Je username moet met een hoofdletterquote:
Rogue Leader is toch ontwikkeld door Factor 5, of niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:24 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Leader was fucking geweldig! Mond-open graphics en heerlijke gameplay!
Van alle Resident's is Code Veronica toch wel de allerbeste. Hij, of eerder gezegd zij, had alles wat de eerdere delen hadden, verhaal, sfeer, angst, graphics en voegde hier aan toe, realtime 3D. En dat was net wat de serie mistte, het enige ook. Deel 4 is toch een beetje Resident Evil maar dan popi jopie geworden. Meer actie dan stijl en klasse. Code Veronica was geweldig, je werd meer in de game gezogen dan welke Res. Evil ook en alles was gewoon goed, de graphics, het geluid, de sfeer vooral, het verhaal, de lokaties, de characters.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gespeeldRE4 is de eerste Resident Evil voor mij, heb het niet zo op zombies... Tenminste, niet als ze je constant achtervolgen en je proberen op te eten. Beetje te hoog opgejaagd gevoel. Zombies Ate My Neighbors op de SNES vond ik al erg, maar vooral door die kettingzaag-gasten
Dit spel was voor mij eigenlijk ook wel de eerste uit het survivalhorror genre; had het dan ook eigenlijk gekocht nadat ik screens en filmpjes had gezien met ene Mr. Kennedy...
Uiteindelijk vind het het angst gehalte best meevallen, alleen als ik Dr. Salvador of een Regenerator/Iron Maiden eraan hoor komen dan slik ik toch wel even. Ook tijdens het messengevecht met Krauser was ik wel even gespannen; na 3x dood te zijn gegaan heb ik m'n controller maar een kwart gedraaid en zo die action buttons ingedrukt. En ik moet zeggen dat dat wel heel goed ging ineens.Instant kills probeer ik trouwens wel zoveel mogelijk te vermijden. Alleen in het begin had ik last ervan door rotsblokken en (brandende) auto's
Hoewel ik nu wel een fobie voor kerels met kettingzagen heb...![]()
Nice BMH... alleen tja PN03 hoort er ook tussenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar staan een flink aantal toffe games in BMH, netjes
Het zijn zeker niet allemaal games voor mij, maar ik heb ze bijna allemaal wel gespeeld. Ik mis overigens PN03.
Jup.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Rogue Leader is toch ontwikkeld door Factor 5, of niet?
Geïnspireerd kun je Roque leader niet noemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup.
Slappy; Rebell Strike vond ik toch een stuk minder door de looplevels en het niveau van de andere missies. Leuk en absoluut prachtig (in het bos met een at-st... omg!), maar niet zo geinspireerd als Rogue Leader
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef NrSiX het volgende:
Ik wil nog graag SSX On tour gaan kopen, iemand ervaringen met dit spel?
JA mooi manquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat liefde voor een van de beste games op de Cube![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Beter op de dreamcastquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Even wat liefde voor een van de beste games op de Cube![]()
Die loop levels waren inderdaad jammerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup.
Slappy; Rebell Strike vond ik toch een stuk minder door de looplevels en het niveau van de andere missies. Leuk en absoluut prachtig (in het bos met een at-st... omg!), maar niet zo geinspireerd als Rogue Leader
Alleen maar als ie gesealed is zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast moet je Ikaruga ECHT halen, al was het maar omdat hij zeldzaam is en over 5 jaar 100 euro waard is.
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen maar als ie gesealed is zeker?
Ik kom niet verder dan fucking level 3, dat je door die verschillende vrachtkisten moet vliegen ofzo..echt rete moeilijk spel. Maar wel weer een klassieker ala Pariodius, Xenon, R-Type Delta..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.
Ik vind het jammer dat je nog steeds niet in Grand Prix modus kan spelen met z'n 3' én of 4'en oid hadden ze wel beter over kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:00 schreef Gallacher het volgende:
Om op de tt te antwoorden:
Ik gebruik hem heel zelden nog. Maar Zondag heb ik een Mariokart marathon bij een maat. Dan gaan we met 8 man tegelijk mariokarten. Want we hebben van die modems en kabel waarmee dat kan
qftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, games moet je ook spelen. Gesealde games zijn voor freaks.
Ik adviseer Mario Power Tennis alleen te kopen als je genoeg vrienden hebt om tegen te spelen. Kwa single player game is het erg karig ( Ik haalde de single player mode binnen een uur).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:11 schreef Darkzell het volgende:
Mario Tennis wil ik ook nog steeds halen. De ander mario sportgames ook eigenlijk maar ik begin maar met tennis.
Issie nog bij de Intertoys in de aanbieding oid. Ik was nog op zoek naar een MP game. Uiteraard voor met z'n 4'en op de bank.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik adviseer Mario Power Tennis alleen te kopen als je genoeg vrienden hebt om tegen te spelen. Kwa single player game is het erg karig ( Ik haalde de single player mode binnen een uur).
Smash bros >>>>>>> Mario soccer > Mario tennis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Issie nog bij de Intertoys in de aanbieding oid. Ik was nog op zoek naar een MP game. Uiteraard voor met z'n 4'en op de bank.
Smash Bros, Bomberman, Mario Soccer, Super Monkey ball, Wario Ware inc en Mario Party 6, Time splitters 3 en heb ik alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Smash bros >>>>>>> Mario soccer > Mario tennis.
Ik weet het niet.. Ik weet alleen dat je Mario soccer op meerdere plaatsen voor +- 25-30 kunt kopen.
Is RE4 beter te spelen dan RE1 enzo want die vond ik gewoon erg slecht spelen en dus niet zo leuk. wel goede grapics en die zuig zombies scary.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met mijn tweede playthrough door RE4. Wat een spel blijft het tochNu bijna klaar! Ik was de Umbrella connectie helemaal vergeten!
Is Mario Smash football een goede game ook al hou je niet zo van voetbal?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Darkzell het volgende:
SSBM en Mario Soccer al in bezit. Dan blijft Mario Tennis over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |