Dat is een zege.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik er geen last van heb. Niet veel iig.
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmantquote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vervelend Logician.
Hoop dat je medicijnen heeeeeeeeeel snel aanslaan.
Is er niet iets dat de ergste pijn nu weg kan nemen?
Serieus: schijfje komkommerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef Logician het volgende:
[..]
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmant![]()
(sorry hoor ff zeuren)
Vervelend, ik ga slapen ! tot laterquote:
Ik zit aan het laatste glas van m'n fles wijnquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
Mn bier is nog niet op dus nog niet slapen.
Wat wor Nederland Argentinie?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef amaranta het volgende:
mijn voorspelling is uitgekomen! ik ben echt nostradamus
3-1
spanje gaat winnen en er zit een 1 in!
Vroeger gingen we niet pitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga trouwens ook pitten. Morgen vroeg weer op.
Van zaad in je ogen kan je ook een reactieve conjunctivitis krijgen door het alkalische effect van zaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd voor de volgende reeks. "Kasta zit achter hooikoorts aanval Logician"
![]()
Die soa's van tegenwoordig ookquote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Logician het volgende:
niet lekker, doet echt vreselijk veel pijn, rond mijn mond is mijn gezicht een beetje opgezet en brand het als een idiootkan wel een paar dagen duren eer het weg is, mist de medicijnen aanslaan
kut zomer
quote:
Welke duistere collega heeft Logicain dan van een SOA voorzien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben geheel SOA vrij bleek een maandje of 2 geleden...
En ja, geloof me, ik was er zelf ook verbaasd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |