Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis.quote:
Leuk top ! alles ok?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
*checkt ff*
Mhh ja zie er nog wel levendig uit![]()
whehheequote:
Jahoor gaat allemaal goedquote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zekers te weten
Met jou ook?![]()
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja kan me niet blijven verstoppen, kleine meisjes worden groot
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de scharrels van nova op fok zitten?
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
*zet hysterisch kinderstemmetje op*quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
ik zit nog beetje vast in kastanova modequote:
Ze zijn een half jaar geleden verkleindquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Zonde!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Haaaaaaaaaaaaaaajjjquote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef miss_bleu het volgende:
lief klein meisjeeeeeeeee!
Feli!!!quote:
Een realdoll.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat neukte jij tegenwoordig ook alweer?
Oh das ook een mooie voorgevel heur.quote:
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !quote:
FOK! is DE verzamelplaats van labiele typjes natuurlijk. De ideale prooi voor Kasta.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !
Waar moet ik daar voor in de rij staan?quote:
Je kent je plekje al aardig zie ikquote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.
Eiwitten kan ze krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.![]()
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?
Ja !quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Klopt !, tief je nu weer op ?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
Leuk, kan je nu weer gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
75.000+quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Nee maar ik ken je niet dus optiefen.quote:
Toen begon het pas echt te lopenquote:
75.000+quote:
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houdquote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis..
Elke dag biefstuk gaat vervelen hequote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
dat schatje van je he die ex, had die ook van die domme wichten als vriendinnen?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
-5000 eerst!quote:
Ik verkoop de rechten welquote:
We gaan het niet meer over *die* ex hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
dat schatje van je he die ex, had die ook van die domme wichten als vriendinnen?
Over welke ex wil je het wel hebben?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
We gaan het niet meer over *die* ex hebben.
.
Ik laat Gyroz er wel even overheen kwakken voor jouquote:
welke van de 3 miljardquote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
Of over welke toekomstige ex?
Zijn er geen mainframes die op hun gat liggen?quote:
Kan je niet uitgezet worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:59 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Zijn er geen mainframes die op hun gat liggen?
Als je pa datzelfde criterium had gehanteerd in de rosse buurt had jij ook niet rondgelopen.
Boeit me niet, alles is beter dan de laatstequote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Over welke ex wil je het wel hebben?
Kan je dat niet ff nagaan?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeit me niet, alles is beter dan de laatste.
Tenzij er nog meer exen zijn waarvan ik nog geld krijg.
Lukt niet echt met al die dooie oldbies.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Laten we het even gezellig houden he![]()
Mijn aanstaande, nee die zet ik niet uit !quote:
en wat gevonden?quote:
quote:
Wanneer is DE datum?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn aanstaande, nee die zet ik niet uit !
Hoiquote:
Dacht al dat je mij bedoeldequote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
die tunesier dus
Nee ik bedoelde jou niet. Ik bedoelde die tunesier die de bal uit de goal koptequote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat je mij bedoelde![]()
Niet van mij, jij was toen de sloeberquote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeit me niet, alles is beter dan de laatste.
Tenzij er nog meer exen zijn waarvan ik nog geld krijg.
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jou niet. Ik bedoelde die tunesier die de bal uit de goal kopte
hoewel ik soms met grote ergenis topics van jou heb gelezen.... vroeger toen arma nog op fok was
Geloof dat ik die tijd wel voorbij benquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar dat ga je nu niet meer doen he...
stomme kut topics openen![]()
whhehe , iemand een lollie ?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
Ooh ja lekkerquote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een ijsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |