quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Corry Konings?
Geen slechte gok.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
gok op Salt 'n' Pepa
Die maakte voor mijn subtiele hint niet uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:05 schreef knars het volgende:
En dan nog met dubbel "p", als in tvpp.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:05 schreef knars het volgende:
En dan nog met dubbel "p", als in tvpp.
Wat een slechte hoes. Ongetwijfeld een illegale oostblok-import.quote:
Rob 'N' Raz, maar die zijn van de verkeerde kant, zogezegdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:10 schreef ranja het volgende:
ik weet geen duo's meer met een 'n' in de midden volgens mij.
Mustafa is een producer/remixer en gebruikt inderdaad een artiestennaam, één waarin zijn voornaam nog wel doorklinkt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:21 schreef GLO het volgende:
Wie is die Mustafa, Scrut? Gebruikt die ook een artiestennaam?
Wat?! Heb ik African Roots gemist?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mustafa is een producer/remixer en gebruikt inderdaad een artiestennaam, één waarin zijn voornaam nog wel doorklinkt.
het was afgelopen zondag weer mooi weer in het oosterpark GLO
Het programma was niet erg geweldig, maar het was echt weer genieten.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:31 schreef Grobbel het volgende:
Mustafa Gündogdu is Mousse T., maar hoe dat groepje ook alweer heette met wie hij die hit had...![]()
Het gaat om Horny, lijkt me?
Shit, daar baal ik echt van. Ik snap het al, ik heb dit jaar geen flyer van de Melkweg gehad. Dát snap ik eigenlijk niet, want ik heb me niet van de mailing laten halen. En ja, verder ook nergens aankondigingen gezien. Ik had er natuurlijk zelf aan moeten denken, this time of year, maar, nou ja, boe!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het programma was niet erg geweldig, maar het was echt weer genieten.
Atongo Zimba uit Ghana was trouwens wel geweldig. Super Afrobeat en Highlife met veel humor![]()
Da's dan eigenlijk opzoeken hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Owwww....ik mag zeker niet teruglezen? Ik had het namelijk wel gelezen, maar ben het weer vergeten.
Ha die wyccie. Hoe bedoel je? Wát wil je teruglezen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Owwww....ik mag zeker niet teruglezen? Ik had het namelijk wel gelezen, maar ben het weer vergeten.
Oh niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:40 schreef GLO het volgende:
Ha die wyccie. Hoe bedoel je? Wát wil je teruglezen?
Ik zal je volgend jaar waarschuwen. Dit jaar had ik op een gegeven moment hier nog een festival-plattegrond willen plaatsen bij wijze van (vervolg)vraag, maar ik raadde toen geen deuk in een pakje boter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, daar baal ik echt van. Ik snap het al, ik heb dit jaar geen flyer van de Melkweg gehad. Dát snap ik eigenlijk niet, want ik heb me niet van de mailing laten halen. En ja, verder ook nergens aankondigingen gezien. Ik had er natuurlijk zelf aan moeten denken, this time of year, maar, nou ja, boe!![]()
Graag!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal je volgend jaar waarschuwen. Dit jaar had ik op een gegeven moment hier nog een festival-plattegrond willen plaatsen bij wijze van (vervolg)vraag, maar ik raadde toen geen deuk in een pakje boter.
De artiestennaam van beide dames past ook erg goed bij de titel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:31 schreef Grobbel het volgende:
Het gaat om Horny, lijkt me?
Viespeuk!quote:
Kun je dat ook anders zeggen?quote:
Hot 'n' Juicy it isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:55 schreef Grobbel het volgende:
Ah, Hot n Juicy geloof ik.
Ja boehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:02 schreef Grobbel het volgende:
Ik ga pitten, ga rustig verder zonder mij.![]()
Reken ik goed. Eigenlijk niet solo, want samen met de Louisiana Blues Club, maar wel een soloprojéct.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Of Daniël Lohues solo?
Ja hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Is dat een echte vraag?
Lekker zonnig juistquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Zo...da's lelijk. Zowel de grote zonnebril, als de ketting, als dat bloesje.
Tijd om te slapen dus.
Geboren in Burkina Faso maar hij wordt beschouwd als Senegalees. Is een protégeetje van Youssou N'Dour.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:18 schreef Neleos het volgende:
Uit Senegal?
Zijn naam doet vermoeden dat hij in de oliehandel zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:22 schreef GLO het volgende:
Ik zal 'm wel kennen, maar kom even nergens op
Cheikh Lô natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn naam doet vermoeden dat hij in de oliehandel zit.
Hoppetee, in de pocket:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Never Mind the Bullocks van The Sex Pistols
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoppetee, in de pocket:
Scrut +1 en goodnight to y'all![]()
Nee, ik heb wel veel grotere tiepfouten gemaakt en toch het punt gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....
Trusten GLO
Intikkertje (?) voor jou dan:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel veel grotere tiepfouten gemaakt en toch het punt gekregen.
Nee hoor, het ging erom het album te herkennen en dat deed jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....
Trusten GLO
Nu kan ik ook gerust gaan slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins
Ik ga ook slapen. Trustequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu kan ik ook gerust gaan slapen![]()
Neleos +1
Trusten
Iggy Pop was zelf ook niet zo te spreken van de gladde productie (dit in tegenstelling tot het juist heel ruige debuut van de MC5). Ik zelf vind de productie ook maar zozo, eigenlijk. Funhouse is een stuk beter dan het debuut, en dat terwijl de producer zelf toch vrij befaamd is.quote:
Dan kun je beter een live-verzamelaar kopen. Ik zou gaan voor:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef ranja het volgende:
Tja, maar als de producer bekend is van gladde albums verbaast het niemand dat dat Stooges album ook glad klinkt.
En als ik een album van The Stooges koop wil ik zeker "I wanna be your dog" en "No Fun" hebben en aangezien die op het eerste album staan....
Geef mij maar 1970.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
Hm, inkoppertje gemist
Overigens vind ik het debuut van de Stooges best goed, met No Fun, I wanna be your dog en 1969
Zij is toch Joan As Police Woman? Maar ik zie de connectie verder niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef bukgeit het volgende:
Zij is een soloartiest die op het punt van doorbreken staat.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zij is toch Joan As Police Woman? Maar ik zie de connectie verder niet.
Misschien welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Joan, Johan....Misschien is de connectie een H
Oh!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien wel
http://i4.photobucket.com/albums/y120/maynardsgrl/hcover.gif
iggy +1
Dat zei ik, die drie kneuzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef belsen het volgende:
De Toppers - Wir sind die Hollander
Orson - No tomorrow?
Er zit toch nog wel verschil tussen kneuzen en toppers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat zei ik, die drie kneuzen.
En Orson stond inderdaad ook al twee maanden in de tipparade, maar of ze er nu eindelijk doorheen gekomen zijn?![]()
Ik heb 'm even geluisterd, maar er wordt helemaal niet in gezongen, bedoel je niet een ander nummer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Z het volgende:
Ik vind dat Pakito nummer echt een van de vreselijkste nummers die ik ooit gehoord heb, dat komt vooral omdat er vals in gezongen wordt, tenenkrommend!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm even geluisterd, maar er wordt helemaal niet in gezongen, bedoel je niet een ander nummer?
En OT: Nelly Furtado - Maneater?
Nickelback is 1 ervanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef Neleos het volgende:
Di-Rect
Keane
Kane
The Feeling
Coldplay
Nickelback
?
Willeke Alberti?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nog 2, waaronder 1 nederlandse "kneus" met een WKliedje
Dat is nummer 2, was de hoogste nieuwe op nummer 11 met "ik wil dat ons land juicht"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Z het volgende:
Guus Meeuwis
En ook meteen nummer 3, nieuw binnengekomen op 22 met "a state of happiness"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Z het volgende:
Guus Meeuwis en Johnny Logan?
quote:Wait
who's that guy, just hangin at your pad?
he's lookin' kinda bummed
yeah you broke up thats too bad
i guess it's fair if he always pays the rent
and he doesn't get bent about
sleeping on the couch when i'm there
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Vader Abraham
Neleos +1quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:51 schreef Neleos het volgende:
Dandy Warhols - Bohemian Like You
quote:Before they perfected the electronica-meets-tango sound of the, Paris musicians Philippe Cohen Solal and Christoph H. Mueller worked together in the Boys from Brazil and Stereo Action Unlimited as early as 1996. Releasing their music on Solal's Ya Basta label, the two quickly caught the ears of Jazzanova, Gilles Peterson, Mr. Scruff, and other electronica tastemakers, while Coca-Cola picked a Boys from Brazil track for a European television commercial. Despite all the success, the duo wanted a project that had a more constant mood. Feeling that both tango and dub had a subdued and melancholic sound, they decided to combine the genres. With the addition of Eduardo Makaroff in 1999, they formed the
and released the first of four 10"s on Ya Basta in February 2000. The band had drummed up quite a buzz in the U.K. and European press, and soon XL recordings snagged the group. XL issued their full-length debut, La Revancha del Tango, in 2001, and the self-proclaimed "top Argentinean musicians exiled in Paris" toured to support the album with guest musicians and a video backdrop by multimedia artist Prisca Lobjoy. Lunatico from 2006 was named after tango legend Carlos Gardel's champion racehorse.
Yep. Aardige plaat wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Peeping Tom
Lijkt ze idd wel op, maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef ranja het volgende:
Is dat mevrouw Servaes?
yep inderdaad een aardige plaat.quote:
Nee, op hemzelf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:44 schreef GLO het volgende:
Dr. John? Of slaat dat Jr. op zijn zoon?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:53 schreef Grobbel het volgende:
The Minutemen.
Heb er onlangs nog iets over gelezen/gezien, weet niet zeker meer waar (Pitchfork, Henry Rollins Show?).
En toen was TSE weer weg. Dan verdwijn ik ook maar weer. Als de vraag te moeilijk is voor anderen, gooi 'm maar in de parkeercontainer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef GLO het volgende:
Puntje hebben. TSE? Noem dan ff de originele line-up van Venom
Hell yeahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef knars het volgende:
Cronos, Mantas, Abaddon
het animo voor het beantwoorden van deze vraag leeft ook niet meer geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef knars het volgende:
De zanger leeft inmiddels niet meer.
Ow, deze post had ik nog niet gezien. Geen Joy D. dus. Maar wel Alice In Chains?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef knars het volgende:
[..]
het animo voor het beantwoorden van deze vraag leeft ook niet meer geloof ik
De inmiddels overleden zanger werd met een andere band begin jaren 90 bekend. Die band kondigde onlangs een nieuwe tournee aan.
sorry, was ook ff wegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Ow, deze post had ik nog niet gezien. Geen Joy D. dus. Maar wel Alice In Chains?
En ik kon hem inkoppen doordat ik niet kon besluiten of ik Engeland of Trinidad wilde zien, en vervolgens besloot om de eerste helft geen van beiden te kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Venom-vraag gemist omdat ik naar de voetballende negertjes van Leo wilde kijken...
precies!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef search64 het volgende:
Hij wilde ook het nummer weten;
River of Deceit
En ik kijk hier regelmatig voor lul omdat dat voetbal mij geen hol interesseertquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef knars het volgende:
[..]
En ik kon hem inkoppen doordat ik niet kon besluiten of ik Engeland of Trinidad wilde zien, en vervolgens besloot om de eerste helft geen van beiden te kijken
Normaal ben ik één van de weinigen die op een vraag hoopt tijdens wedstrijden. Maar voor T&T maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik kijk hier regelmatig voor lul omdat dat voetbal mij geen hol interesseert![]()
Da's iig niet het goede antwoord...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Cliff Richard?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Zal ik m'n vraag dan maar weghalen search?
En dat net als er een Venom-vraag valt. Ik doe het eromquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Normaal ben ik één van de weinigen die op een vraag hoopt tijdens wedstrijden. Maar voor T&T maak ik een uitzondering.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Beatles?
Die bestonden toen nog niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Berkery het volgende:
Status Quo
en zo te zien is inmiddels iedereen weer klaar met voetbal kijken gezien de plotselinge druktequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Normaal ben ik één van de weinigen die op een vraag hoopt tijdens wedstrijden. Maar voor T&T maak ik een uitzondering.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef search64 het volgende:
The Stones?
knars mag een nieuwe vraag doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef search64 het volgende:
Je mag het punt hebben, ik moet echt gaan slapen. Doei!
Niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:39 schreef knars het volgende:
wel ja, nu zit ik de rest van de avond met dat riffje in mn kop
Inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:06 schreef Mark het volgende:
Gok dan maar op 2x Arnie (ken die AC/DC clip niet, volgens mij)
Deze week in het nieuws omdat ze weer samen hadden opgetredenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef GLO het volgende:
J. Geils Band
Echt? Zou ik wel willen zien, al lijkt 't me dat ze beetje oud en stram geworden zijn, maar misschien valt het mee. Heb jammer genoeg door hun optreden op Pinkpop (tig jaar terug) heen geslapen, doodzonde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Deze week in het nieuws omdat ze weer samen hadden opgetreden
GLO +1
Een goedenavondquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Gun Club
Dat zal wel geen al te best concert geweest zijn, I suppose?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:10 schreef bukgeit het volgende:
Hee GLO. Ik heb Jeffrey kort voor zijn overlijden nog op zien treden in Simplon.
Nee, het is 1 verband, maar de volgorde van de namen hier staat vast.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:49 schreef GLO het volgende:
Van Suede wist ik 't, leek me een gokje waard. Maar ik geloof bij nader inzien dat je niet 1 link zoekt, maar een serie van verbanden tussen de namen onderling, right?
Juist wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:07 schreef GLO het volgende:
OK, met platen heeft 't dus helemaal niks te maken?
Slaat het getal op het hoeveelste albumm een self-titled album is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:43 schreef bukgeit het volgende:
Als Suede 1 is en Tocotronic 6, dan is Genesis 14.
Het nummer had ik nooit geweten.... zo goed ken ik ze nu ook weer niet...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef knars het volgende:
ja, Mad Season is goed, maar welk nummer?
quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
Maneater van Nelly Furtado nog steeds?
Neleos +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
Maneater van Nelly Furtado nog steeds?
Stel je vraag nu maar dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Berkery het volgende:
Ik had net een vraag bedacht
Nou ja, staat in de koelkast![]()
dat ging ik ook net voorstellenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef ranja het volgende:
Beide een album 'Hysteria'?
quote:Initially, this video seems a little restrained for a song that's so over the top.and
pretty much just sit there and look stiff. Then it becomes painfully clear why they're sitting that way. Still, the clip's funniest moment is courtesy of the moose's
.
Still, the clip's funniest moment is courtesy of the moose's electrified nethers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef bukgeit het volgende:
Danger! High Voltage
Die van "Gay Bar" is ook geweldig, maar die staat er niet bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef bigshadow het volgende:
Geweldige clip, op het moment van deze vraag zat ik hem te kijken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |