Verdomd! Inderdaad! Een controversiële Duitse musicus!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:02 schreef Gellius het volgende:
Niet om het één of ander, maar had ik niet al een plaatje open staan?
Ik wilde het net zeggen....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:02 schreef Gellius het volgende:
Niet om het één of ander, maar had ik niet al een plaatje open staan?
Bijna!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef Gellius het volgende:
Moeilijk te zeggen hoor. Dat was zoiets hè?
Holland
.
Die's gers.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:33 schreef Tokay het volgende:
Zoiets?
[afbeelding] hup holland [afbeelding]
* Tokay ook een poging doet
Heel vroeger vond ik Ruud Krol en Johnny Rep gers.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:37 schreef Gellius het volgende:
Die's gers.
Wel dezelfde he? Anders staat het zo stom... alhoewel het ook wel hip kan zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan weet ik het niet
Ik ga maar eens schoenen kopen, waarschijnlijk twee.
Furtwängler?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:01 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was dirigent!
3-0 inmiddels..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Argentinië al met 1-0 voor tegen Servië en Montenegro
Moi non plus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
Pffff nog een uurtje......
sorry Gellius.. ik heb geen idee wie je dirigent is/was.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Argentinië al met 1-0 voor tegen Servië en Montenegro
Inmiddels al met 3-0 gezien Peacemans post....quote:
5-0 staat 't nu al.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inmiddels al met 3-0 gezien Peacemans post....
Coole jompel trouwens
Ik ga ervan tussen... Peaceman staat bijna op me te wachten hierVeel plezier straks met de wedstrijd en voor degenen die niet gaan kijken: Raadjeplaatjeze!
Best wel zielig voor die Serviërs-Montenegrijnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:04 schreef NoSigar het volgende:
De wedstrijd is afgelopen! Een kwartiertje alweer.
Aber nein!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:32 schreef Gellius het volgende:
Ze kijkt best zielig. Servisch-Montenegrijnse?
Laat het haar maar niet horen, tong!quote:
Dat kan wel eens heel goed kloppen!quote:
Nou en of!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef NoSigar het volgende:
Een politica aus Deutschland?
Dat plaatje van Tiede Herrrema ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef Tokay het volgende:
...
Er stond er van mij ook nog eentje open, maar niemand weet 'm.![]()
Hè hè. Eindelijk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef sooty het volgende:
Dat plaatje van Tiede Herrrema ?
Het ís Angela Merkel!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:22 schreef NoSigar het volgende:
Dan ken ik alleen Angela Merckel geloof ik.
Ja! Dr. Tiede Herrema!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:55 schreef NoSigar het volgende:
O Herrema, die man die ontvoerd was!
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik zijn voornaam moest opzoeken.quote:
Je hebt het antwoord dus gewoon opgezocht?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:21 schreef sooty het volgende:
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik zijn voornaam moest opzoeken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:29 schreef Z het volgende:
Ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-
ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-
ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-ruud-
Het was passieve kennis...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja! Dr. Tiede Herrema!
Zei dat dan eerder!
Pfoe, wat een wedstrijd trouwens. Ik vond het maar eng...![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het was passieve kennis...
Ik gunde die Ivoriërs nog wel een goal eigenlijk.
tsjaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:
Hmm de mods in het forum WK2006 blinken ook niet uit in humor
Yep. Niet geheel in overeenstemming met de topictitel, besef ik nu.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
jammerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
Nee, die heb ik al dichtgedaan. En het raam ook. Mijn gulp heb ik net gechecked, die zit ook dicht.
Dood zijn is anders wel een fulltime job.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:36 schreef Tokay het volgende:
Yep. Niet geheel in overeenstemming met de topictitel, besef ik nu.![]()
O. Treinhomo toch!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
Dood zijn is anders wel een fulltime job.
Ah, een kenner! Screech, aka Dustin Diamond.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
'Screech' uit 'Saved by the bell' ?
Tokay !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:45 schreef Tokay het volgende:
Zelden een flauwere serie mogen aanschouwen als Saved By The Bell, trouwens.
Ja, dat moet 'dan' zijn.quote:
Dat kan ik al.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Tokay het volgende:
Waarom ben je geen Nederlands gaan studeren, TH?
Okee. Ik zal geen indiscrete vragen meer stellen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
Dat kan ik al.
Niks indiscreets aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
Okee. Ik zal geen indiscrete vragen meer stellen.![]()
NL: Freggel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Is het eigenlijk Freggel of Freggle?
Een bruine Freggel is een negert?quote:
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Een bruine Freggel is een negert?
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haaltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.
Dat laat ik me niet in de schoenen schuiven...![]()
Zo lenig is ie nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haalt![]()
quote:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...quote:
Da's laag, heel erg laag!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...![]()
En dan heb ik nog steeds allebei m'n sokken.
Maar nu heb ik hoge hakken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
't gaat dan ook over schoeisel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:48 schreef Gellius het volgende:
Et tu, Elly de Waard?
Juist wel, waarde pylquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:52 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zo'n plaat verdient het gewoon niet om in één keer te worden geraden.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Weet jij wellicht of haar poprecensies ooit verzameld zijn uitgegeven, Gellius? Ik kan me herinneren dat ik die intertijd hoogst ergerlijk vond, maar ik zou ze graag herwaarderen.![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef Treinhomo het volgende:
US ?
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een zeepmeneer volgens mij, geen idee hoe-ie heet though.
Talpa is een dramaserie...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:17 schreef dartfanaat het volgende:
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.
Op dit moment speelt hij in een dramaserie op Talpa.......
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het een Nederlander is.
Ja, jij...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker!
Hooguit om jullie wat hints straks te kunnen geven. Bepaalde serie's waar de man in speelt heb ik gezien (of kijk ik nog steeds)quote:
Niet Dick Rienstra.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dick Rienstra of zo?
Heeft hij in gespeeld. Maar da's al lang geledenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:58 schreef Neleos het volgende:
Speelt ie ook niet in GTST of zo?
Puik vakwerk, me dunkt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
geen stroom meer in garage na stroomuitval
Dit topic al gezien?![]()
Het nuttige met het nog nuttigere verenigen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En erg handig, zo'n extra waslijn in de tuin
Niet dat ik weet. Maar dat is iets intuïtiefs.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Want die lachen meer dan andere negers
Dat weet ik niet. Misschien herken je 'm niet, maar als straks de naam geraden is dat je dan zegt, oja...quote:
Mathew Amoah ziet er toch heel anders uit?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelt/speelde bij Vitesse geloof ik
Dat moet dan Amoah zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelt/speelde bij Vitesse geloof ik
Dan zal het wel een verkeerde Google-link zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mathew Amoah ziet er toch heel anders uit?
Ik weet wie je bedoelt, maar ik ben z'n naam vergeten. Een middenvelder was 't dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
40 miljoen euro betaalde Chelsea voor deze bosneger (Ashanti)
Yep, midenveld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar ik ben z'n naam vergeten. Een middenvelder was 't dacht ik.
de Ashanti zijn de grootste bevolkingsgroep van Ghana, sterke krijgers en wijze vrouwenquote:Of heet hij Ashanti?
Aha. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, midenveld.
[..]
de Ashanti zijn de grootste bevolkingsgroep van Ghana, sterke krijgers en wijze vrouwen
Is dat zo? Hmmm, niet goed opgelet. Excusez-moi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu boos moeten roepen dat er nog twee plaatjes openstaan maar eh ....
Game on![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:04 schreef Neleos het volgende:
Ashanti zeker?
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmmm, niet goed opgelet. Excusez-moi.
Ik plaatste deze jongedame omdat het antwoord een inkoppertje is.![]()
Ha die dart!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ja dat is zo.
Excuses geaccepteerd.
Goedeavond overigens
Ken jij de acteur die ik vanavond plaatste?quote:
Ik kon het je allicht vragen. Hoewel ik al het idee had, dat je 'm niet zou herkennen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef Tokay het volgende:
Hmmm.... verder dan wie is dat ook alweer?kom ik niet.
Ik denk niet dat je van mij het goede antwoord kunt verwachten.
Kijk je wel eens voetbal?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef Tokay het volgende:
Naar Nederlandse tv-series kijk ik zelden tot nooit, dus...
Jawel, als het Nederlands Elftal speelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk je wel eens voetbal?
Yep. Ik!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:43 schreef dartfanaat het volgende:
We hebben dus openstaan die voetballer en die acteur.
Gaat iemand een tdp'tje doen?
Eens kijken wie de acteur van mij zou kunnen weten......quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan wacht ik wel op pos.....
Ai... bijna goed!quote:
Yep, ze was CHU-kamerlid. En freule.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:45 schreef dartfanaat het volgende:
Politica, Tokay?
't Is een moeilijke naam tong, en nog steeds niet goed.quote:
Freule Wttewaall van Stoetwegen (zonder iquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Wittewaal van Stoetwegen! (met dank aan Tong!)
quote:Jkvr. mr. Christine Wilhelmine Isabelle (Bob) Wttewaall van Stoetwegen (uitspraak: Utewaal; Amsterdam, 1 januari 1901 - 16 oktober 1986), in de wandeling vaak "Freule Wttewaall van Stoetwegen", "rode freule" of "oranje freule" genoemd, was vele jaren lang lid van de Tweede Kamer voor de politieke partij CHU.
Zij studeerde rechten in Leiden. In november 1945 werd zij voor de Christelijk Historische Unie lid van de Tweede Kamer, waar zij tot 1971 zitting zou hebben. Ze had goede persoonlijke contacten met de koninklijke familie. Ze was bevriend met koningin Juliana en de prinsessen noemden haar " tante Bob".
Nee hoor tong!quote:
Hahaha. Zijn we weer grappigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Freule Wttewaall van Stoetwegen (zonder i) is goed.
[..]
Zo'n verwende voetbalkoter?quote:
Geintje, meneer Sonneberg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef dartfanaat het volgende:
Hahaha. Zijn we weer grappig
Nee, het is een jeugdfoto van een voetballer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo'n verwende voetbalkoter?
Een Beckhammetje?
Ruud van Nistelrooy?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is een jeugdfoto van een voetballer.
quote:
Whehe. Die lijzige blik had hij toen al.quote:
Je kent haar toch wel? Het was een schrijfsterquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:29 schreef Tokay het volgende:
Waar haal je ze toch vandaan?!
Ik dacht dat het Benny Neyman was!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kent haar toch wel? Het was een schrijfster![]()
Was ik dus niet de enigequote:
Ja. Koude cola.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt gezopen hè?
Ehm......ik heb hier idd een glas wijn staanquote:
Met wat erin?quote:
Yepquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:40 schreef Tokay het volgende:
Françoise Sagan?
quote:Françoise Sagan (Françoise Quoirez) (geboren 21 juni 1935 te Cajarc (Lot) – overleden op 24 september 2004 in het ziekenhuis van Honfleur (Calvados) aan een longembolie) is een Franse schrijfster. Ze wordt beschouwd als schrijfster binnen de Nouvelle Vague-stroming. Ze heeft ook enkele films gerealiseerd.
In 1954 begon ze op vraag van Hélène Gordon-Lazareff, de directrice van het tijdschrift Elle, een serie artikelen over Italië. Ze gaf elke aflevering titels als: « Bonjour Naples », « Bonjour Capri », « Bonjour Venise »... Deze « Bonjour » werd haar handelsmerk.
Ze publiceerde haar eerste roman, Bonjour Tristesse, in 1954 op de leeftijd van 18 jaar. Haar pseudoniem koos ze uit de werken van Proust.
Haar favoriete thema's waren een gemakkelijk leven, snelle wagens, villas en herenhuizen, de zon, een mengeling van cynisme, sensualiteit, onverschilligheid en nutteloosheid.
Jean-Paul Sartre was niet haar literaire voorbeeld - hoewel ze in haar memoires Avec mon meilleur souvenir uit 1984 beweert "alles aan hem te danken te hebben" - maar ze heeft de levensavond van de Franse filosoof veraangenaamd.
Haar buitensporig gebruik van drugs en alcohol brachten haar regelmatig in moeilijkheden (in februari 1995, werd ze veroordeeld tot één jaar gevangenis met uitstel en werd ze door de rechter verplicht een ontwenningskuur te volgen, nadat ze werd betrapt met cocaïne). In 1957 ging ze met haar auto over de kop en bleef 36 uur bewusteloos, in 1985 zweefde ze na een zware hartaanval dagenlang tussen leven en dood.
In 2002 deed een haveloze Sagan op tv haar beklag dat ze aan de grond zat (oorzaak gokschulden). In hetzelfde jaar werd ze veroordeeld wegens fraude tot één jaar voorwaardelijk, omdat ze in 1994 838.469 euro en in 1995 610.000 euro aan de fiscus had vergeten aan te geven. Ze had het geld gekregen van het olieconcern Elf-Aquitaine om haar goede vriend François Mitterrand investeringen in Oezbeekse olievelden aan te praten.
Françoise Sagan was gescheiden van de uitgever Guy Schoeller en vervolgens ook van Robert Westhoff, van wie ze een zoon Denis had.
Zal ik morgen de groeten aan Jawat! doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Opgezwolle...
Neem nog een biertje fotoloogquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef fotoloog het volgende:
Van PERSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Wiesda ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik morgen de groeten aan Jawat! doen![]()
Tweequote:
Jawatquote:
En die ga jij morgen aanschouwen ?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawat
Zwolle - Nederland
Jawat is de rapnaam van de Zwollenaar Raoul Geerman. Hij rapt veel met onder andere Opgezwolle, Kubus, Raymzter en DuvelDuvel. Zijn cd 'Ut zwarte aap' kwam uit in februari 2004 en hiermee heeft hij de Grolsch prijs gewonnen onder de categorie r&b/hiphop.
Morgen is er aan het eind van de straat in het Oosterpark een heel leuk festivalquote:Op zondag 18 juni 2006 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En die ga jij morgen aanschouwen ? [afbeelding]
Komt er nog iets wat de moeite is ?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen is er aan het eind van de straat in het Oosterpark een heel leuk festival![]()
Niets wat jou zou interesseren, het is een festival wat deel uitmaakt van het Amsterdam Roots Festival. Wereldmuziek dus.quote:
TH weet waar jouw roots liggenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets wat jou zou interesseren, het is een festival wat deel uitmaakt van het Amsterdam Roots Festival. Wereldmuziek dus.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets wat jou zou interesseren, het is een festival wat deel uitmaakt van het Amsterdam Roots Festival. Wereldmuziek dus.
Jawat stond daar vandaag ook nog, op hetzelfde podium als Opgezwollequote:Op zondag 18 juni 2006 00:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Opgezwolle heb ik dus zojuist op Festival Mundial gezien. Da's ongeveer hetzelfde.
Oh ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawat stond daar vandaag ook nog, op hetzelfde podium als Opgezwolle![]()
Kanequote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
En gelukkig ging 't dagjesvolk en masse naar Kane
Lekker de ruimte voor de mensen die 't wél snapten dus...
Die bleven namelijk lekker thuis...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lekker de ruimte voor de mensen die 't wél snapten dus...[/sub]
Vroeger, toen het zwaar gesubsidieerde festival nog gratis was, was het nog wel ok. Sinds ik entree moet betalen ben ik niet meer geweest.quote:
Als ik in de kleine zaal van 013 naar Opgezwolle was geweest, had 't me ook 12 Euro gekost.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef NoSigar het volgende:
Vroeger, toen het zwaar gesubsidieerde festival nog gratis was, was het nog wel ok. Sinds ik entree moet betalen ben ik niet meer geweest.
En wyccie mocht er gratis in toch?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik in de kleine zaal van 013 naar Opgezwolle was geweest, had 't me ook 12 Euro gekost.
Dat is voor mij dus geen argument om niet te gaan.
Wyccie was er niet bij; die was biggetjes door 't lint aan 't jagen...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En wyccie mocht er gratis in toch?
Ja, lul je er maar uit! Bah! (3x)quote:Op zondag 18 juni 2006 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik in de kleine zaal van 013 naar Opgezwolle was geweest, had 't me ook 12 Euro gekost.
Is dat zoiets als varkentjes wassen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wyccie was er niet bij; die was biggetjes door 't lint aan 't jagen...
Ik heb nooit op treinen gewerktquote:Op zondag 18 juni 2006 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij trouwens een ex-collega van mij ?
Die heb ik ooit praktisch hetzelfde horen verkondigen.
Ze waren al voorgewassen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat zoiets als varkentjes wassen?
Dat was geen collega van de trein.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:24 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb nooit op treinen gewerkt.
Maar in mij geval kwam eerst het entree-geld als reden waarom ik niet ging en een stuk later pas de redenatie.
Dat heeft niks met 'eruit lullen' te maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:21 schreef NoSigar het volgende:
Ja, lul je er maar uit! Bah! (3x)
Roots Open Air is gratisquote:Op zondag 18 juni 2006 01:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat was geen collega van de trein.
Je gaat dus überhaupt nooit naar concerten, festivals en/of theatervoorstellingen, begrijp ik ?
Want daar moet je overal entree betalen.
Biggen zijn echt geweldigquote:Op zondag 18 juni 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee joh!
Lief hè? (Surrogaat-Tokay)
[afbeelding]
Toch maakt het wel verschil of je ervoor moet betalen of niet. Ik was er vorig jaar voor het eerst en het viel me op dat het publiek veel gemêleerder was dan op dure festivals zoals NSJF. Hier kwamen ook gewoon ouwetjes uit de buurt gezellig een middagje op een bankje zitten, was De Bijlmer stevig vertegenwoordigd middels allerlei nationaliteiten etc. Dat beviel me wel, supersfeertje.quote:
Ik zie nog steeds hetzelfde publiek op Mundial als in de tijd dat het nog gratis was.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch maakt het wel verschil of je ervoor moet betalen of niet. Ik was er vorig jaar voor het eerst en het viel me op dat het publiek veel gemêleerder was dan op dure festivals zoals NSJF. Hier kwamen ook gewoon ouwetjes uit de buurt gezellig een middagje op een bankje zitten, was De Bijlmer stevig vertegenwoordigd middels allerlei nationaliteiten etc. Dat beviel me wel, supersfeertje.![]()
Mensen die het niet kúnnen betalen kunnen ook heel gezellig zijn. Ik heb vorig jaar m'n ogen uitgekeken, zo ontzettend veel verschillende mensen die het allemaal met elkaar prima naar de zin hadden.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Je zou juist denken dat de mensen die ervoor willen betalen het gezelliger houden.
12 euro is dan ook een zeer laagdrempelige entreeprijs. Leuk festival trouwens, staan genoeg bands tussen die ik wel had willen zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds hetzelfde publiek op Mundial als in de tijd dat het nog gratis was.
Wat wél veranderd is, is de professionaliteit waarmee het festival nu is opgezet.
De eerste keer dat er entree werd geheven was 't iets van 5 Euro oid.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
12 euro is dan ook een zeer laagdrempelige entreeprijs. Leuk festival trouwens, staan genoeg bands tussen die ik wel had willen zien.
Die mensen doen er misschien idd beter aan thuis te blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:48 schreef Treinhomo het volgende:
Dát was voor sommige mensen al genoeg om er opeens niks meer aan te vinden...![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
Bloodhound gang ?
Tja, als je alleen maar gefrituurde kip eet of met varkentjes in de weer bent, ken je deze band niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:59 schreef Treinhomo het volgende:
Dat red ik niet zonder valsspelen.
Gegrild.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als je alleen maar gefrituurde kip eet of met varkentjes in de weer bent, ken je deze band niet.
Dan had je even bij die band langs moeten gaan. Ze staan als "BBQ metquote:
Grilstand van de combi-magnetron.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
of heb je een George Foreman Grill bij Telsell gekocht?
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, een magnetron, dat zou ik ook eens moeten aanschaffen. Of een dvd-speler. Ik hou het allemaal niet bij, die moderne frats'n. Het zal wel met mijn roots te maken hebben.
Mijn roots zijn alleen nog maar verkrijgbaar op VHSquote:Op zondag 18 juni 2006 02:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
[[url=http://images.play.com/covers/103326m.jpg]afbeelding][/url]
Roots is immers op DVD uit.
Allicht; maar net als in 't kat- en muis spel speel ik eerst nog even wat met je, alvorens de genadeslag uit te delen.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat van die kip en die varkens was een hint trouwens, maar dat had je natuurlijk al lang door....
En ik ga als een lam naar de slachtbank zeker? We kunnen zolangzamerhand een RJPvD-kinderboerderij beginnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; maar net als in 't kat- en muis spel speel ik eerst nog even wat met je, alvorens de genadeslag uit te delen.
Dan is L_V zeker 't bokje ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik ga als een lam naar de slachtbank zeker? We kunnen zolangzamerhand een RJPvD-kinderboerderij beginnen.
Bij Mr. Anonimous past maar één dier: De kameleon...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:Daarbij krijgt Tokay haar eigen terrarium, en voor Tong moeten we een vijvertje graven.
Dan kan-ie bij Tokay zitten, maar we hebben natuurlijk wél een schoonmaker nodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij Mr. Anonimous past maar één dier: De kameleon...
Een algeneter ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kan-ie bij Tokay zitten, maar we hebben natuurlijk wél een schoonmaker nodig.
Iedereen kan tegenwoordig ook maar kinderen krijgen. Ik denk dat ze hun kind ook op het politiebureau aangegeven hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:41 schreef Treinhomo het volgende:
Leuk topic:
Doos met babyfoon zonder volledige inhoud!!!!
Zou de criminele inslag van die koter zich al zó vroeg openbaren ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen kan tegenwoordig ook maar kinderen krijgen. Ik denk dat ze hun kind ook op het politiebureau aangegeven hebben.
Ja man, je moet je kind binnen korte tijd na de geboorte aangeven anders verloopt de garantie.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou de criminele inslag van die koter zich al zó vroeg openbaren ? [afbeelding]
Waarom zou je garantie op een kind moeten hebben ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja man, je moet je kind binnen korte tijd na de geboorte aangeven anders verloopt de garantie.
Maar daar zit dan wel weer een maand of negen levertijd op en als die dan ook weer stuk gaat...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom zou je garantie op een kind moeten hebben ?
Als-ie 't begeeft heb je binnen 10 minuten een nieuwe gemaakt...
Andere vervoerder kiezen.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daar zit dan wel weer een maand of negen levertijd op en als die dan ook weer stuk gaat...
Aan mij is die flauwekul ook niet besteed.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Och, ik wil voor m'n negentigste toch geen kinderen hebben.
Kinderen van anderen kunnen heel leuk zijn hoor maar dat ze van anderen zijn is daarin een belangrijk gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aan mij is die flauwekul ook niet besteed.![]()
Nee. Zelfs dan vind ik er geen ruk aan...quote:Op zondag 18 juni 2006 03:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Kinderen van anderen kunnen heel leuk zijn hoor maar dat ze van anderen zijn is daarin een belangrijk gegeven.
Ben je ook geen Treinomo? Of heb je geen broers of zussen?quote:Op zondag 18 juni 2006 03:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee. Zelfs dan vind ik er geen ruk aan...
Ik ben een allerenigst kind.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je ook geen Treinomo? Of heb je geen broers of zussen?
dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Ik heb ooit eens als grap, toen ik naar de eerstgeborene van een vriend kwam kijken, uitgeroepen: "Wat een lelijk kind zeg!" Dat konden de moeder en de oma maar matig waarderen.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:16 schreef Treinhomo het volgende:
En bij vrienden die zich menen te moeten voortplanten ga ik ook niet op kraamvisite.
Jij bent eigenlijk een steuntrekker die de hele dag in de coffeshop hangt ?quote:Op zondag 18 juni 2006 03:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik ben de jongste. Daarom is er van mij ook niets terechtgekomen![]()
Ik ben zelfs te beroerd om een uitkering aan te vragenquote:Op zondag 18 juni 2006 03:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een steuntrekker die de hele dag in de coffeshop hangt ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |