Dat had ik ook een beetje.... tevens kan ik gewoon niet worden met de controles....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:25 schreef outcast_within het volgende:
idd had het leek op bond. maar het was geen bond.
Of je koopt een pack als je toch nog een controler nodig heb en de game leuk vind krijg je de cube voor niets....quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef Emu het volgende:
Mojn gamecube is stuk, en ik vind het dom om nu nog een nieuwe te kopen, daarom pauzeer ik maar een paar maanden met nintendoen en wacht ik op de Wii, daar kan ik toch ook mijn GameCube spellen op spelen
Ja, op de Wii.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Sinds ik de XBOX360 heb speel ik nooit meer met de Cube. Maar over een tijdje zal ik bepaalde games wel weer oppakken, zoals RE4 en Zelda(alle versies).
Zelda komt ook op de GC.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Lexie het volgende:
Ik wachtte eerst alleen nog op Zelda, maar die komt dus op de Wii. Blijft alleen Super Paper Mario nog over.
It's Time... to Split!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Smots het volgende:
Eh? Timesplitters niet leuk?
Ik heb alle drie de delen van TImesplitters en ik vind vooral deel 2 en 3 waanzinnig cool.
Zolang je lol heb gaat het toch primaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Cheiron het volgende:
Idd. Zat ik gisteren te spelen in het donker terwijl de regen op mn glazen dak valtPotverdorie
Overigens, even fungamen met de ine-thrower is superleuk in RE4.
Ik moet er echt niet aan denken op normal te spelen. Noem me maar een slechte gamer, maar ik heb al genoeg moeite met easy. Niet dat ik vaak dood ga, maar met name op ammo gebied heb ik niet cht veel over.
RE4 is bijna overal (gameshops & MM) 30 euro. En voor die prijs mag je em niet laten liggenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef Darkzell het volgende:
Ik moet RE4 nog steeds een keer halen. Heb hem al wel eens gespeeld maar ik vind het nog zo gruwelijk duur voor een spel wat al zo lang uit is en voor de PS2 nog maar ¤25 kost. Nu zou ik natuurlijk gewoon de PS2 versie kunnen halen maar ik vind dat RE4 op de gamecube hoort en daarvoor wil ik hem ook. Die extra's boeien me niet zo.
Internet liegtquote:Op maandag 26 juni 2006 18:39 schreef Darkzell het volgende:
Dan zal ik hem eens een keer gaan halen. Op internet staat ie trouwens zowat overal weer voor ¤50
rond de 22 euroquote:Op maandag 26 juni 2006 18:39 schreef Darkzell het volgende:
Dan zal ik hem eens een keer gaan halen. Op internet staat ie trouwens zowat overal weer voor ¤50
of je koop er gelijk freeloader bij zodat nog goedkoper games kan bestellenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef Darkzell het volgende:
US wel ja maar moet je eens kijken wat er bij PAL staat
Ik kom er wekelijks... Tis een winkeltje in Enschede & Hengelo. Dus jah.. betrouwbaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Darkzell het volgende:
Om nu nog een freeloader aan te schaffen zie ik niet echt zitten.
Maar iemand ervaring met "Gameshop Twente"?
Ja het is geweldigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:50 schreef Karina het volgende:
Ik zit er aan te denken Mario Dancing Stage te kopen, maar het is nogal aan de prijs. Iemand dit spel gespeeld en is het wat?
No shitquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Holy crap. wat is Ikaruga een chaotisch spel!
PSST. :quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
No shit. Speel em op hard, dan sproeien er constant een paar honderd kogels door het beeld
![]()
Ik kan nu pas de eerste eindbaas verslaan op normal zonder kogels te absorberen (dus alles dodgen). Level 2 is een pain op normal![]()
Ik twijfel ook heel erg om dit te halen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Holy crap. wat is Ikaruga een chaotisch spel!
Ik heb m al maanden in mijn winkelwagenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook heel erg om dit te halen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:48 schreef Cheiron het volgende:
lol, gisteren aangekomen bij het minecart stukje bij RE4. Wat een intens stuk zeg, geweldig! duie chainsaw gasten.. brr.. Jammer dat ik op het einde doodging omdat het als volgt liep:
- cart sneller
- cart sneller
- "druk A+B"
ik:" huh? wat? wanner?
- DRUK A+B!!
Ik:"oh... wacht, snel drukken"
Te laat.. dood.. hartslag.. cube uitzetten
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast moet je Ikaruga ECHT halen, al was het maar omdat hij zeldzaam is en over 5 jaar 100 euro waard is.
En terecht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Strollie, die shooting ranges; als je een serie hebt waarin je niets mist (hoeft niet eens een headshot te wezen) dan gaat de achtergrond open en loopt er een lamp van links naar rechts. Die is 500 punten waard. Het is geen Salazar, maar het enige dat ik kan bedenken.
En vrouwen-headshots zijn 200 punten waard ipv 100!
Is dit een soort van Secret of Mana?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef BMH het volgende:
Fire Emblem gekocht. Vanaaf ff proberen
naa.. Meer een soort Fire Emblemquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is dit een soort van Secret of Mana?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |