En de 4e: een debiele blik.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef koffiegast het volgende:
Lol, moet zeggen dat je op die foto wel enigszins wat weg van heeft , de 3 karakterseigenschappen:
stekeltjes haar, bril(met hoeken) en 'polo' shirts.
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar hermanquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef koffiegast het volgende:
Lol, moet zeggen dat je op die foto wel enigszins wat weg van heeft , de 3 karakterseigenschappen:
stekeltjes haar, bril(met hoeken) en 'polo' shirts.
Ik heb al twintig verschillende brillen gehad, het maakt niet uitquote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef Fliepke het volgende:
Neem dan ook een andere bril slimmerik en een ander kapsel
OMG, ik moet een clubje met hem startenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit is pas de echte Lollerjamai!
[afbeelding]
Christiaan![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar herman![]()
![]()
KIJK NOU GVD:
[afbeelding]
"Dat" lijkt toch niet op mij![]()
je lijkt idd niet op herman, maar zoals eerder werd genoemd is voornamelijk je 'hoekige' bril wat je het meest erop doet laat lijken.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar herman![]()
![]()
KIJK NOU GVD:
[afbeelding]
"Dat" lijkt toch niet op mij![]()
vormgezicht -> op 2 puntenquote:
beter te vergelijken:quote:
Zoiets?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef LonelyWolf het volgende:
Wie bewerkt RaymanNLs plaatje met fotosoep? Even hem een paar ideetjes geven hoe hij er totaal anders uit kan zien.
Jamai draagt allang geen bril meerquote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je lijkt idd niet op herman, maar zoals eerder werd genoemd is voornamelijk je 'hoekige' bril wat je het meest erop doet laat lijken.
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef Oksel het volgende:
Maar niet geneukt dus?
Je lijkt wel op die heumeuxquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind het eigenlijk lolliger dat je op die foto's in je Fotoboek er zo heel sneu achtergepropt staat steeds
Hahaahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |