die eerstequote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:29 schreef Jax_McFadden het volgende:
goed topic
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Kon natuurlijk niet uitblijven!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:24 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
[afbeelding]Nog maar eentje dan.
het is de mooiste site om de dode avonduurtjes te vullen!!! Geniet nu met volle teug van breezahs die zichzelf fantastisch vinden. Vaak zijn ze dat ook, maar dat zeg ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dan is het zo'n kut breezah wijf![]()
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:
Dan zou ze ook lekker zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal er toch echt niet trots op zijn, als m'n vriendin Sugababes.nl Miss zou worden
Dan is het zo'n kut breezah wijf![]()
Dood aan sugababes![]()
![]()
quote:
Je moet die reacties erbij ook even lezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Heeft iemand trouwens op sugababes al een linkje gepost?
Dit is het topic.
Ik las tvp-rogrammaquote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef Étoile het volgende:
lol!
Die rechter gast is toch van die ene boyband uit Nederland? Van zo'n tvprogramma...
Men2B dus..
[afbeelding]
Check al die gasten hetzelfde kapsel hebben dan!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Pieter.van.Vollenho... het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar dit is wel geil:
[afbeelding]
Nee hij staat er niet meer bij, hij had de groep eerder verlaten ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/muziek/men2b/bios/mark.xml
Is hij het?
Op zich een heel aardig hersenspinseltje natuurlijk, alle geile sletjes mooie vrouwen van SB in bikini laten poserenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar dit is wel geil:
[afbeelding]
Waar ongeveer? hehequote:Op zondag 18 juni 2006 13:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Haha er staan inmiddels al een aantal foto's uit dit topic bij de reacties in haar profiel!![]()
Hierrrrquote:
quote:whaha kijk hier wat een jalozie of wat dan ook
quote:Die gaan gewoon veel te ver. Niets daar in is grappig.
Als je dát soort dingen grappig vindt, zit er een aardige kronkel in je gebrek-aan-hersenen.
Gebrek aan hersenenquote:
Das z'n "stoere look"quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
![]()
super!
Heeft die gast nog een andere gezichtsuitdrukking btw?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha roflquote:Op zondag 18 juni 2006 13:00 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze de beste,ik lag helemaal dubbel toen ik deze zag.SUPER
Het voorlopige hoogtepunt van dit topic.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[[url=http://www.5images.com/uploads/1e6a9023ff.jpg]afbeelding][/url]
Jammer dat er niet veel mensen zijn die deze zullen snappenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het voorlopige hoogtepunt van dit topic.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Kon natuurlijk niet uitblijven!
Opleiding: Secretaressequote:Op zondag 18 juni 2006 16:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Die is van Men2Be![]()
![]()
Ik heb ook een sugababes![]()
Alleen ik doe er nix mee![]()
Zelfde hier, kijk er nooit meer op.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Die is van Men2Be![]()
![]()
Ik heb ook een sugababes![]()
Alleen ik doe er nix mee![]()
Lollerbabes.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:28 schreef Stretto het volgende:
[..]
Opleiding: Secretaresse
Beroep: Kamermeisje
Juiste doelgroep![]()
Forum Opties | |
---|---|