Oh!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien wel
http://i4.photobucket.com/albums/y120/maynardsgrl/hcover.gif
iggy +1
Dat zei ik, die drie kneuzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef belsen het volgende:
De Toppers - Wir sind die Hollander
Orson - No tomorrow?
Er zit toch nog wel verschil tussen kneuzen en toppers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat zei ik, die drie kneuzen.
En Orson stond inderdaad ook al twee maanden in de tipparade, maar of ze er nu eindelijk doorheen gekomen zijn?![]()
Ik heb 'm even geluisterd, maar er wordt helemaal niet in gezongen, bedoel je niet een ander nummer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Z het volgende:
Ik vind dat Pakito nummer echt een van de vreselijkste nummers die ik ooit gehoord heb, dat komt vooral omdat er vals in gezongen wordt, tenenkrommend!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm even geluisterd, maar er wordt helemaal niet in gezongen, bedoel je niet een ander nummer?
En OT: Nelly Furtado - Maneater?
Nickelback is 1 ervanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef Neleos het volgende:
Di-Rect
Keane
Kane
The Feeling
Coldplay
Nickelback
?
Willeke Alberti?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nog 2, waaronder 1 nederlandse "kneus" met een WKliedje
Dat is nummer 2, was de hoogste nieuwe op nummer 11 met "ik wil dat ons land juicht"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Z het volgende:
Guus Meeuwis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |