Biggen zijn echt geweldigquote:Op zondag 18 juni 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee joh!
Lief hè? (Surrogaat-Tokay)
[afbeelding]
Toch maakt het wel verschil of je ervoor moet betalen of niet. Ik was er vorig jaar voor het eerst en het viel me op dat het publiek veel gemêleerder was dan op dure festivals zoals NSJF. Hier kwamen ook gewoon ouwetjes uit de buurt gezellig een middagje op een bankje zitten, was De Bijlmer stevig vertegenwoordigd middels allerlei nationaliteiten etc. Dat beviel me wel, supersfeertje.quote:
Ik zie nog steeds hetzelfde publiek op Mundial als in de tijd dat het nog gratis was.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch maakt het wel verschil of je ervoor moet betalen of niet. Ik was er vorig jaar voor het eerst en het viel me op dat het publiek veel gemêleerder was dan op dure festivals zoals NSJF. Hier kwamen ook gewoon ouwetjes uit de buurt gezellig een middagje op een bankje zitten, was De Bijlmer stevig vertegenwoordigd middels allerlei nationaliteiten etc. Dat beviel me wel, supersfeertje.![]()
Mensen die het niet kúnnen betalen kunnen ook heel gezellig zijn. Ik heb vorig jaar m'n ogen uitgekeken, zo ontzettend veel verschillende mensen die het allemaal met elkaar prima naar de zin hadden.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Je zou juist denken dat de mensen die ervoor willen betalen het gezelliger houden.
12 euro is dan ook een zeer laagdrempelige entreeprijs. Leuk festival trouwens, staan genoeg bands tussen die ik wel had willen zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds hetzelfde publiek op Mundial als in de tijd dat het nog gratis was.
Wat wél veranderd is, is de professionaliteit waarmee het festival nu is opgezet.
De eerste keer dat er entree werd geheven was 't iets van 5 Euro oid.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
12 euro is dan ook een zeer laagdrempelige entreeprijs. Leuk festival trouwens, staan genoeg bands tussen die ik wel had willen zien.
Die mensen doen er misschien idd beter aan thuis te blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:48 schreef Treinhomo het volgende:
Dát was voor sommige mensen al genoeg om er opeens niks meer aan te vinden...![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
Bloodhound gang ?
Tja, als je alleen maar gefrituurde kip eet of met varkentjes in de weer bent, ken je deze band niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:59 schreef Treinhomo het volgende:
Dat red ik niet zonder valsspelen.
Gegrild.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als je alleen maar gefrituurde kip eet of met varkentjes in de weer bent, ken je deze band niet.
Dan had je even bij die band langs moeten gaan. Ze staan als "BBQ metquote:
Grilstand van de combi-magnetron.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
of heb je een George Foreman Grill bij Telsell gekocht?
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, een magnetron, dat zou ik ook eens moeten aanschaffen. Of een dvd-speler. Ik hou het allemaal niet bij, die moderne frats'n. Het zal wel met mijn roots te maken hebben.
Mijn roots zijn alleen nog maar verkrijgbaar op VHSquote:Op zondag 18 juni 2006 02:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
[[url=http://images.play.com/covers/103326m.jpg]afbeelding][/url]
Roots is immers op DVD uit.
Allicht; maar net als in 't kat- en muis spel speel ik eerst nog even wat met je, alvorens de genadeslag uit te delen.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat van die kip en die varkens was een hint trouwens, maar dat had je natuurlijk al lang door....
En ik ga als een lam naar de slachtbank zeker? We kunnen zolangzamerhand een RJPvD-kinderboerderij beginnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; maar net als in 't kat- en muis spel speel ik eerst nog even wat met je, alvorens de genadeslag uit te delen.
Dan is L_V zeker 't bokje ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik ga als een lam naar de slachtbank zeker? We kunnen zolangzamerhand een RJPvD-kinderboerderij beginnen.
Bij Mr. Anonimous past maar één dier: De kameleon...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:Daarbij krijgt Tokay haar eigen terrarium, en voor Tong moeten we een vijvertje graven.
Dan kan-ie bij Tokay zitten, maar we hebben natuurlijk wél een schoonmaker nodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij Mr. Anonimous past maar één dier: De kameleon...
Een algeneter ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kan-ie bij Tokay zitten, maar we hebben natuurlijk wél een schoonmaker nodig.
Iedereen kan tegenwoordig ook maar kinderen krijgen. Ik denk dat ze hun kind ook op het politiebureau aangegeven hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:41 schreef Treinhomo het volgende:
Leuk topic:
Doos met babyfoon zonder volledige inhoud!!!!
Zou de criminele inslag van die koter zich al zó vroeg openbaren ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen kan tegenwoordig ook maar kinderen krijgen. Ik denk dat ze hun kind ook op het politiebureau aangegeven hebben.
Ja man, je moet je kind binnen korte tijd na de geboorte aangeven anders verloopt de garantie.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou de criminele inslag van die koter zich al zó vroeg openbaren ? [afbeelding]
Waarom zou je garantie op een kind moeten hebben ?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja man, je moet je kind binnen korte tijd na de geboorte aangeven anders verloopt de garantie.
Maar daar zit dan wel weer een maand of negen levertijd op en als die dan ook weer stuk gaat...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom zou je garantie op een kind moeten hebben ?
Als-ie 't begeeft heb je binnen 10 minuten een nieuwe gemaakt...
Andere vervoerder kiezen.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daar zit dan wel weer een maand of negen levertijd op en als die dan ook weer stuk gaat...
Aan mij is die flauwekul ook niet besteed.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Och, ik wil voor m'n negentigste toch geen kinderen hebben.
Kinderen van anderen kunnen heel leuk zijn hoor maar dat ze van anderen zijn is daarin een belangrijk gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aan mij is die flauwekul ook niet besteed.![]()
Nee. Zelfs dan vind ik er geen ruk aan...quote:Op zondag 18 juni 2006 03:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Kinderen van anderen kunnen heel leuk zijn hoor maar dat ze van anderen zijn is daarin een belangrijk gegeven.
Ben je ook geen Treinomo? Of heb je geen broers of zussen?quote:Op zondag 18 juni 2006 03:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee. Zelfs dan vind ik er geen ruk aan...
Ik ben een allerenigst kind.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je ook geen Treinomo? Of heb je geen broers of zussen?
dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Ik heb ooit eens als grap, toen ik naar de eerstgeborene van een vriend kwam kijken, uitgeroepen: "Wat een lelijk kind zeg!" Dat konden de moeder en de oma maar matig waarderen.quote:Op zondag 18 juni 2006 03:16 schreef Treinhomo het volgende:
En bij vrienden die zich menen te moeten voortplanten ga ik ook niet op kraamvisite.
Jij bent eigenlijk een steuntrekker die de hele dag in de coffeshop hangt ?quote:Op zondag 18 juni 2006 03:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik ben de jongste. Daarom is er van mij ook niets terechtgekomen![]()
Ik ben zelfs te beroerd om een uitkering aan te vragenquote:Op zondag 18 juni 2006 03:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een steuntrekker die de hele dag in de coffeshop hangt ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |