Done that moet nog alleen wat 'geheime nummer' hebben ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef Roi het volgende:
Ja! Ben nu bezig om alle nummers te halen met Mario Dance Dance Mix!
oooh man het is zo vet!! Veel plezier dr meequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag Zelda the wind waker gehaaldwat ik zo gezien heb is het een erg tof spel
![]()
begin je er morgen toch gewoon weer aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef Topmaat het volgende:
Ik zat ooit ergens vast in zoon kerker, maar heb het daarna nooit meer verder gespeeld. Ik kwam er gewoon niet meer uitWas ergens vanaf gevallen en ik kwam er op geeneen manier meer op. Best jammer, want ik vond het leuk om te spelen.
Reminds me ik moet hem ook nog uitspelen.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
begin je er morgen toch gewoon weer aan
Moet je nagaan dat The Windwaker een van de makkelijkste Zelda ooit is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef Topmaat het volgende:
Ik zat ooit ergens vast in zoon kerker, maar heb het daarna nooit meer verder gespeeld. Ik kwam er gewoon niet meer uitWas ergens vanaf gevallen en ik kwam er op geeneen manier meer op. Best jammer, want ik vond het leuk om te spelen.
hoe is de extra feature waarbij je je GBA aan je Cube kunt linken in Zelda: Tww?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Choices het volgende:
[..]
oooh man het is zo vet!! Veel plezier dr mee, ik loop me al elke avond wat uurtjes ermee te vermaken. Het verhaal lijkt steeds beter te worden des te verder je komt.
zeer handig als je ff zonder bommen enzo zit je kan gewoon kopen bij tingelquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
hoe is de extra feature waarbij je je GBA aan je Cube kunt linken in Zelda: Tww?
Jaaaaah, die is bere-KEK!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef remcheese het volgende:
Sinds gisteren eternal darkness gekocht als 2e handsje!
Das wel erg mooi en dik spelletje!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:26 schreef remcheese het volgende:
nu ik in re4 al eventjes vast zit en en zelda niet voorbij de eindbaas met de handen kom, is dat een welkome afwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Oh? Is dat zo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe zat het nu met WaveRace PAL version (was het niet zodat hij last had van frame drop en dat je beter de US versie kon hebben)
Dat hoort zo, je moet m nu gaan zoekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef ikookhier het volgende:
ne even gespeeld met Zelda THH ben nu mijn zwaard kwijtdoor die piraten ben ik weg geschoten, zie hem niet meer liggen
![]()
Morgen weer een dag![]()
Mwah, ik denk dat twee uitersten zijn.. misschien is een goede volgorde:quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef BMH het volgende:
Van de schattige pikmin naar RE4.... Naa, dat overleef je niet
IK ging er van uit dat ik hem wel weer tegen zou komenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hoort zo, je moet m nu gaan zoeken
Ontzettend zoooveel sfeer in dat speel, prachtig..quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IK ging er van uit dat ik hem wel weer tegen zou komendacht eerst dat hij op het plein met die lichtbundels lag,daar dus niet
![]()
het ziet er allemaal wel erg tof uit![]()
Ocarina of time heb ik daarintegen weer wel uitgespeeld zonder al te veel problemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat The Windwaker een van de makkelijkste Zelda ooit is.
Waar ben je dan ergens vastgeraakt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Darkzell het volgende:
Ben zo'n maand geleden gestopt met Zelda:OoT en als het zo door gaat dan ga ik nooit het einde zien dus misschien iets voor in de vakantie om nog maar eens op te pakken. Ik wil ook nog eens een keer wat toppers gaan aanschaffen voor de cube want ik mis er nog wel wat.
Jammer dat de DS Lite alleen ook op mijn verlanglijstje staat en stieken wel voorrang heeft
Die heb ik ook gehad, omg, wat een tyfus spel is dat zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
Zelda een leuk spel?
Hahahahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=VID_zV--hmo&eurl=
Ik heb redelijk wat waardeloze spellen gespeeld, maar het lijkt erop dat dat stuk oorpoepsoftware waarschijnlijk de allerslechtste game OOIT gemaakt is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, omg, wat een tyfus spel is dat zeg.
Het was ook niet door nintendo gemaakt (een moment van zwakte van nintendo door te switchen van 'playstation' samen ontwikken met Sony om voor de CD-i te gaan van philips... sony was pissed off en heeft de SNES disk system (ofzo iets) later uitgebracht als PSX Nintendo heeft zelf de Sony in de markt gebracht.....)quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
Zelda een leuk spel?
Hahahahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=VID_zV--hmo&eurl=
Suc6 en geniet van die mooie game!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:45 schreef Slappy het volgende:
En dat is nou juist een game die je niet moet spellen
Ik ga denk ik weer met Baten Kaitos beginnen![]()
Same here heb time splitters gekocht en tja het is het niet... kan gewoon niet worden met de controls de game zelf is wel aardig ....quote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Heb net een Medal of honour spel gespeelt. Erg amusant met zen 2'en. Om de objective/leven ruilen van controller.
Wat is het leukste spel in de genre voor de cube?
En het mooiste?
p.s. timesplitters 2 vond ik werkelijk niks
Ze liggen mij gewoon niet.....quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Smots het volgende:
Eh? Timesplitters niet leuk?
Ik heb alle drie de delen van TImesplitters en ik vind vooral deel 2 en 3 waanzinnig cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |