Nee, het is 1 verband, maar de volgorde van de namen hier staat vast.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:49 schreef GLO het volgende:
Van Suede wist ik 't, leek me een gokje waard. Maar ik geloof bij nader inzien dat je niet 1 link zoekt, maar een serie van verbanden tussen de namen onderling, right?
Juist wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:07 schreef GLO het volgende:
OK, met platen heeft 't dus helemaal niks te maken?
Slaat het getal op het hoeveelste albumm een self-titled album is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:43 schreef bukgeit het volgende:
Als Suede 1 is en Tocotronic 6, dan is Genesis 14.
Het nummer had ik nooit geweten.... zo goed ken ik ze nu ook weer niet...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef knars het volgende:
ja, Mad Season is goed, maar welk nummer?
quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
Maneater van Nelly Furtado nog steeds?
Neleos +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
Maneater van Nelly Furtado nog steeds?
Stel je vraag nu maar dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Berkery het volgende:
Ik had net een vraag bedacht
Nou ja, staat in de koelkast![]()
dat ging ik ook net voorstellenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef ranja het volgende:
Beide een album 'Hysteria'?
quote:Initially, this video seems a little restrained for a song that's so over the top.and
pretty much just sit there and look stiff. Then it becomes painfully clear why they're sitting that way. Still, the clip's funniest moment is courtesy of the moose's
.
Still, the clip's funniest moment is courtesy of the moose's electrified nethers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef bukgeit het volgende:
Danger! High Voltage
Die van "Gay Bar" is ook geweldig, maar die staat er niet bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef bigshadow het volgende:
Geweldige clip, op het moment van deze vraag zat ik hem te kijken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |