Nop maar anders wil ik ook nog wel een 6 hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef Snelkookbami het volgende:
Verkoopt hier iemand mario party 6?
Anders koop ik hem..
Zeker een lijst van vaporware en game die de cube zijn voorbijgegaan...quote:
vind ik ook en wat is het nut ervan er zijn wel een hoop goede games op de cube gekomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef Thomper het volgende:
Beetje vergezochte lijst. The Legend of Zelda: Tetra's Trackers is wel gewoon uitgebracht maar had stemherkenningsproblemen, Donkey Konga 3 is ook gewoon uitgebracht in Japan, Meowths Party was nooit meer dan een techdemo en is nog te vinden in Pokemon Channel, etc etc...
Valt de fire emblem gba versie niet in het niet bij de cube versie?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:02 schreef BMH het volgende:
Fire Emblem word steeds interessanter. Ik wou ook mijn GBA versie van Fire Emblem linken aan me cube, maar helaas kan dit pas als je de Cube game hebt uigespeeld...
Ik probeer iedere dag 1-2 chapters te halen.
Dit is de lijst voor de Amerika/PAL continenten. En daar zijn deze games niet uitgekomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef Thomper het volgende:
Beetje vergezochte lijst. The Legend of Zelda: Tetra's Trackers is wel gewoon uitgebracht maar had stemherkenningsproblemen, Donkey Konga 3 is ook gewoon uitgebracht in Japan, Meowths Party was nooit meer dan een techdemo en is nog te vinden in Pokemon Channel, etc etc...
Bij tactische Turn based strategy games maken de graphics geen ene reet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Valt de fire emblem gba versie niet in het niet bij de cube versie?
Lijkt mij mss. cube vs gba. cube kan net iets meer enzo.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Lost games voor de Gamecube
Kameo: Elements of Power
Die game is ook niet geworden wat het zou moeten zijn. Ik verwachtte ook een rare classic, maar dat is Kameo niet geworden. Helaasquote:
Als Kameo op de Cube was uitgekomen was het dat zeker wel geworden. Dan was ze een veel lievere elf geworden en dan was het kasteel level waarschijnlijk nooit geweest wat het nu is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Die game is ook niet geworden wat het zou moeten zijn. Ik verwachtte ook een rare classic, maar dat is Kameo niet geworden. Helaas![]()
Laatste spel op Cube voor mij.....quote:
Thanks. Morgen eens op letten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Strollie, die shooting ranges; als je een serie hebt waarin je niets mist (hoeft niet eens een headshot te wezen) dan gaat de achtergrond open en loopt er een lamp van links naar rechts. Die is 500 punten waard. Het is geen Salazar, maar het enige dat ik kan bedenken.
En vrouwen-headshots zijn 200 punten waard ipv 100!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef Smots het volgende:
whehehe, ik ben nu bezig om alle minigames in Wario Ware op de Cube te halen 'met een bloemetje'![]()
: D
Het is me op de GBA gelukt, dus op de Cube zal het waarschijnlijk ook wel te doen zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar gedaan, ik kon er een stuk of 5 niet halen als ik het goed weet.
Maar wat een topspelvooral met zijn 3-en of 4-en.
Bij vraag en aanbod heb je meer kan denk ik ... hier zitten voornamelijk fans die niet graag zonder cube willen stellen....quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand hier die zn cube zonder spellen en al die troep wilt verkopen? Mail dan even op edwardseepers @ gmail . com
DK:blast is in een stadium dat ie normaal gesproken niet eens aangekondigd word.. Typische cancel game.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef NrSiX het volgende:
Super Paper mario word de laatste game waar ik voor zal gaan, donkey kong blast lijkt me niet echt bijzonder eigenlijk. :s
Ja ik ook binnenkort weer veder zoek die 3 sleutel in dark world.quote:
Staat nog in de planningquote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=10975quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef Slappy het volgende:
Nog nooit een screenshot of info gehoord dat ie in ontwikkeling is voor de Cube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
RE4quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:13 schreef NrSiX het volgende:
laatst re4 gekocht en mario dancing stage.. even uittesten morgen
Hoe ver zit je in het spel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond weer gegamed.
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnng....
Animal crossing mischien?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef speknek het volgende:
Salazar gebruikt die move wel regelmatig, Cheiron, maar niet zo vaak als de andere.
Mijn vriendin wou laatst misschien weer een spel kopen en vroeg aan me of ik nog iets wist. Ze houdt van spellen zoals Zelda, Beyond Good and Evil, Tales of Symphonia en Prince of Persia. Harvest Moon vond ze wel leuk maar toch iets te saai. Weet iemand anders nog een spel in die richting? Volgens mij heb ik zo namelijk alle toppers wel gehad. Zat zelf misschien nog aan Baten Kaitos of Animal Crossing te denken, maar weet toch niet echt of dat voor haar is.
Vanaf daar wordt het minder.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Cheiron het volgende:
Ack, het begin van de tweede schijf van RE4 is wel moeilijk zeg. Stomme chaingun guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |