Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dan is het zo'n kut breezah wijf![]()
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Om het maar als Theo Maassen te zeggen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dood aan sugababes![]()
![]()
Het draait gewoon om aandacht. Typische "attention whores". Misschien (een beetje) lekker, maar erg afstotelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoor![]()
Je brengt me op slechte idee'enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!
Groetjes,
Martijn
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
Die is dan wel weer fucking hilarischquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Kon natuurlijk niet uitblijven!
Whaha!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh mijn godquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
haha prachtigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Sommige inkoppertjes kunnen niet vaak genoeg voorbij komenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:33 schreef mcDavid het volgende:
het was maar een inkoppertje hoor, mensen!
Die meki erachter: "tot zover al opgerekt!"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef pberends het volgende:
Sugababes.nl heeft eigen miss gekozen
Die gast![]()
![]()
! Te droog gewoon. Ik weet niet wat er mee moet gebeuren, maar die foto is alleen al een ONZ-topic waard. Verzin dus iets met die gast.
Imageshack-plaatjes werken nog steeds niet op FOK!, veldmuis.quote:
Ja, of niet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:36 schreef Messenga het volgende:
OMG, het is bupatih!
[afbeelding]
Zolang al op FOK!, en nog steeds imageshack gebruiken..... Slechte zaak veldmuisquote:
[afbeelding]
Ow, eh, laat het zo zijn dat ik ze prima zie. Referrer-dinges is disabled hierquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang al op FOK!, en nog steeds imageshack gebruiken..... Slechte zaak veldmuis![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Photobucket-probeersel dan maar..
z1jn T3p3Lzz0mg!!1quote:
whahaha die is goed !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, hier is ie! We hebben de user gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ROFLMAOquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Favoriete muziek R&B, Dance, Top 40 & Reggeatonquote:
Ga lekker krassen als dat je al aan 't huilen maakt.quote:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal ik doen swa, no spang ehquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga lekker krassen als dat je al aan 't huilen maakt.
Sugababes breezerquote:
Dat zouden mijn gedachten kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:46 schreef Grotezwans het volgende:
Puik topique!
quote:
Damn, ik rol hier over de grond van het lachen, ik kom echt niet meer bijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
die eerstequote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:29 schreef Jax_McFadden het volgende:
goed topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:24 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
[afbeelding]Nog maar eentje dan.
het is de mooiste site om de dode avonduurtjes te vullen!!! Geniet nu met volle teug van breezahs die zichzelf fantastisch vinden. Vaak zijn ze dat ook, maar dat zeg ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:
Dan zou ze ook lekker zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:
Je moet die reacties erbij ook even lezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Heeft iemand trouwens op sugababes al een linkje gepost?
Dit is het topic.
Ik las tvp-rogrammaquote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef Étoile het volgende:
lol!
Die rechter gast is toch van die ene boyband uit Nederland? Van zo'n tvprogramma...
Men2B dus..
[afbeelding]
Check al die gasten hetzelfde kapsel hebben dan!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Pieter.van.Vollenho... het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar dit is wel geil:
[afbeelding]
Nee hij staat er niet meer bij, hij had de groep eerder verlaten ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/muziek/men2b/bios/mark.xml
Is hij het?
Op zich een heel aardig hersenspinseltje natuurlijk, alle geile sletjes mooie vrouwen van SB in bikini laten poserenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar dit is wel geil:
[afbeelding]
Waar ongeveer? hehequote:Op zondag 18 juni 2006 13:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Haha er staan inmiddels al een aantal foto's uit dit topic bij de reacties in haar profiel!![]()
Hierrrrquote:
quote:whaha kijk hier wat een jalozie of wat dan ook
quote:Die gaan gewoon veel te ver. Niets daar in is grappig.
Als je dát soort dingen grappig vindt, zit er een aardige kronkel in je gebrek-aan-hersenen.
Gebrek aan hersenenquote:
Das z'n "stoere look"quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
![]()
super!
Heeft die gast nog een andere gezichtsuitdrukking btw?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha roflquote:Op zondag 18 juni 2006 13:00 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze de beste,ik lag helemaal dubbel toen ik deze zag.SUPER
Het voorlopige hoogtepunt van dit topic.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[[url=http://www.5images.com/uploads/1e6a9023ff.jpg]afbeelding][/url]
Jammer dat er niet veel mensen zijn die deze zullen snappenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het voorlopige hoogtepunt van dit topic.
[afbeelding]
Opleiding: Secretaressequote:Op zondag 18 juni 2006 16:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Die is van Men2Be![]()
![]()
Ik heb ook een sugababes![]()
Alleen ik doe er nix mee![]()
Zelfde hier, kijk er nooit meer op.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Die is van Men2Be![]()
![]()
Ik heb ook een sugababes![]()
Alleen ik doe er nix mee![]()
Lollerbabes.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:28 schreef Stretto het volgende:
[..]
Opleiding: Secretaresse
Beroep: Kamermeisje
Juiste doelgroep![]()
Hey, dezelfde nickname hier als op sugababes, waarom heb je hier nog geen fotoboek dan?quote:
Hoe maak ik een fotoboekquote:Op zondag 18 juni 2006 16:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dezelfde nickname hier als op sugababes, waarom heb je hier nog geen fotoboek dan?.
geilquote:Op zondag 18 juni 2006 16:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Hoe maak ik een fotoboek![]()
Doe ik er wel wat fotos van mij in![]()
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 18 juni 2006 16:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Hoe maak ik een fotoboek![]()
Doe ik er wel wat fotos van mij in![]()
Hij's van de Paper & Scissors-gang.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:40 schreef RSH11 het volgende:
Die gast ziet er echt steeds hetzelfde uit![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:40 schreef RSH11 het volgende:
[afbeelding]
Oke dus nietquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/
Daar wijst het zich vanzelf wel.
Linksbovenaan zie je een link staan naar foto's beheren. Daar kan je dan foto's uploaden.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Oke dus niet![]()
Waar moet ik mijn foto's van mn pc in mn fotoboek plaatsen dan![]()
Ja!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Hmm dus jullie zien nu mijn foto in mn fotoboek
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:58 schreef Pitbulleke het volgende:
Hierbij verklaar ik de Sugababes Bar voor... geopend - vette shit weet je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooooohhhh whehehehequote:Op maandag 19 juni 2006 01:58 schreef Jax_McFadden het volgende:
"Bea komt met nieuwe raadgever"
[afbeelding]
![]()
Hahahahahaha!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:58 schreef Pitbulleke het volgende:
[afbeelding]
Nee hij heeft nu een nieuwe band, D-Groundquote:Op maandag 19 juni 2006 11:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:Hij zit nu niet meer bij Men2Be hij gaat als solo
![]()
![]()
Deze was samen met die van joerie het vetst..quote:Op maandag 19 juni 2006 01:58 schreef Jax_McFadden het volgende:
"Bea komt met nieuwe raadgever"
[afbeelding]
![]()
Deze site is zo vet, geen woorden voor...quote:LeeHotti.com
is links en rechts nou dezelfde persoon?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:40 schreef RSH11 het volgende:
[afbeelding]
z'n stand-in?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:14 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
is links en rechts nou dezelfde persoon?
dat weet jij wel heel goed!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij heeft nu een nieuwe band, D-Ground![]()
Je hebt de verkeerde Forum-link gepakt, noobquote:Op maandag 19 juni 2006 19:51 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[[url=[img=http://img444.imageshack.us/img444/8181/nr9n8708fotorocket13oy.th.jpg]]afbeelding[/url]]
Dude ik was aan het testenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde Forum-link gepakt, noob.
nee man, check dat gebruikte font in firefoxquote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dat herken je snel, bevalt het jou ook zo goed?![]()
Boeeeeeiend, het is toch leesbaarquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
nee man, check dat gebruikte font in firefoxom te huilen dat times new roman (of wat het ook is)
royale theme ftw![]()
Kerel, dit is Anno checked and approved dus reken maar dat het goed isquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
nee man, check dat gebruikte font in firefoxom te huilen dat times new roman (of wat het ook is)
royale theme ftw![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:53 schreef RSH11 het volgende:
Ach, als we toch begonnen zijn met het plaatsen van zeer matige plaatjes:
[afbeelding]
wie weet, met een 14'' CRT 70Hz ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Kerel, dit is Anno checked and approved dus reken maar dat het goed is![]()
Bovendien: een screendump sterk verkleind en kwaliteit omlaag gebracht om gezeik van Picserver te voorkomen, denk je nou echt dat het er zo beroerd uitziet op mijn beeldscherm?![]()
Komt er nog een achterquote:Op maandag 19 juni 2006 21:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
tering, dat wijf is echt een wandelend graten pakhuis![]()
![]()
Wat is er mis met 70 Hzquote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
wie weet, met een 14'' CRT 70Hz ofzo![]()
ik lulde ook maar watquote:Op maandag 19 juni 2006 21:07 schreef slindenau het volgende:
Wat is er mis met 70 Hz?
Als je in de bios 24 Hz niet eens kunt onderscheiden als losse beelden, waarom zou je dan gaan zeuren over 70 Hz?
Ohja, ONZquote:
Wat wil je met een gezamenlijke hersencapaciteit die kleiner is dan die van een gehalveerde regenwormquote:Op maandag 19 juni 2006 21:29 schreef RSH11 het volgende:
die mensen op dat sugababes forum zijn best zielig
Eentje heet Malibu Babe ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 21:29 schreef RSH11 het volgende:
die mensen op dat sugababes forum zijn best zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |