abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38948815

Mijn man heeft bij de praxis een babyfoon met camera gekocht.
Ons kindje komt morgen uit het ziekenhuis en het leek ons fijn zo,n ding te hebben.Hij kocht het als dichte doos en het was tegen sluitingstijd.Nu komt hij thuis en maakte de doos los en tot onze grote schrik zit er alleen adapters in!!!l.
et wel dat hij een bedrag van 100 euro moest afrekenen.het ergste was praxis was net gesloten en ondanks dat we probeerden te bellen konden we hun al niet meer bereiken.Maar wat nu straks zeggen ze och heeft u het zelf eruitgehaald.
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit verwacht je toch ook niet .help
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2006 @ 18:15:07 #2
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38948862
niet wat alsen, gewoon maandag ff naar de praxis gaan en het uitleggen.

en feli met de baby
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38948891
Je kunt er toch vanuit gaan dat je een compleet pakket krijgt? Dus je hoeft het volgens mij ook niet te controleren als de doos dicht is. Als ik bij de AH een doos koekjes koop, en daar staat op dat er 20 bastognekoeken inzitten, dan ga ik de inhoud niet controleren. Als er bij thuiskomt enkel 3 mariekoekjes en 2 kakkerlakken inzitten, ga ik ook terug.

Maandag dus de praxis binnenlopen en het probleem voorleggen. Zal zo opgelost worden. Je vooral niet al te druk maken in de tussentijd, daarmee kun je namelijk niets aan de situatie veranderen.
Het moeilijk doen pas laten wachten als zij zeggen dat ze denken dat je de kluit belazert.

Groeten, Joris
Da gao nie nou!
pi_38948906
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:

We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten...
Paniekzaaiers
pi_38948933
1. Niet zo zeiken
2. Maandag omruilen
3. Naar de politie rennen is voor kleuters die niet voor zichzelf durven op te komen

Je hebt een kind gekregen, gedraag je naar je leeftijd dan.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38948955
Omg man.. heb je echt serieus de politie gebeld? Als je teruggaat geloven ze je echt wel hoor..
pi_38949071
Grote kans dat je per ongeluk de doos van het showmodel meegekregen hebt en dat het apparaat wat dus eigenlijk in die doos hoort te zitten nog netjes in de vitrine staat in de winkel

Toevallig moest ik vandaag nog voor mijn werkgever naar een klant waarbij dat gebeurd was met een scheerapparaat. werd netjes omgeruild hoor
pi_38949202
OK, misschien wat overdreven om gelijk de politie te bellen!

Maandag geluk langsgaan dus.
pi_38949248
Wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo zat te trippen net na haar bevallig

Serieus.
Maandag omrulen.
En nooit de politie voor dit soort ongein bellen, die hebben wel wat beter te doen hoor.
Profiel opgeheven.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:33:06 #10
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_38949281
geen politie , de Praxis lost dit gewoon netjes op!
ze zullen je niet wantrouwen hoor!

tenzij je er als een zwerver uitziet ofzo
pi_38949310
Ik denk dat de politie idd niks beters te doen heeft dan zich druk te maken over jouw Praxis incidentje.

Good going! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38949321
In diverse bouwmarkten halen ze de belangrijke inhoud er juist uit om diefstal te voorkomen.
Dus grote kans dat ze gewoon vergeten is om je te zeggen dat je naar de klantenservice moest voor de inhoud.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:38:14 #13
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38949398
Politie inschakelen , dat is wel een hele vreemde wereld ineens
OOЯ
pi_38949403
Tja net bevallen en dan ziek kind.ga je gekke dingen doen.Nee is misschien ook zo,Maar heb dit nooit meegemaakt.we gaan maandag terug,maar we hadden graag de babyfoon gehad.Maar goed
Als ze moeilijk doen horen jullie het wel en de politie vond wel goede zaak het even kort te melden om misverstanden te voorkomen.Groet
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:44:34 #15
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38949565
ik heb het zo vaak gehad bij de free record shop, dat ik een cd of dvd kocht en dat ze zo zaten te praten met zijn collega's dat ze gewoon de cd of dvd vergeten, maar dan begin ik het meestal ook wel te knijpen als ik thuis ben en dan denk ik potverdikke straks als ze het niet geven en denken van weer zo'n eentje etc. en dan kom ik daar de volgende dag aan en dan valt het allemaal reuze mee, en kreeg ik gewoon mijn product weer. Groet.
OOЯ
pi_38949651
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef oor het volgende:
ik heb het zo vaak gehad bij de free record shop, dat ik een cd of dvd kocht en dat ze zo zaten te praten met zijn collega's dat ze gewoon de cd of dvd vergeten, maar dan begin ik het meestal ook wel te knijpen als ik thuis ben en dan denk ik potverdikke straks als ze het niet geven en denken van weer zo'n eentje etc. en dan kom ik daar de volgende dag aan en dan valt het allemaal reuze mee, en kreeg ik gewoon mijn product weer. Groet.
Bij jouw vergeten ze de cd nog, bij mij schreven ze 50 euro extra af.
Had het op dat moment niet in de gaten omdat ik pinde.
Maar een paar dagen later tijdens girotellen zag ik het dus.
Afijn gelukkig wel teruggehad zonder problemen.
Bleek dat ze die dag ingevoerd hadden dat je extra geld kon pinnen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:49:00 #17
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38949676
ook vaak de verkeerde cd in het hoesje gehad
OOЯ
pi_38949755
Dit kan niet serieus zijn en anders heb ik medelijden met het kindje
pi_38950240
De politie gebeld omdat er alleen adapters inzaten? En jij gaat een kind opvoeden? God lieve help...
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_38950301
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Niet zo zeiken
2. Maandag omruilen
3. Naar de politie rennen is voor kleuters die niet voor zichzelf durven op te komen

Je hebt een kind gekregen, gedraag je naar je leeftijd dan.
Biologisch gezien kan dat vanaf je 12e...
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_38950302
edit: flikker eens op, idioot....

[ Bericht 97% gewijzigd door Five_Horizons op 17-06-2006 19:54:05 ]
pi_38950348
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:

We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit verwacht je toch ook niet .help
dat gaat echt wel goed hoor en tot die tijd die je de baby maar even een belletje aan z'n teen, dan hoor je het ook wanneer hij wakker word.
pi_38950384
Heb je 0900-8844 of 112 gebeld?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:21:51 #24
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38950412
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Socratestikel het volgende:
De politie gebeld omdat er alleen adapters inzaten? En jij gaat een kind opvoeden? God lieve help...
politie inschakelen als het kindje een volle luier heeft.
OOЯ
pi_38950455
De politie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')