ik ben ze niet tegengekomenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Neleos het volgende:
Zaten er ook nog Paraguayaanse bands of artiesten bij ergens?
Bijna goed, denk ik....quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef jerver73 het volgende:
agent apache?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef jerver73 het volgende:
agent orange
En die rechter van Hanson.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef Berkery het volgende:
Die linker is van Mythbusters
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef Berkery het volgende:
Die linker is van Mythbusters
Hehehehe nee..quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:24 schreef GLO het volgende:
Jelle Paulusma?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:32 schreef Neleos het volgende:
Shaun Ryder?
Je hebt de voornaam al zo ongeveer goed. Ik hoef eigenlijk alleen maar de bandnaam te weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef ranja het volgende:
Mick Hucknal?
Nee, het is een Michael/Mike.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef ranja het volgende:
Nick Heyward? die zat bij haircut 100 geloof ik?
Natuurlijk, de zanger! Nu zie ik het. Maar ja, hoe heette die ook weer van achteren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef ranja het volgende:
ah, een van A flock of seaguls?
Hij is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef ranja het volgende:
ah, een van A flock of seaguls?
O ja, Score (was ik nooit meer opgekomen, wel dat 't met een S begon). Op deze foto valt z'n kapsel trouwens nog wel meequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij is!![]()
Ladies & gentlemen: Michael Score:
[afbeelding]
ranja + 1
Hij droeg ook vaak nog engere spencertjes er overheenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze op een dvd staan waar hij behalve een uitermate interessant kapsel ook een heel eng geel overhemd aanheeft
Een van die anderen dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef GLO het volgende:
Wist je trouwens dat-ie voorheen kapper was?
Op AMG las ik ooit dat er twee kappers inzaten. En dan moet het wel waar zijn.quote:
Hm. Zou ik toch moeten weten. Maar ik herken niemand en er schiet me ook geen naam om te gokken te binnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
AMG heeft altijd gelijk
Foto van een britse 60s girl group. Noem de naam van de groep of de naam van 1 van de leden.
[afbeelding]
Ze deden wel de achtergrond zang op "Amyone who had a heart"quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef GLO het volgende:
De rechtse zou verre familie van Cilla Black geweest kunnen zijn
Deze dame, zeg je. Welke dan? De linker, rechter of middelste? Dan kunnen we ons daarop concentrerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef ranja het volgende:
Nee, Sandie Shaw deed in de 60s al solo zingen. Idem voor Lulu en Cilla Black.
Deze dame maakte in de jaren 70 een paar albums maar werd pas in 1986 wereldberoemd (vooral in Nederland)
Dat singletje heb ik, maar het achtergrondkoortje staat er niet op vermeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze deden wel de achtergrond zang op "Amyone who had a heart"
de rechtsequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:32 schreef GLO het volgende:
Deze dame, zeg je. Welke dan? De linker, rechter of middelste? Dan kunnen we ons daarop concentreren
o die, die hoe langer ik naar haar kijk, hoe meer ze op Willeke Alberti begint te lijkenquote:
Het enige wat ze daarmee gemeen heeft is dat ze ook op het songfestival heeft gestaan. Maar dan als achtergrond bij Cliff Richard en Clodagh Rodgers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:45 schreef GLO het volgende:
o die, die hoe langer ik naar haar kijk, hoe meer ze op Willeke Alberti begint te lijken![]()
berkery +1quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
Alle hints lezend roep ik Vicky Brown.
Ow, het was al geradenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
berkery +1
de groep heet The Breakaways.
Moeder van Sam, en beroemd geworden met Young Mozart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef GLO het volgende:
Vicky Brown, was ik nooit opgekomen. Da's toch de moeder van Sam, trouwens?
Van The Breakaways heb ik nog nooit gehoord
Ja zeg, dat doe je nou altijd: hond uitlaten, punt scoren en vervolgens naar bedquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
Ik was ff met de hond weg, ga nu pitten![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:22 schreef GLO het volgende:
Talking Heads - Heaven
Absoluut. Maar tekst alleen herkend aan 't refrein...quote:
Ken ik niet. Wie zijn dat? Hebben ze meer pardodieën gedaan?quote:Zag trouwens net dat Psycho Chicken van The Fools het ook nooit de top40 gehaald heeft. Ook wel leuk om naast het origineel te horen.
Hier te vinden: http://www.emp3world.com/(...)/%20Psycho%20Chickenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef GLO het volgende:
Ken ik niet. Wie zijn dat? Hebben ze meer pardodieën gedaan?
Haha, ja, grappigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hier te vinden: http://www.emp3world.com/(...)/%20Psycho%20Chicken
Ik ken niet meer van ze, maar deze is leuk.
Kom bukgeit, standaard-popkennisquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:39 schreef GLO het volgende:
Welke bands zijn,
en
?
[afbeelding]
The group was a second marriage for all the participants when it came together in 1968: Crosby had been a member of, Nash was in
, and Stills had been part of
.
Dat mag. Als we dan maar niet samen ooit één stereo moeten delenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het altijd zulke kutmuziek gevonden, en nog.
Hollies? Byrds? Of Buffalo? Of de heren samen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het altijd zulke kutmuziek gevonden, en nog.
Samen. Zijige kutmeuk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hollies? Byrds? Of Buffalo? Of de heren samen?
Ah, okee. Dan volg ik je.quote:
Stoerquote:
Ha, dat zou een hint voor The Cryin' Shames kunnen zijn, maar da's een 60's band, dus die zijn het nietquote:
Mijn god wat een losersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:27 schreef bukgeit het volgende:
Even lachen dan maar, om iets heel anders?
http://video.google.com/videoplay?docid=7353486626696216015&q=bijlmer
Fijn is datquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan mag GLO de andere helft doen. Ik ga slapen
Maar die slikken we eeh in.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:50 schreef GLO het volgende:
Ik ken trouwens wel Auburn Lull, maar die hebben een l te veel
Het wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:00 schreef bukgeit het volgende:
Dat was iets met het adres/de postcode, in Londen toch?
We Are R Peoplequote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:56 schreef Mark het volgende:
Was echt een wilde gok
Dan zal dat rocking wel niet goed zijn, maar wat komt er voor in de plaats......
Record?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:20 schreef Mark het volgende:
We Are Ranja People
Dat dacht ik dus ook, maar ja fout gedacht schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik dacht altijd dat het stond voor Weird And Radical Projects
Ik heb het antwoord maar ff weggehaald, maar het is denk ik wel hetgene dat bukgeit bedoelt...quote:W.A.R.P. staat niet alleen voor een bekend Brits dance-label, het is ook de afkorting van Maarten Ornstein groep.
En over dat platenlabel kan ik alleen maar Weird And Radical Projects vinden...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef Mark het volgende:
De vraag was over een platenlabel
Er gingen twee dingen mis: het antwoord dat ik in m'n hoofd had is fout ('We Are Realistic People'). En een uur geleden wilde ik het punt toekennen maar het forum was onbereikbaar. Excuses. Alsnog:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Weird And Radical Projects
Nou doe maar 's een vraag dan, want Iggy is even outta tha housequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef GLO het volgende:
Ik denk: ik kom 's wat vroeger kijken, is het hier een hartstikke dooie boel
You bet he hasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:35 schreef jerver73 het volgende:
my daddy shot me down?...... cafca zal het wel goed hebben
Damn, gemistquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:36 schreef Mark het volgende:
dat denk ik ook. Interessante docu op Uur van de wolf trouwens, evenals die van gisteren over Howlin' Wolf
Nee, wel Canadezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef GLO het volgende:
Broken Social Scene?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Grobbel het volgende:
The Hidden Cameras?
die bedoelde ik denk ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Grobbel het volgende:
The Hidden Cameras?
Nee, dat was Camera Osbcuraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
die bedoelde ik denk ik ookwaren die van de week al niet eerder geweest?
nee, dat waren dus wel Camera Obscuraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
die bedoelde ik denk ik ookwaren die van de week al niet eerder geweest?
En toch zijn ze 't ! John Popper heet 'ie en hij is onlangs ongeveer 150 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
De tweede van rechts lijkt precies op die pipo uit Blues Traveller, maar die waren geloof ik altijd met zijn drieën.
Ook niet. Het gaat niet over een muzikant, maar iemand die bekend is vanuit de politiek.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:24 schreef schaap001 het volgende:
john lennon ?
Politiek & Muziek? Sonny Bono?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook niet. Het gaat niet over een muzikant, maar iemand die bekend is vanuit de politiek.
Een cryptische hint terwijl ik even aan het werk ga...
[afbeelding]
Geen Thatcher, wel een vrouw.quote:
Dat zijn The Shoes, maar ik zie de oplossing nog even niet...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook niet. Het gaat niet over een muzikant, maar iemand die bekend is vanuit de politiek.
Een cryptische hint terwijl ik even aan het werk ga...
[afbeelding]
quote:
quote:
De Amerikaanse, jaquote:
Fok! Schoenen Trivia deel IIquote:
Geef 'm daar dan ook z'n punten even. Heeft ie wel verdient na een jaar over die vraag nadenkenquote:
Dat kwartje viel dus bij Neleos voordat je dat plaatje hier posttequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef GLO het volgende:
ik vroeg ooit eens naar de link tussen foto's van beide bands in het roemloos ten onder gegane schoenentopic van Sack, maar toen ging de grap de mist in omdat niemand wist wie het waren![]()
Een heel elftalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:18 schreef GLO het volgende:
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
Joe South - Walk A Mile In My Shoes
Traffic - A Hole In My Shoe
Booming Support - De Rode Schoentjes
Elvis Costello - The Angels Wanna Wear My Red Shoes
Dingetje - Kaplaarzen
Mark Foggo - New Shoes
Adam Ant - Cats 'N Boots
Run-DMC - My Adidas
Carl Perkins - Blue Suede Shoes
José Feliciano - High Heel Sneakers
De ratquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat kwartje viel dus bij Neleos voordat je dat plaatje hier postte![]()
Niets rat, die jongen (je bent toch wel een jongen Neleos?) is gewoon briljant. Of hij heeft een fotografisch geheugen.....quote:
Ja, ik ben een jongen ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niets rat, die jongen (je bent toch wel een jongen Neleos?) is gewoon briljant. Of hij heeft een fotografisch geheugen.....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef cafca het volgende:
Warner Brothers?
Ik denk ik vraag het even, voordat ik weer eens iemand diep beledig. Maar goed, je bent dus geniaal. Gefeliciteerd ! ! !quote:
Warner Music Group danquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:18 schreef GLO het volgende:
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
Joe South - Walk A Mile In My Shoes
Traffic - A Hole In My Shoe
Booming Support - De Rode Schoentjes
Elvis Costello - The Angels Wanna Wear My Red Shoes
Dingetje - Kaplaarzen
Mark Foggo - New Shoes
Adam Ant - Cats 'N Boots
Run-DMC - My Adidas
Carl Perkins - Blue Suede Shoes
José Feliciano - High Heel Sneakers
Warner alleen was ook al goed hoor, net als Warner Music, maar Warner Bros. is een apart label met een eigen logoquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef cafca het volgende:
mjah, die bedoelde ik natuurlijk ookwarner music group dus
Da's waar, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn op dit forum. Ik ga d'r ook meestal standaard vanuit dat iedereen hier een man/jongen isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het even, voordat ik weer eens iemand diep beledig. Maar goed, je bent dus geniaal. Gefeliciteerd ! ! !![]()
ja, die gaat nu niet door natuurlijk. bovendien is-ie niet zo leuk, omdat Warner Brothers niet goed wasquote:
Helemaal juist. Zou wel apart klinken denk ik, die achtergrondzang caaaaaaaaaaats, caaaaaaaaaaaaaaaaaats ipv puuuuuuuuuuuuus, puuuuuuuuuuuuuusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just for the record en de geschiedschrijving: dit is volgens mij niet goed (moet Puss n' Boots zijn), maar het zijn elf nummers dus alsnog tien goeie... niks aan de hand dus.
Kraak & Smaak hebben er al eerder eentje gekregen. Nog drie dus......quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:46 schreef belsen het volgende:
Kraak & Smaak, Charlie Dee, A Balladeer en nog twee.
Allemaal goed. Nu de en eh... nogquote:
Hoei! Zwijn ik ff. Ik had niet eens door dat ik er elf had!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just for the record en de geschiedschrijving: dit is volgens mij niet goed (moet Puss n' Boots zijn), maar het zijn elf nummers dus alsnog tien goeie... niks aan de hand dus.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Helemaal juist. Zou wel apart klinken denk ik, die achtergrondzang caaaaaaaaaaats, caaaaaaaaaaaaaaaaaats ipv puuuuuuuuuuuuus, puuuuuuuuuuuuuus
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:00 schreef Neleos het volgende:
Ziggy Stardust?
Het was een grapjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef ranja het volgende:
die doet-ie toch niet na, die is-ie![]()
![]()
alsof Bruce Willis John McClane nadoet
Je weet het niet zeker?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef schaap001 het volgende:
morrissey ?
The Smiths, de andere 3 staan er ook bijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef schaap001 het volgende:
morrissey ?
Idd. en die Girlfriend in a Coma hadden ze als bandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
The Smiths, de andere 3 staan er ook bij
Met z'n comateuze vriendin.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef schaap001 het volgende:
morrissey ?
Ja, dat klopt. Maar alleen Morrissey reken ik ook maar goed, de rest van de band staat wat op de achtergrond...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
The Smiths, de andere 3 staan er ook bij
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:20 schreef GLO het volgende:
Omar Rodriguez-Lopez?
Hoewel de foto een drie decennia oudere indruk maakt...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:20 schreef GLO het volgende:
Omar Rodriguez-Lopez?
Foto is uit 1978 en is zelfs een albumhoes van 'm.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoewel de foto een drie decennia oudere indruk maakt...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:25 schreef knars het volgende:
vanwege het kapsel waag ik een gokje op Brian May...
O, had ik nog niet gezien. Dan is het zéker Baker niet, die had in '78 niet zulk lang haar meer, en wel een baardquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Foto is uit 1978 en is zelfs een albumhoes van 'm.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Mark het volgende:
Moest even denken aan Julien Clerc, maar die zal het ook wel niet zijn
Yeuh... ik loop wel achter de feiten (posts) aan steeds...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef schaap001 het volgende:
Geen nederlander. Hij is geboren in Montreal, Canada. Alhoewel zijn naam een ander geboorteland doet vermoeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |