Yep. Aardige plaat wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Peeping Tom
Lijkt ze idd wel op, maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef ranja het volgende:
Is dat mevrouw Servaes?
yep inderdaad een aardige plaat.quote:
Nee, op hemzelf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:44 schreef GLO het volgende:
Dr. John? Of slaat dat Jr. op zijn zoon?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:53 schreef Grobbel het volgende:
The Minutemen.
Heb er onlangs nog iets over gelezen/gezien, weet niet zeker meer waar (Pitchfork, Henry Rollins Show?).
En toen was TSE weer weg. Dan verdwijn ik ook maar weer. Als de vraag te moeilijk is voor anderen, gooi 'm maar in de parkeercontainer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef GLO het volgende:
Puntje hebben. TSE? Noem dan ff de originele line-up van Venom
Hell yeahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef knars het volgende:
Cronos, Mantas, Abaddon
het animo voor het beantwoorden van deze vraag leeft ook niet meer geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef knars het volgende:
De zanger leeft inmiddels niet meer.
Ow, deze post had ik nog niet gezien. Geen Joy D. dus. Maar wel Alice In Chains?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef knars het volgende:
[..]
het animo voor het beantwoorden van deze vraag leeft ook niet meer geloof ik
De inmiddels overleden zanger werd met een andere band begin jaren 90 bekend. Die band kondigde onlangs een nieuwe tournee aan.
sorry, was ook ff wegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Ow, deze post had ik nog niet gezien. Geen Joy D. dus. Maar wel Alice In Chains?
En ik kon hem inkoppen doordat ik niet kon besluiten of ik Engeland of Trinidad wilde zien, en vervolgens besloot om de eerste helft geen van beiden te kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Venom-vraag gemist omdat ik naar de voetballende negertjes van Leo wilde kijken...
precies!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef search64 het volgende:
Hij wilde ook het nummer weten;
River of Deceit
En ik kijk hier regelmatig voor lul omdat dat voetbal mij geen hol interesseertquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef knars het volgende:
[..]
En ik kon hem inkoppen doordat ik niet kon besluiten of ik Engeland of Trinidad wilde zien, en vervolgens besloot om de eerste helft geen van beiden te kijken
Normaal ben ik één van de weinigen die op een vraag hoopt tijdens wedstrijden. Maar voor T&T maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik kijk hier regelmatig voor lul omdat dat voetbal mij geen hol interesseert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |