Ik weet wie je bedoelt, maar ik ben z'n naam vergeten. Een middenvelder was 't dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
40 miljoen euro betaalde Chelsea voor deze bosneger (Ashanti)
Yep, midenveld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar ik ben z'n naam vergeten. Een middenvelder was 't dacht ik.
de Ashanti zijn de grootste bevolkingsgroep van Ghana, sterke krijgers en wijze vrouwenquote:Of heet hij Ashanti?
Aha. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, midenveld.
[..]
de Ashanti zijn de grootste bevolkingsgroep van Ghana, sterke krijgers en wijze vrouwen
Is dat zo? Hmmm, niet goed opgelet. Excusez-moi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu boos moeten roepen dat er nog twee plaatjes openstaan maar eh ....
Game on![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:04 schreef Neleos het volgende:
Ashanti zeker?
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmmm, niet goed opgelet. Excusez-moi.
Ik plaatste deze jongedame omdat het antwoord een inkoppertje is.![]()
Ha die dart!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ja dat is zo.
Excuses geaccepteerd.
Goedeavond overigens
Ken jij de acteur die ik vanavond plaatste?quote:
Ik kon het je allicht vragen. Hoewel ik al het idee had, dat je 'm niet zou herkennen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef Tokay het volgende:
Hmmm.... verder dan wie is dat ook alweer?kom ik niet.
Ik denk niet dat je van mij het goede antwoord kunt verwachten.
Kijk je wel eens voetbal?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:19 schreef Tokay het volgende:
Naar Nederlandse tv-series kijk ik zelden tot nooit, dus...
Jawel, als het Nederlands Elftal speelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk je wel eens voetbal?
Yep. Ik!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:43 schreef dartfanaat het volgende:
We hebben dus openstaan die voetballer en die acteur.
Gaat iemand een tdp'tje doen?
Eens kijken wie de acteur van mij zou kunnen weten......quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan wacht ik wel op pos.....
Ai... bijna goed!quote:
Yep, ze was CHU-kamerlid. En freule.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:45 schreef dartfanaat het volgende:
Politica, Tokay?
't Is een moeilijke naam tong, en nog steeds niet goed.quote:
Freule Wttewaall van Stoetwegen (zonder iquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Wittewaal van Stoetwegen! (met dank aan Tong!)
quote:Jkvr. mr. Christine Wilhelmine Isabelle (Bob) Wttewaall van Stoetwegen (uitspraak: Utewaal; Amsterdam, 1 januari 1901 - 16 oktober 1986), in de wandeling vaak "Freule Wttewaall van Stoetwegen", "rode freule" of "oranje freule" genoemd, was vele jaren lang lid van de Tweede Kamer voor de politieke partij CHU.
Zij studeerde rechten in Leiden. In november 1945 werd zij voor de Christelijk Historische Unie lid van de Tweede Kamer, waar zij tot 1971 zitting zou hebben. Ze had goede persoonlijke contacten met de koninklijke familie. Ze was bevriend met koningin Juliana en de prinsessen noemden haar " tante Bob".
Nee hoor tong!quote:
Hahaha. Zijn we weer grappigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Freule Wttewaall van Stoetwegen (zonder i) is goed.
[..]
Zo'n verwende voetbalkoter?quote:
Geintje, meneer Sonneberg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef dartfanaat het volgende:
Hahaha. Zijn we weer grappig
Nee, het is een jeugdfoto van een voetballer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo'n verwende voetbalkoter?
Een Beckhammetje?
Ruud van Nistelrooy?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is een jeugdfoto van een voetballer.
quote:
Whehe. Die lijzige blik had hij toen al.quote:
Je kent haar toch wel? Het was een schrijfsterquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:29 schreef Tokay het volgende:
Waar haal je ze toch vandaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |