Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis.quote:
Leuk top ! alles ok?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
*checkt ff*
Mhh ja zie er nog wel levendig uit![]()
whehheequote:
Jahoor gaat allemaal goedquote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zekers te weten
Met jou ook?![]()
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja kan me niet blijven verstoppen, kleine meisjes worden groot
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de scharrels van nova op fok zitten?
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
wij willen foto's zien!
*zet hysterisch kinderstemmetje op*quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de scharrels van nova op fok zitten?
ik zit nog beetje vast in kastanova modequote:
Ze zijn een half jaar geleden verkleindquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon gelijk dat je wilt weten of ze een grote voorgevel heeft man.
wij willen foto's zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Zonde!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ze zijn een half jaar geleden verkleind![]()
Haaaaaaaaaaaaaaajjjquote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef miss_bleu het volgende:
lief klein meisjeeeeeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |