschijnlijk de allerslechtste game OOIT gemaakt is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, omg, wat een tyfus spel is dat zeg.
Het was ook niet door nintendo gemaakt (een moment van zwakte van nintendo door te switchen van 'playstation' samen ontwikken met Sony om voor de CD-i te gaan van philips... sony was pissed off en heeft de SNES disk system (ofzo iets) later uitgebracht als PSX Nintendo heeft zelf de Sony in de markt gebracht.....)quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
Zelda een leuk spel?
Hahahahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=VID_zV--hmo&eurl=
Suc6 en geniet van die mooie game!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:45 schreef Slappy het volgende:
En dat is nou juist een game die je niet moet spellen
Ik ga denk ik weer met Baten Kaitos beginnen![]()
Same here heb time splitters gekocht en tja het is het niet... kan gewoon niet worden met de controls de game zelf is wel aardig ....quote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Heb net een Medal of honour spel gespeelt. Erg amusant met zen 2'en. Om de objective/leven ruilen van controller.
Wat is het leukste spel in de genre voor de cube?
En het mooiste?
p.s. timesplitters 2 vond ik werkelijk niks
Ze liggen mij gewoon niet.....quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Smots het volgende:
Eh? Timesplitters niet leuk?
Ik heb alle drie de delen van TImesplitters en ik vind vooral deel 2 en 3 waanzinnig cool.
Dat had ik ook een beetje.... tevens kan ik gewoon niet worden met de controles....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:25 schreef outcast_within het volgende:
idd had het leek op bond. maar het was geen bond.
Of je koopt een pack als je toch nog een controler nodig heb en de game leuk vind krijg je de cube voor niets....quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef Emu het volgende:
Mojn gamecube is stuk, en ik vind het dom om nu nog een nieuwe te kopen, daarom pauzeer ik maar een paar maanden met nintendoen en wacht ik op de Wii, daar kan ik toch ook mijn GameCube spellen op spelen
Ja, op de Wii.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Sinds ik de XBOX360 heb speel ik nooit meer met de Cube. Maar over een tijdje zal ik bepaalde games wel weer oppakken, zoals RE4 en Zelda(alle versies).
Zelda komt ook op de GC.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Lexie het volgende:
Ik wachtte eerst alleen nog op Zelda, maar die komt dus op de Wii. Blijft alleen Super Paper Mario nog over.
It's Time... to Split!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Smots het volgende:
Eh? Timesplitters niet leuk?
Ik heb alle drie de delen van TImesplitters en ik vind vooral deel 2 en 3 waanzinnig cool.
Zolang je lol heb gaat het toch primaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Cheiron het volgende:
Idd. Zat ik gisteren te spelen in het donker terwijl de regen op mn glazen dak valtPotverdorie
Overigens, even fungamen met de ine-thrower is superleuk in RE4.
Ik moet er echt niet aan denken op normal te spelen. Noem me maar een slechte gamer, maar ik heb al genoeg moeite met easy. Niet dat ik vaak dood ga, maar met name op ammo gebied heb ik niet cht veel over.
RE4 is bijna overal (gameshops & MM) 30 euro. En voor die prijs mag je em niet laten liggenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef Darkzell het volgende:
Ik moet RE4 nog steeds een keer halen. Heb hem al wel eens gespeeld maar ik vind het nog zo gruwelijk duur voor een spel wat al zo lang uit is en voor de PS2 nog maar ¤25 kost. Nu zou ik natuurlijk gewoon de PS2 versie kunnen halen maar ik vind dat RE4 op de gamecube hoort en daarvoor wil ik hem ook. Die extra's boeien me niet zo.
Internet liegtquote:Op maandag 26 juni 2006 18:39 schreef Darkzell het volgende:
Dan zal ik hem eens een keer gaan halen. Op internet staat ie trouwens zowat overal weer voor ¤50
rond de 22 euroquote:Op maandag 26 juni 2006 18:39 schreef Darkzell het volgende:
Dan zal ik hem eens een keer gaan halen. Op internet staat ie trouwens zowat overal weer voor ¤50
of je koop er gelijk freeloader bij zodat nog goedkoper games kan bestellenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef Darkzell het volgende:
US wel ja maar moet je eens kijken wat er bij PAL staat
Ik kom er wekelijks... Tis een winkeltje in Enschede & Hengelo. Dus jah.. betrouwbaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Darkzell het volgende:
Om nu nog een freeloader aan te schaffen zie ik niet echt zitten.
Maar iemand ervaring met "Gameshop Twente"?
Ja het is geweldigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:50 schreef Karina het volgende:
Ik zit er aan te denken Mario Dancing Stage te kopen, maar het is nogal aan de prijs. Iemand dit spel gespeeld en is het wat?
No shitquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Holy crap. wat is Ikaruga een chaotisch spel!
PSST. :quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
No shit. Speel em op hard, dan sproeien er constant een paar honderd kogels door het beeld
![]()
Ik kan nu pas de eerste eindbaas verslaan op normal zonder kogels te absorberen (dus alles dodgen). Level 2 is een pain op normal![]()
Ik twijfel ook heel erg om dit te halen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Holy crap. wat is Ikaruga een chaotisch spel!
Ik heb m al maanden in mijn winkelwagenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook heel erg om dit te halen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:48 schreef Cheiron het volgende:
lol, gisteren aangekomen bij het minecart stukje bij RE4. Wat een intens stuk zeg, geweldig! duie chainsaw gasten.. brr.. Jammer dat ik op het einde doodging omdat het als volgt liep:
- cart sneller
- cart sneller
- "druk A+B"
ik:" huh? wat? wanner?
- DRUK A+B!!
Ik:"oh... wacht, snel drukken"
Te laat.. dood.. hartslag.. cube uitzetten
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast moet je Ikaruga ECHT halen, al was het maar omdat hij zeldzaam is en over 5 jaar 100 euro waard is.
En terecht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Strollie, die shooting ranges; als je een serie hebt waarin je niets mist (hoeft niet eens een headshot te wezen) dan gaat de achtergrond open en loopt er een lamp van links naar rechts. Die is 500 punten waard. Het is geen Salazar, maar het enige dat ik kan bedenken.
En vrouwen-headshots zijn 200 punten waard ipv 100!
Is dit een soort van Secret of Mana?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef BMH het volgende:
Fire Emblem gekocht. Vanaaf ff proberen
naa.. Meer een soort Fire Emblemquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is dit een soort van Secret of Mana?
Nop maar anders wil ik ook nog wel een 6 hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef Snelkookbami het volgende:
Verkoopt hier iemand mario party 6?
Anders koop ik hem..
Zeker een lijst van vaporware en game die de cube zijn voorbijgegaan...quote:
vind ik ook en wat is het nut ervan er zijn wel een hoop goede games op de cube gekomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef Thomper het volgende:
Beetje vergezochte lijst. The Legend of Zelda: Tetra's Trackers is wel gewoon uitgebracht maar had stemherkenningsproblemen, Donkey Konga 3 is ook gewoon uitgebracht in Japan, Meowths Party was nooit meer dan een techdemo en is nog te vinden in Pokemon Channel, etc etc...
Valt de fire emblem gba versie niet in het niet bij de cube versie?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:02 schreef BMH het volgende:
Fire Emblem word steeds interessanter. Ik wou ook mijn GBA versie van Fire Emblem linken aan me cube, maar helaas kan dit pas als je de Cube game hebt uigespeeld...
Ik probeer iedere dag 1-2 chapters te halen.
Dit is de lijst voor de Amerika/PAL continenten. En daar zijn deze games niet uitgekomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef Thomper het volgende:
Beetje vergezochte lijst. The Legend of Zelda: Tetra's Trackers is wel gewoon uitgebracht maar had stemherkenningsproblemen, Donkey Konga 3 is ook gewoon uitgebracht in Japan, Meowths Party was nooit meer dan een techdemo en is nog te vinden in Pokemon Channel, etc etc...
Bij tactische Turn based strategy games maken de graphics geen ene reet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Valt de fire emblem gba versie niet in het niet bij de cube versie?
Lijkt mij mss. cube vs gba. cube kan net iets meer enzo.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Lost games voor de Gamecube
Kameo: Elements of Power
Die game is ook niet geworden wat het zou moeten zijn. Ik verwachtte ook een rare classic, maar dat is Kameo niet geworden. Helaasquote:
Als Kameo op de Cube was uitgekomen was het dat zeker wel geworden. Dan was ze een veel lievere elf geworden en dan was het kasteel level waarschijnlijk nooit geweest wat het nu is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Die game is ook niet geworden wat het zou moeten zijn. Ik verwachtte ook een rare classic, maar dat is Kameo niet geworden. Helaas![]()
Laatste spel op Cube voor mij.....quote:
Thanks. Morgen eens op letten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Strollie, die shooting ranges; als je een serie hebt waarin je niets mist (hoeft niet eens een headshot te wezen) dan gaat de achtergrond open en loopt er een lamp van links naar rechts. Die is 500 punten waard. Het is geen Salazar, maar het enige dat ik kan bedenken.
En vrouwen-headshots zijn 200 punten waard ipv 100!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef Smots het volgende:
whehehe, ik ben nu bezig om alle minigames in Wario Ware op de Cube te halen 'met een bloemetje'![]()
: D
Het is me op de GBA gelukt, dus op de Cube zal het waarschijnlijk ook wel te doen zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar gedaan, ik kon er een stuk of 5 niet halen als ik het goed weet.
Maar wat een topspelvooral met zijn 3-en of 4-en.
Bij vraag en aanbod heb je meer kan denk ik ... hier zitten voornamelijk fans die niet graag zonder cube willen stellen....quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand hier die zn cube zonder spellen en al die troep wilt verkopen? Mail dan even op edwardseepers @ gmail . com
DK:blast is in een stadium dat ie normaal gesproken niet eens aangekondigd word.. Typische cancel game.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef NrSiX het volgende:
Super Paper mario word de laatste game waar ik voor zal gaan, donkey kong blast lijkt me niet echt bijzonder eigenlijk. :s
Ja ik ook binnenkort weer veder zoek die 3 sleutel in dark world.quote:
Staat nog in de planningquote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=10975quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef Slappy het volgende:
Nog nooit een screenshot of info gehoord dat ie in ontwikkeling is voor de Cube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
RE4quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:13 schreef NrSiX het volgende:
laatst re4 gekocht en mario dancing stage.. even uittesten morgen
Hoe ver zit je in het spel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond weer gegamed.
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnng....
Animal crossing mischien?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef speknek het volgende:
Salazar gebruikt die move wel regelmatig, Cheiron, maar niet zo vaak als de andere.
Mijn vriendin wou laatst misschien weer een spel kopen en vroeg aan me of ik nog iets wist. Ze houdt van spellen zoals Zelda, Beyond Good and Evil, Tales of Symphonia en Prince of Persia. Harvest Moon vond ze wel leuk maar toch iets te saai. Weet iemand anders nog een spel in die richting? Volgens mij heb ik zo namelijk alle toppers wel gehad. Zat zelf misschien nog aan Baten Kaitos of Animal Crossing te denken, maar weet toch niet echt of dat voor haar is.
Vanaf daar wordt het minder.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Cheiron het volgende:
Ack, het begin van de tweede schijf van RE4 is wel moeilijk zeg. Stomme chaingun guy
Hoe bedoel je dat?quote:
Laboratorium blijft het engste stuk uit het spel. Eng en leuk dankzij de vele wapens die je dan al kunt kopen.quote:
Soms ben je een raar mannetjequote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf daar wordt het minder.
Dat heb ik nog net niet (wil altijd ff spelen (eerste 10/15 minuten ben wel nieuwsgierig) maar tja heb net een DS dus daar alleen maar mee bezig dus Baten Kaitos wordt niet uitgespeeld al weer een week of wat geleden voor het laatst gespeeld ben bijna bij het eindequote:Op woensdag 19 juli 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er ook nog een paar in het cellofaan liggen
- Ikaruga
- Viewtifull Joe
- Eternal Darkness
Nee, het is alleen maar kunstmatig rekken in mijn ogen. 'kom laten we er een eiland aan vastplakken'quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soms ben je een raar mannetje
Eiland
Attack chopper
Regenerators![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens dat sommige stukken uit RE4 eraan geplakt lijkten te zijn, soms mist het spel wat cohesie. Wat dat betreft kun je wel zien dat ze een aantal keren opnieuw zijn begonnen met de ontwikkeling van het spel maar toch een aantal levels uit oudere versies hebben bewaard. Maar het eiland is echt briljant!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is alleen maar kunstmatig rekken in mijn ogen. 'kom laten we er een eiland aan vastplakken'
Nee, het dorp, het kasteel, dat waren mooie locaties. Maar het eiland vond ik niet tof.
Hoeveel voor Ikarugaquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er ook nog een paar in het cellofaan liggen
- Ikaruga
- Viewtifull Joe
- Eternal Darkness
30 euro bij Nedgame.quote:
Heftig is een beter woord.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef NrSiX het volgende:
Is Ikaruga een beetje een leuk spel?
Gewoon hard oefenen (ik probeer het niet eens mij te moelijk)quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder kiezen voor onmogelijk.
Resident Evil 3.5 was dat ja. Eigenlijk toch best blij dat ze daar vanaf hebben gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik zag een filmpje van een vroege versie van RE4 met een geest dat uit een schilderij kwam. Dat zag er wel intens uit. Het lijkt erop dat ze halverwege zoiets hadden van "nee, we gaan iets anders doen".
Ik zie trouwens wel een beetje op tegen de regenerators
De achtergrondmuziek, dat gehijg, hoe ze eruit zien e.d. En je kunt ze alleen met een Rifle + infrared scope neerhalen, als je met andere wapens gewoon schiet, groeien hun ledematen weer terug, vandaar de naam 'Regenerator'. Iron Maiden is overigens een Regenerator met spikes, die kan Leon van een afstand pakken en naar zich toe halen en ie dus gespiest wordt zeg maar... Geen instant-kill gelukkig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Dat met Salazar had ik ook de eerste keer gedaan. Ik merkte al snel dat het geen goed idee was, dus heb ik hem opnieuw gedaan. Op het oog met de TMP en dan met de rifle (had beter met de magnu kunnen doen misschien)
Maar wat is er zo eng aan die regenerators eigenlijk?
Hmm... 1 Rocketlauncher voor de ene, daarna naar boven klimmen, naar de andere kant 'vliegen' en zodra die tweede El Gigante op die ronde schijf staat aan die hendel trekken zodat ie erin lazert.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had me verkeken op die 2 Gigante's. Die tweede kostte echt heel veel kogels.
Duh...maar ik had dus geen rocketlauncher én geen magnum.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:38 schreef Chanty87 het volgende:
Hmm... 1 Rocketlauncher voor de ene, daarna naar boven klimmen, naar de andere kant 'vliegen' en zodra die tweede El Gigante op die ronde schijf staat aan die hendel trekken zodat ie erin lazert.
Ik niet, omdat deze versie veel meer het oorspronkelijke RE-gevoel lijkt te benaderen dan RE4. Begrijp me niet verkeerd, RE4 is een geniaal spel, maar ik vind het bij lange na niet zo eng als bijv. Resident Evil 1.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef Chanty87 het volgende:
Resident Evil 3.5 was dat ja. Eigenlijk toch best blij dat ze daar vanaf hebben gezien.
Die heb ik dus niet gespeeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik niet, omdat deze versie veel meer het oorspronkelijke RE-gevoel lijkt te benaderen dan RE4. Begrijp me niet verkeerd, RE4 is een geniaal spel, maar ik vind het bij lange na niet zo eng als bijv. Resident Evil 1.
Ik vond dat filmpje in het begin ook veel veelbelovender dan de beelden die later verschenen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik niet, omdat deze versie veel meer het oorspronkelijke RE-gevoel lijkt te benaderen dan RE4. Begrijp me niet verkeerd, RE4 is een geniaal spel, maar ik vind het bij lange na niet zo eng als bijv. Resident Evil 1.
Ohw ja, dat had ik je beloofd he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam heel erg sterk over
Ook is het leuk dat als een teamgenoot dood gaat hij/zij het hele spel dood blijft (tenzij het een belangrijk figuur is). Bij een van de eerste missies verloor ik al snel mijn healer, waardoor ik nu leef van schaarse items
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
JIJhebt Ocarina Of Time toch wel gespeeld?!?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja, dat had ik je beloofd he?
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
JIJhebt Ocarina Of Time toch wel gespeeld?!?!
Ik beken ook dan maar voelt Roy zich niet zo alleen.heb het ook nog niet uitgespeeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja, dat had ik je beloofd he?
Serieuze schande..... OoT is zo uberquote:
QFTquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieuze schande..... OoT is zo uber
Wikiquote:
Dat is met een kleine letter 'f'.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef BMH het volgende:
Quoted for truth
Ik ben ook nog bezig met OoT. Wil hem deze vakantie weer eens oppakken en verder gaan. Heb OoT toen meteen opgestart nadat ik TWW had uitgespeeld en vond het toen op een gegeven moment wel weer ff genoeg zelda.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik beken ook dan maar voelt Roy zich niet zo alleen.heb het ook nog niet uitgespeeld![]()
Zit in de shadow temple en heb een zelda overload gehad. dus ff klaar met zelda spelen.
Je username moet met een hoofdletterquote:
Rogue Leader is toch ontwikkeld door Factor 5, of niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:24 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Leader was fucking geweldig! Mond-open graphics en heerlijke gameplay!
Van alle Resident's is Code Veronica toch wel de allerbeste. Hij, of eerder gezegd zij, had alles wat de eerdere delen hadden, verhaal, sfeer, angst, graphics en voegde hier aan toe, realtime 3D. En dat was net wat de serie mistte, het enige ook. Deel 4 is toch een beetje Resident Evil maar dan popi jopie geworden. Meer actie dan stijl en klasse. Code Veronica was geweldig, je werd meer in de game gezogen dan welke Res. Evil ook en alles was gewoon goed, de graphics, het geluid, de sfeer vooral, het verhaal, de lokaties, de characters.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gespeeldRE4 is de eerste Resident Evil voor mij, heb het niet zo op zombies... Tenminste, niet als ze je constant achtervolgen en je proberen op te eten. Beetje te hoog opgejaagd gevoel. Zombies Ate My Neighbors op de SNES vond ik al erg, maar vooral door die kettingzaag-gasten
Dit spel was voor mij eigenlijk ook wel de eerste uit het survivalhorror genre; had het dan ook eigenlijk gekocht nadat ik screens en filmpjes had gezien met ene Mr. Kennedy...
Uiteindelijk vind het het angst gehalte best meevallen, alleen als ik Dr. Salvador of een Regenerator/Iron Maiden eraan hoor komen dan slik ik toch wel even. Ook tijdens het messengevecht met Krauser was ik wel even gespannen; na 3x dood te zijn gegaan heb ik m'n controller maar een kwart gedraaid en zo die action buttons ingedrukt. En ik moet zeggen dat dat wel heel goed ging ineens.Instant kills probeer ik trouwens wel zoveel mogelijk te vermijden. Alleen in het begin had ik last ervan door rotsblokken en (brandende) auto's
Hoewel ik nu wel een fobie voor kerels met kettingzagen heb...![]()
Nice BMH... alleen tja PN03 hoort er ook tussenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar staan een flink aantal toffe games in BMH, netjes
Het zijn zeker niet allemaal games voor mij, maar ik heb ze bijna allemaal wel gespeeld. Ik mis overigens PN03.
Jup.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Rogue Leader is toch ontwikkeld door Factor 5, of niet?
Geïnspireerd kun je Roque leader niet noemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup.
Slappy; Rebell Strike vond ik toch een stuk minder door de looplevels en het niveau van de andere missies. Leuk en absoluut prachtig (in het bos met een at-st... omg!), maar niet zo geinspireerd als Rogue Leader
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef NrSiX het volgende:
Ik wil nog graag SSX On tour gaan kopen, iemand ervaringen met dit spel?
JA mooi manquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat liefde voor een van de beste games op de Cube![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Beter op de dreamcastquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat liefde voor een van de beste games op de Cube![]()
Die loop levels waren inderdaad jammerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup.
Slappy; Rebell Strike vond ik toch een stuk minder door de looplevels en het niveau van de andere missies. Leuk en absoluut prachtig (in het bos met een at-st... omg!), maar niet zo geinspireerd als Rogue Leader
Alleen maar als ie gesealed is zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast moet je Ikaruga ECHT halen, al was het maar omdat hij zeldzaam is en over 5 jaar 100 euro waard is.
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen maar als ie gesealed is zeker?
Ik kom niet verder dan fucking level 3, dat je door die verschillende vrachtkisten moet vliegen ofzo..echt rete moeilijk spel. Maar wel weer een klassieker ala Pariodius, Xenon, R-Type Delta..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.
Ik vind het jammer dat je nog steeds niet in Grand Prix modus kan spelen met z'n 3' én of 4'en oid hadden ze wel beter over kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:00 schreef Gallacher het volgende:
Om op de tt te antwoorden:
Ik gebruik hem heel zelden nog. Maar Zondag heb ik een Mariokart marathon bij een maat. Dan gaan we met 8 man tegelijk mariokarten. Want we hebben van die modems en kabel waarmee dat kan
qftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.
Ik adviseer Mario Power Tennis alleen te kopen als je genoeg vrienden hebt om tegen te spelen. Kwa single player game is het erg karig ( Ik haalde de single player mode binnen een uur).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:11 schreef Darkzell het volgende:
Mario Tennis wil ik ook nog steeds halen. De ander mario sportgames ook eigenlijk maar ik begin maar met tennis.
Issie nog bij de Intertoys in de aanbieding oid. Ik was nog op zoek naar een MP game. Uiteraard voor met z'n 4'en op de bank.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik adviseer Mario Power Tennis alleen te kopen als je genoeg vrienden hebt om tegen te spelen. Kwa single player game is het erg karig ( Ik haalde de single player mode binnen een uur).
Smash bros >>>>>>> Mario soccer > Mario tennis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Issie nog bij de Intertoys in de aanbieding oid. Ik was nog op zoek naar een MP game. Uiteraard voor met z'n 4'en op de bank.
Smash Bros, Bomberman, Mario Soccer, Super Monkey ball, Wario Ware inc en Mario Party 6, Time splitters 3 en heb ik alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Smash bros >>>>>>> Mario soccer > Mario tennis.
Ik weet het niet.. Ik weet alleen dat je Mario soccer op meerdere plaatsen voor +- 25-30 kunt kopen.
Is RE4 beter te spelen dan RE1 enzo want die vond ik gewoon erg slecht spelen en dus niet zo leuk. wel goede grapics en die zuig zombies scary.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met mijn tweede playthrough door RE4. Wat een spel blijft het tochNu bijna klaar! Ik was de Umbrella connectie helemaal vergeten!
Is Mario Smash football een goede game ook al hou je niet zo van voetbal?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Darkzell het volgende:
SSBM en Mario Soccer al in bezit. Dan blijft Mario Tennis over![]()
Leefde je onder een steen ergens in Drente de afgelopen jaren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Is RE4 beter te spelen dan RE1 enzo want die vond ik gewoon erg slecht spelen en dus niet zo leuk. wel goede grapics en die zuig zombies scary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |