Een bruine Freggel is een negert?quote:
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Een bruine Freggel is een negert?
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haaltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.
Dat laat ik me niet in de schoenen schuiven...![]()
Zo lenig is ie nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haalt![]()
quote:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...quote:
Da's laag, heel erg laag!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...![]()
En dan heb ik nog steeds allebei m'n sokken.
Maar nu heb ik hoge hakken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
't gaat dan ook over schoeisel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:48 schreef Gellius het volgende:
Et tu, Elly de Waard?
Juist wel, waarde pylquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:52 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zo'n plaat verdient het gewoon niet om in één keer te worden geraden.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Weet jij wellicht of haar poprecensies ooit verzameld zijn uitgegeven, Gellius? Ik kan me herinneren dat ik die intertijd hoogst ergerlijk vond, maar ik zou ze graag herwaarderen.![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef Treinhomo het volgende:
US ?
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een zeepmeneer volgens mij, geen idee hoe-ie heet though.
Talpa is een dramaserie...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:17 schreef dartfanaat het volgende:
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.
Op dit moment speelt hij in een dramaserie op Talpa.......
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het een Nederlander is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |