Paniekzaaiersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten...
Bij jouw vergeten ze de cd nog, bij mij schreven ze 50 euro extra af.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef oor het volgende:
ik heb het zo vaak gehad bij de free record shop, dat ik een cd of dvd kocht en dat ze zo zaten te praten met zijn collega's dat ze gewoon de cd of dvd vergeten, maar dan begin ik het meestal ook wel te knijpen als ik thuis ben en dan denk ik potverdikke straks als ze het niet geven en denken van weer zo'n eentje etc. en dan kom ik daar de volgende dag aan en dan valt het allemaal reuze mee, en kreeg ik gewoon mijn product weer. Groet.
Biologisch gezien kan dat vanaf je 12e...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Niet zo zeiken
2. Maandag omruilen
3. Naar de politie rennen is voor kleuters die niet voor zichzelf durven op te komen
Je hebt een kind gekregen, gedraag je naar je leeftijd dan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit verwacht je toch ook niet .help
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Socratestikel het volgende:
De politie gebeld omdat er alleen adapters inzaten?![]()
En jij gaat een kind opvoeden?
God lieve help...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |