Een bruine Freggel is een negert?quote:
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Een bruine Freggel is een negert?
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haaltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een stelling die geheel en al voor jouw rekening en verantwoording komt.
Dat laat ik me niet in de schoenen schuiven...![]()
Zo lenig is ie nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wacht maar tot je je schoenen uit je hol haalt![]()
quote:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...quote:
Da's laag, heel erg laag!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kan in 10 minuten een paar schoenen kopen...![]()
En dan heb ik nog steeds allebei m'n sokken.
Maar nu heb ik hoge hakken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
't gaat dan ook over schoeisel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:48 schreef Gellius het volgende:
Et tu, Elly de Waard?
Juist wel, waarde pylquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:52 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zo'n plaat verdient het gewoon niet om in één keer te worden geraden.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Weet jij wellicht of haar poprecensies ooit verzameld zijn uitgegeven, Gellius? Ik kan me herinneren dat ik die intertijd hoogst ergerlijk vond, maar ik zou ze graag herwaarderen.![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef Treinhomo het volgende:
US ?
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een zeepmeneer volgens mij, geen idee hoe-ie heet though.
Talpa is een dramaserie...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:17 schreef dartfanaat het volgende:
Deze man heeft heel veel gedaan, onder meer idd soaps.
Op dit moment speelt hij in een dramaserie op Talpa.......
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het een Nederlander is.
Ja, jij...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker!
Hooguit om jullie wat hints straks te kunnen geven. Bepaalde serie's waar de man in speelt heb ik gezien (of kijk ik nog steeds)quote:
Niet Dick Rienstra.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dick Rienstra of zo?
Heeft hij in gespeeld. Maar da's al lang geledenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:58 schreef Neleos het volgende:
Speelt ie ook niet in GTST of zo?
Puik vakwerk, me dunkt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
geen stroom meer in garage na stroomuitval
Dit topic al gezien?![]()
Het nuttige met het nog nuttigere verenigen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En erg handig, zo'n extra waslijn in de tuin
Niet dat ik weet. Maar dat is iets intuïtiefs.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Want die lachen meer dan andere negers
Dat weet ik niet. Misschien herken je 'm niet, maar als straks de naam geraden is dat je dan zegt, oja...quote:
Mathew Amoah ziet er toch heel anders uit?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelt/speelde bij Vitesse geloof ik
Dat moet dan Amoah zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelt/speelde bij Vitesse geloof ik
Dan zal het wel een verkeerde Google-link zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mathew Amoah ziet er toch heel anders uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |