Ja ik dacht waar blijft ie nou missy.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef miss_bleu het volgende:
nouhou! ik word echt oud! ik was te laat!
rotanstoel?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef amaranta het volgende:
update samenvatting
ze hebben nu 70 min gespeeld en er is een wissel
rotanstoel gaat erin
foto's!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga mijn foto's van brussel maar eens uitzoeken
Gooi er maar eens een geile in dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:34 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga mijn foto's van brussel maar eens uitzoeken
Ja weet ik het. Misschien sta je op je hotelkamer over de wasbak heen gebukt?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:38 schreef miss_bleu het volgende:
van brussel mensenweet niet wat daar zo geil aan is
miss_bleu...quote:Op maandag 19 juni 2006 19:38 schreef miss_bleu het volgende:
van brussel mensenweet niet wat daar zo geil aan is
nou...?quote:
zelfs in belgie berucht persoon.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ooit een keer in Antwerpen geweest. Was zo'n ravage dat ik nooit meer mocht terugkomen.![]()
Antwerpenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben ooit een keer in Antwerpen geweest. Was zo'n ravage dat ik nooit meer mocht terugkomen.![]()
Ik vond het maar een baggerzooitje daar.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Antwerpen
Lekker je kleingeld naar de zwervers @ CS gooien
Verschrikkelijk ja gelukkig ook maar ff in centrum geweest, gelijk door naar de biosquote:Op maandag 19 juni 2006 19:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vond het maar een baggerzooitje daar.![]()
www.saturn.de (mediamarkt onder een andere naam ,zelfde moederconcern.)quote:Op maandag 19 juni 2006 19:48 schreef Armageddon het volgende:
Saturn?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nou nog helemaal niets. Ben aan het uitzoeken
We horen het zo wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nou nog helemaal niets. Ben aan het uitzoeken
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan me nog die vriendin herinneren met dat blonde korte haar, die was volgens de normaalste Kastavriendin ooit. Was ook een serie foot's van, kom hoe heet ze ook weer?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik dacht Yvonne![]()
Anastasia of zoiets, toch?
was iig de mooiste
1) Kasta heeft breezah met borderlinequote:Op maandag 19 juni 2006 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaat iemand nou nog een samenvatting posten of wat.
Laten we maar doen jaquote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef Joene het volgende:
Tukkie doen arma?
9) Kasta kit tegenwoordig Logician dicht.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1) Kasta heeft breezah met borderline
2) Kasta geeft geld voor kaartjes
3) Kasta krijgt geen kaartjes
4) Kasta krijgt geen geld
5) Hele toestanden op het werk en op FOK!
6) Ouders van Breezah boos
7) Ouders willen naar pliesie
8) Kasta krijgt alsnog zijn geld terug met een mooi briefje met handtekening.
Zie pagina 6 deel11 van een samenvatting in foto's, scheelt het nodige leeswerk..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaat iemand nou nog een samenvatting posten of wat.
Ow jahquote:Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
9) Kasta kit tegenwoordig Logician dicht.
Ik heb tenslotte al een uur of wat niet getukt.quote:
Ik ben geheel SOA vrij bleek een maandje of 2 geleden...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah![]()
Hoeveel SOA's zou ie al opgelopen hebben?
Je had al een pooltje lopen bij de bookmaker?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben geheel SOA vrij bleek een maandje of 2 geleden...
En ja, geloof me, ik was er zelf ook verbaasd over.
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:17 schreef Joene het volgende:
Het was wel ernstig leuk !
Er liep wel een andere weddenschap de afgelopen weken... Alle kameraden geld inleggen en dan het aantal weken gokken dat ik het zou volhoudenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je had al een pooltje lopen bij de bookmaker?
En wat is het gemiddelde bij de nieuwe?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er liep wel een andere weddenschap de afgelopen weken... Alle kameraden geld inleggen en dan het aantal weken gokken dat ik het zou volhouden.
En vannacht heb je verloren?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er liep wel een andere weddenschap de afgelopen weken... Alle kameraden geld inleggen en dan het aantal weken gokken dat ik het zou volhouden.
Nee man, tussen Logic en mij is het alleen vriendschappelijk...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En wat is het gemiddelde bij de nieuwe?
whehhee dat zei ik ook altijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, tussen Logic en mij is het alleen vriendschappelijk...
Het werd ook wel tijd dat er weer iets gebeurdequote:Op maandag 19 juni 2006 20:17 schreef Joene het volgende:
Het was wel ernstig leuk !
Interesse?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Armageddon het volgende:
Dus je bent nu vrijgezel kasta?
Is goed, heur.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, tussen Logic en mij is het alleen vriendschappelijk...
Ja naja wij hadden hier al lolquote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het werd ook wel tijd dat er weer iets gebeurde![]()
We waren hier best lekker onderweg jaquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja het was wel concurrentie idd
bankanovaquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja
En dan ga ik geld van hem lenen.
Verliefd wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
whehhee dat zei ik ook altijd.
Ondertussen neucken en 6 maanden later verliefd worden en zij niet
Moet je van je vrouw af ofzo?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Armageddon het volgende:
Dus je bent nu vrijgezel kasta?
Stom hequote:
joe gow girl!quote:
Whehehe newbiequote:
Goeie reden voor break-upquote:
Verliefde mannen gaan zich gedragen als vrouwen; labiel...quote:
Weet je hoevaak dat gebeurt bij mensen die net samenwonenquote:
Daarom ga ik nu maar trouwenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Verliefde mannen gaan zich gedragen als vrouwen; labiel...
Toch frapant dat jij het over labiele vrouwen hebtquote:Op maandag 19 juni 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Verliefde mannen gaan zich gedragen als vrouwen; labiel...
Oi, ik mag mezelf toch wel een kenner noemen dacht ik zoquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toch frapant dat jij het over labiele vrouwen hebt
Whehehehequote:Op maandag 19 juni 2006 20:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oi, ik mag mezelf toch wel een kenner noemen dacht ik zo.
i know men.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oi, ik mag mezelf toch wel een kenner noemen dacht ik zo.
Wat neukte jij tegenwoordig ook alweer?quote:
WTF leef jij ook nogquote:
Tja kan me niet blijven verstoppen, kleine meisjes worden grootquote:Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Another lost soul found her way back
Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis.quote:
Leuk top ! alles ok?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
*checkt ff*
Mhh ja zie er nog wel levendig uit![]()
whehheequote:
Jahoor gaat allemaal goedquote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zekers te weten
Met jou ook?![]()
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja kan me niet blijven verstoppen, kleine meisjes worden groot
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de scharrels van nova op fok zitten?
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
*zet hysterisch kinderstemmetje op*quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
ik zit nog beetje vast in kastanova modequote:
Ze zijn een half jaar geleden verkleindquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Zonde!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Haaaaaaaaaaaaaaajjjquote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef miss_bleu het volgende:
lief klein meisjeeeeeeeee!
Feli!!!quote:
Een realdoll.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat neukte jij tegenwoordig ook alweer?
Oh das ook een mooie voorgevel heur.quote:
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !quote:
FOK! is DE verzamelplaats van labiele typjes natuurlijk. De ideale prooi voor Kasta.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !
Waar moet ik daar voor in de rij staan?quote:
Je kent je plekje al aardig zie ikquote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.
Eiwitten kan ze krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.![]()
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?
Ja !quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Klopt !, tief je nu weer op ?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
Leuk, kan je nu weer gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
75.000+quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Nee maar ik ken je niet dus optiefen.quote:
Toen begon het pas echt te lopenquote:
75.000+quote:
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houdquote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis..
Elke dag biefstuk gaat vervelen hequote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
dat schatje van je he die ex, had die ook van die domme wichten als vriendinnen?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
-5000 eerst!quote:
Ik verkoop de rechten welquote:
We gaan het niet meer over *die* ex hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
dat schatje van je he die ex, had die ook van die domme wichten als vriendinnen?
Over welke ex wil je het wel hebben?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
We gaan het niet meer over *die* ex hebben.
.
Ik laat Gyroz er wel even overheen kwakken voor jouquote:
welke van de 3 miljardquote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
Of over welke toekomstige ex?
Zijn er geen mainframes die op hun gat liggen?quote:
Kan je niet uitgezet worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:59 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Zijn er geen mainframes die op hun gat liggen?
Als je pa datzelfde criterium had gehanteerd in de rosse buurt had jij ook niet rondgelopen.
Boeit me niet, alles is beter dan de laatstequote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Over welke ex wil je het wel hebben?
Kan je dat niet ff nagaan?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeit me niet, alles is beter dan de laatste.
Tenzij er nog meer exen zijn waarvan ik nog geld krijg.
Lukt niet echt met al die dooie oldbies.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Laten we het even gezellig houden he![]()
Mijn aanstaande, nee die zet ik niet uit !quote:
en wat gevonden?quote:
quote:
Wanneer is DE datum?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn aanstaande, nee die zet ik niet uit !
Hoiquote:
Dacht al dat je mij bedoeldequote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
die tunesier dus
Nee ik bedoelde jou niet. Ik bedoelde die tunesier die de bal uit de goal koptequote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat je mij bedoelde![]()
Niet van mij, jij was toen de sloeberquote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeit me niet, alles is beter dan de laatste.
Tenzij er nog meer exen zijn waarvan ik nog geld krijg.
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou niet. Ik bedoelde die tunesier die de bal uit de goal kopte
hoewel ik soms met grote ergenis topics van jou heb gelezen.... vroeger toen arma nog op fok was
Geloof dat ik die tijd wel voorbij benquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar dat ga je nu niet meer doen he...
stomme kut topics openen![]()
whhehe , iemand een lollie ?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
Ooh ja lekkerquote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Joene het volgende:
men, ik drink thee ! Whelp ik ga dood !
Ik zit aan een flesje Chablisquote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Joene het volgende:
men, ik drink thee ! Whelp ik ga dood !
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:
van thee ga je inderdaad dood joene!
En je meot je nog trouwen.
VOlgens mij zit jij gewoon onder iemands duim.
Vertel me dat het geen senseo thee is aubquote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....
Toen zei ik doe maar bier.
Maar ik heb nu thee gezet , kopje thee.
Ok vooruit dan maar
Nee het is van zon thee winkel , levelt ofzo?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vertel me dat het geen senseo thee is aub
oke dan mag het...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is van zon thee winkel , levelt ofzo?
Heb je B&J?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
Gelukkig !quote:
Jemig.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....
Toen zei ik doe maar bier.
Maar ik heb nu thee gezet , kopje thee.
Ok vooruit dan maar
Iemand probeert je te vergiftigenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is me toch een potje ziek, net door een v.d teammanagers naar de huisartsenpost gebracht, extreme aanval van hooikoorts, kan nauwlijks nog wat zien, ogen doen fucking pijn (alsof er zand in zit). blijkbaar ben ik heel erg allergisch voor een bepaalde pol, en nu maar hopen dat de medicijnen gaan werkenlekker dan
Ja liejannuh nou is het over met het mooie leventje.quote:
Kut man.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja liejannuh nou is het over met het mooie leventje.
Whehheehe dat heb ik ook met medicijnenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is me toch een potje ziek, net door een collega naar de huisartsenpost gebracht, extreme aanval van hooikoorts, kan nauwlijks nog wat zien, ogen doen fucking pijn (alsof er zand in zit). blijkbaar ben ik heel erg allergisch voor een bepaalde pol, en nu maar hopen dat de medicijnen gaan werkenlekker dan
Nee dan gaan we natuurlijk naar de markt, met de stationwagen en de hond achterin.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kut man.
Moet je nu ook op zaterdagochtend naar de Ikea?
heb sterke oogdruppels en neusspray gekregen, kon gvd mijn scherm niet eens meer zien, omdat ik mijn ogen niet open konm houden van de pijn. Baal echt als een stekker.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehheehe dat heb ik ook met medicijnen
ik slik 3 tabletjes 's ochtends, 4 x spray voor mn neus, oogdruppels en oralgen kuur. en het hept geen flikkerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Logician het volgende:
[..]
heb sterke oogdruppels en neusspray gekregen, kon gvd mijn scherm niet eens meer zien, omdat ik mijn ogen niet open konm houden van de pijn. Baal echt als een stekker.
Dat is een zege.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik er geen last van heb. Niet veel iig.
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmantquote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vervelend Logician.
Hoop dat je medicijnen heeeeeeeeeel snel aanslaan.
Is er niet iets dat de ergste pijn nu weg kan nemen?
Serieus: schijfje komkommerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef Logician het volgende:
[..]
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmant![]()
(sorry hoor ff zeuren)
Vervelend, ik ga slapen ! tot laterquote:
Ik zit aan het laatste glas van m'n fles wijnquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
Mn bier is nog niet op dus nog niet slapen.
Wat wor Nederland Argentinie?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef amaranta het volgende:
mijn voorspelling is uitgekomen! ik ben echt nostradamus
3-1
spanje gaat winnen en er zit een 1 in!
Vroeger gingen we niet pitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga trouwens ook pitten. Morgen vroeg weer op.
Van zaad in je ogen kan je ook een reactieve conjunctivitis krijgen door het alkalische effect van zaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd voor de volgende reeks. "Kasta zit achter hooikoorts aanval Logician"
![]()
Die soa's van tegenwoordig ookquote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Logician het volgende:
niet lekker, doet echt vreselijk veel pijn, rond mijn mond is mijn gezicht een beetje opgezet en brand het als een idiootkan wel een paar dagen duren eer het weg is, mist de medicijnen aanslaan
kut zomer
quote:
Welke duistere collega heeft Logicain dan van een SOA voorzien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je liegt!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zei ruim op tijd dat je moest bukken!
Jij was het niet, jij bent SOA-vrijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zei ruim op tijd dat je moest bukken!
Valt jouw wat te leren?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:56 schreef Q. het volgende:
Vandaag hele dag cursus. Jeej.
de modderfukkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:55 schreef Joene het volgende:
Gaap, ik ga pas om 10:30 beginnen
Nee, maar ze proberen het toch. Voordeel is wel dat ik een uur later kan beginnen, 9 uur ipv 8 uur.quote:
I know !quote:
Lekker he.quote:
Ja... Ik moet gewoon weer wachten tot vrijdag voordat ik kan uitslapen...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:15 schreef Q. het volgende:
Trein. Tot vanavond.
Ik werk de rest van deze week van 10:30 - 18:30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja... Ik moet gewoon weer wachten tot vrijdag voordat ik kan uitslapen...
18.30 dan lig ik al lang en breed thuis op de bankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik werk de rest van deze week van 10:30 - 18:30
Ik kan dan zonder files naar huis rijden, dus ben 45 minuten later ook thuis en dat vind ik prima !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
18.30 dan lig ik al lang en breed thuis op de bank![]()
vanorgen 6.00 viel wel vies tegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik kan dan zonder files naar huis rijden, dus ben 45 minuten later ook thuis en dat vind ik prima !
Waarvan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Dit is dus niet grappig he, mn linkeroor zit helemaal dicht, en ben dus half doof nu en wordt er echt gek van gewoon!!!!!!!!!
Ik voel me echt gehandicapt
Ik ben mijn hele leven al 100% doof aan één kant.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Weet ik veel hij zit gewoon opeens dicht.
Ik mis nu gewoon de helft heel de tijd....
Ja zo ff aan mn baas vragen of dat misschien vanmiddag ff kan ofzo, want op deze manier word ik gillend gek....quote:
Nou respect dat je niet gek geworden bent danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al 100% doof aan één kant.
Ik weet niet beter. Mijn andere oor doet het voor twee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou respect dat je niet gek geworden bent dan,want dit is echt verschrikkelijk gewoon
![]()
Ik kan niet zo goed inschatten waar het geluid nu vandaan komt zeg maar, dus dat is best irritant... en heb gewoon heel de tijd het gevoel dat mn oor ff moet ploppen ofzo haha maar hoe ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet beter. Mijn andere oor doet het voor twee.
Het lijkt me erg inderdaad als je altijd goed gehoord hebt en dan opeens niet meer.
Daarom mocht ik ook het leger niet in. Als ik dan midden in een oorlog zou zitten dan hoor ik niet waar ze vandaan schieten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:40 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten waar het geluid nu vandaan komt zeg maar, dus dat is best irritant... en heb gewoon heel de tijd het gevoel dat mn oor ff moet ploppen ofzo haha maar hoe ik ookof
of wat dan ook het helpt echt niet
![]()
Wou je het leger in dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom mocht ik ook het leger niet in. Als ik dan midden in een oorlog zou zitten dan hoor ik niet waar ze vandaan schieten.![]()
Ik heb geen intresse in denkbeeldige russen van de veluwe jagenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat wil toch iedere jongen (naja bij mij in de familie wel)
Waar kon ik me inschrijven voor het leger zei je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat het bier daar 45 cent was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |