Lekker zonnig juistquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Zo...da's lelijk. Zowel de grote zonnebril, als de ketting, als dat bloesje.
Tijd om te slapen dus.
Geboren in Burkina Faso maar hij wordt beschouwd als Senegalees. Is een protégeetje van Youssou N'Dour.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:18 schreef Neleos het volgende:
Uit Senegal?
Zijn naam doet vermoeden dat hij in de oliehandel zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:22 schreef GLO het volgende:
Ik zal 'm wel kennen, maar kom even nergens op
Cheikh Lô natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn naam doet vermoeden dat hij in de oliehandel zit.
Hoppetee, in de pocket:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Never Mind the Bullocks van The Sex Pistols
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoppetee, in de pocket:
Scrut +1 en goodnight to y'all![]()
Nee, ik heb wel veel grotere tiepfouten gemaakt en toch het punt gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....
Trusten GLO
Intikkertje (?) voor jou dan:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel veel grotere tiepfouten gemaakt en toch het punt gekregen.
Nee hoor, het ging erom het album te herkennen en dat deed jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mmmm, eigenlijk zou wmb het punt naar Neleos moeten....
Trusten GLO
Nu kan ik ook gerust gaan slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins
Ik ga ook slapen. Trustequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu kan ik ook gerust gaan slapen![]()
Neleos +1
Trusten
Iggy Pop was zelf ook niet zo te spreken van de gladde productie (dit in tegenstelling tot het juist heel ruige debuut van de MC5). Ik zelf vind de productie ook maar zozo, eigenlijk. Funhouse is een stuk beter dan het debuut, en dat terwijl de producer zelf toch vrij befaamd is.quote:
Dan kun je beter een live-verzamelaar kopen. Ik zou gaan voor:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef ranja het volgende:
Tja, maar als de producer bekend is van gladde albums verbaast het niemand dat dat Stooges album ook glad klinkt.
En als ik een album van The Stooges koop wil ik zeker "I wanna be your dog" en "No Fun" hebben en aangezien die op het eerste album staan....
Geef mij maar 1970.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
Hm, inkoppertje gemist
Overigens vind ik het debuut van de Stooges best goed, met No Fun, I wanna be your dog en 1969
Zij is toch Joan As Police Woman? Maar ik zie de connectie verder niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef bukgeit het volgende:
Zij is een soloartiest die op het punt van doorbreken staat.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zij is toch Joan As Police Woman? Maar ik zie de connectie verder niet.
Misschien welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Joan, Johan....Misschien is de connectie een H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |