quote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Joene het volgende:
men, ik drink thee ! Whelp ik ga dood !
Ik zit aan een flesje Chablisquote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Joene het volgende:
men, ik drink thee ! Whelp ik ga dood !
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:
van thee ga je inderdaad dood joene!
En je meot je nog trouwen.
VOlgens mij zit jij gewoon onder iemands duim.
Vertel me dat het geen senseo thee is aubquote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....
Toen zei ik doe maar bier.
Maar ik heb nu thee gezet , kopje thee.
Ok vooruit dan maar
Nee het is van zon thee winkel , levelt ofzo?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vertel me dat het geen senseo thee is aub
oke dan mag het...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is van zon thee winkel , levelt ofzo?
Heb je B&J?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
Gelukkig !quote:
Jemig.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vroeg , lieverd wil je thee.....
Toen zei ik doe maar bier.
Maar ik heb nu thee gezet , kopje thee.
Ok vooruit dan maar
Iemand probeert je te vergiftigenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is me toch een potje ziek, net door een v.d teammanagers naar de huisartsenpost gebracht, extreme aanval van hooikoorts, kan nauwlijks nog wat zien, ogen doen fucking pijn (alsof er zand in zit). blijkbaar ben ik heel erg allergisch voor een bepaalde pol, en nu maar hopen dat de medicijnen gaan werkenlekker dan
Ja liejannuh nou is het over met het mooie leventje.quote:
Kut man.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja liejannuh nou is het over met het mooie leventje.
Whehheehe dat heb ik ook met medicijnenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is me toch een potje ziek, net door een collega naar de huisartsenpost gebracht, extreme aanval van hooikoorts, kan nauwlijks nog wat zien, ogen doen fucking pijn (alsof er zand in zit). blijkbaar ben ik heel erg allergisch voor een bepaalde pol, en nu maar hopen dat de medicijnen gaan werkenlekker dan
Nee dan gaan we natuurlijk naar de markt, met de stationwagen en de hond achterin.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kut man.
Moet je nu ook op zaterdagochtend naar de Ikea?
heb sterke oogdruppels en neusspray gekregen, kon gvd mijn scherm niet eens meer zien, omdat ik mijn ogen niet open konm houden van de pijn. Baal echt als een stekker.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehheehe dat heb ik ook met medicijnen
ik slik 3 tabletjes 's ochtends, 4 x spray voor mn neus, oogdruppels en oralgen kuur. en het hept geen flikkerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Logician het volgende:
[..]
heb sterke oogdruppels en neusspray gekregen, kon gvd mijn scherm niet eens meer zien, omdat ik mijn ogen niet open konm houden van de pijn. Baal echt als een stekker.
Dat is een zege.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik er geen last van heb. Niet veel iig.
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmantquote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
Vervelend Logician.
Hoop dat je medicijnen heeeeeeeeeel snel aanslaan.
Is er niet iets dat de ergste pijn nu weg kan nemen?
Serieus: schijfje komkommerquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef Logician het volgende:
[..]
zat net te denken ijsblokjes op mijn ogen te leggen, tis net alsof de hele woestijn in mijn ogen zit momenteel, en die zwelling is ook zo charmant![]()
(sorry hoor ff zeuren)
Vervelend, ik ga slapen ! tot laterquote:
Ik zit aan het laatste glas van m'n fles wijnquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
Mn bier is nog niet op dus nog niet slapen.
Wat wor Nederland Argentinie?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef amaranta het volgende:
mijn voorspelling is uitgekomen! ik ben echt nostradamus
3-1
spanje gaat winnen en er zit een 1 in!
Vroeger gingen we niet pitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga trouwens ook pitten. Morgen vroeg weer op.
Van zaad in je ogen kan je ook een reactieve conjunctivitis krijgen door het alkalische effect van zaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd voor de volgende reeks. "Kasta zit achter hooikoorts aanval Logician"
![]()
Die soa's van tegenwoordig ookquote:Op maandag 19 juni 2006 22:36 schreef Logician het volgende:
niet lekker, doet echt vreselijk veel pijn, rond mijn mond is mijn gezicht een beetje opgezet en brand het als een idiootkan wel een paar dagen duren eer het weg is, mist de medicijnen aanslaan
kut zomer
quote:
Welke duistere collega heeft Logicain dan van een SOA voorzien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben geheel SOA vrij bleek een maandje of 2 geleden...
En ja, geloof me, ik was er zelf ook verbaasd over.
Je liegt!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zei ruim op tijd dat je moest bukken!
Jij was het niet, jij bent SOA-vrijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zei ruim op tijd dat je moest bukken!
Valt jouw wat te leren?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:56 schreef Q. het volgende:
Vandaag hele dag cursus. Jeej.
de modderfukkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:55 schreef Joene het volgende:
Gaap, ik ga pas om 10:30 beginnen
Nee, maar ze proberen het toch. Voordeel is wel dat ik een uur later kan beginnen, 9 uur ipv 8 uur.quote:
I know !quote:
Lekker he.quote:
Ja... Ik moet gewoon weer wachten tot vrijdag voordat ik kan uitslapen...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:15 schreef Q. het volgende:
Trein. Tot vanavond.
Ik werk de rest van deze week van 10:30 - 18:30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja... Ik moet gewoon weer wachten tot vrijdag voordat ik kan uitslapen...
18.30 dan lig ik al lang en breed thuis op de bankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik werk de rest van deze week van 10:30 - 18:30
Ik kan dan zonder files naar huis rijden, dus ben 45 minuten later ook thuis en dat vind ik prima !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
18.30 dan lig ik al lang en breed thuis op de bank![]()
vanorgen 6.00 viel wel vies tegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik kan dan zonder files naar huis rijden, dus ben 45 minuten later ook thuis en dat vind ik prima !
Waarvan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Dit is dus niet grappig he, mn linkeroor zit helemaal dicht, en ben dus half doof nu en wordt er echt gek van gewoon!!!!!!!!!
Ik voel me echt gehandicapt
Ik ben mijn hele leven al 100% doof aan één kant.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Weet ik veel hij zit gewoon opeens dicht.
Ik mis nu gewoon de helft heel de tijd....
Ja zo ff aan mn baas vragen of dat misschien vanmiddag ff kan ofzo, want op deze manier word ik gillend gek....quote:
Nou respect dat je niet gek geworden bent danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al 100% doof aan één kant.
Ik weet niet beter. Mijn andere oor doet het voor twee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou respect dat je niet gek geworden bent dan,want dit is echt verschrikkelijk gewoon
![]()
Ik kan niet zo goed inschatten waar het geluid nu vandaan komt zeg maar, dus dat is best irritant... en heb gewoon heel de tijd het gevoel dat mn oor ff moet ploppen ofzo haha maar hoe ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet beter. Mijn andere oor doet het voor twee.
Het lijkt me erg inderdaad als je altijd goed gehoord hebt en dan opeens niet meer.
Daarom mocht ik ook het leger niet in. Als ik dan midden in een oorlog zou zitten dan hoor ik niet waar ze vandaan schieten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:40 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten waar het geluid nu vandaan komt zeg maar, dus dat is best irritant... en heb gewoon heel de tijd het gevoel dat mn oor ff moet ploppen ofzo haha maar hoe ik ookof
of wat dan ook het helpt echt niet
![]()
Wou je het leger in dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom mocht ik ook het leger niet in. Als ik dan midden in een oorlog zou zitten dan hoor ik niet waar ze vandaan schieten.![]()
Ik heb geen intresse in denkbeeldige russen van de veluwe jagenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat wil toch iedere jongen (naja bij mij in de familie wel)
Waar kon ik me inschrijven voor het leger zei je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat het bier daar 45 cent was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |