Een realdoll.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat neukte jij tegenwoordig ook alweer?
Oh das ook een mooie voorgevel heur.quote:
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !quote:
FOK! is DE verzamelplaats van labiele typjes natuurlijk. De ideale prooi voor Kasta.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de scharrels van nova op fok zitten?
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Men dan ken je beter een vriendin nemen, zon realdoll is duur jongen !
Waar moet ik daar voor in de rij staan?quote:
Je kent je plekje al aardig zie ikquote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee daar gaat hij mij niet om meneer Joene.
Eiwitten kan ze krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Een vriendin die moet je nog voeren enzo, ook al zo'n gedoe.![]()
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat jij hier in vredesnaam komt doen , wil je door een bushokje tieften?
Ja !quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Klopt !, tief je nu weer op ?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
Leuk, kan je nu weer gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, dat leek me wel genoeg straf.
75.000+quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hier?
Nee maar ik ken je niet dus optiefen.quote:
Toen begon het pas echt te lopenquote:
75.000+quote:
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houdquote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, als jij de kans krijgt, zit je binnen twee minuten bij iemand in huis..
Elke dag biefstuk gaat vervelen hequote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
dat schatje van je he die ex, had die ook van die domme wichten als vriendinnen?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik van afwisseling houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |