Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dan is het zo'n kut breezah wijf![]()
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Juist, hou het maar lekker bij je imaginaire vriendinnetje. Díe is altijd precies wat je wilt.
Om het maar als Theo Maassen te zeggen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dood aan sugababes![]()
![]()
Het draait gewoon om aandacht. Typische "attention whores". Misschien (een beetje) lekker, maar erg afstotelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet in een kut roeren waar al tig jongens in geweest zijn hoor![]()
Je brengt me op slechte idee'enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Stem op de pedopartij! Kinderen hebben de tijd niet gehad om veel te neuken!
Groetjes,
Martijn
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Dood aan sugababes![]()
![]()
Die is dan wel weer fucking hilarischquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Kon natuurlijk niet uitblijven!
Whaha!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh mijn godquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
haha prachtigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Sommige inkoppertjes kunnen niet vaak genoeg voorbij komenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:33 schreef mcDavid het volgende:
het was maar een inkoppertje hoor, mensen!
Die meki erachter: "tot zover al opgerekt!"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef pberends het volgende:
Sugababes.nl heeft eigen miss gekozen
Die gast![]()
![]()
! Te droog gewoon. Ik weet niet wat er mee moet gebeuren, maar die foto is alleen al een ONZ-topic waard. Verzin dus iets met die gast.
Imageshack-plaatjes werken nog steeds niet op FOK!, veldmuis.quote:
Ja, of niet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:36 schreef Messenga het volgende:
OMG, het is bupatih!
[afbeelding]
Zolang al op FOK!, en nog steeds imageshack gebruiken..... Slechte zaak veldmuisquote:
[afbeelding]
Ow, eh, laat het zo zijn dat ik ze prima zie. Referrer-dinges is disabled hierquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang al op FOK!, en nog steeds imageshack gebruiken..... Slechte zaak veldmuis![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Photobucket-probeersel dan maar..
z1jn T3p3Lzz0mg!!1quote:
whahaha die is goed !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, hier is ie! We hebben de user gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ROFLMAOquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Favoriete muziek R&B, Dance, Top 40 & Reggeatonquote:
Ga lekker krassen als dat je al aan 't huilen maakt.quote:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal ik doen swa, no spang ehquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga lekker krassen als dat je al aan 't huilen maakt.
Sugababes breezerquote:
Dat zouden mijn gedachten kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:46 schreef Grotezwans het volgende:
Puik topique!
quote:
Damn, ik rol hier over de grond van het lachen, ik kom echt niet meer bijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |