Hij droeg ook vaak nog engere spencertjes er overheenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze op een dvd staan waar hij behalve een uitermate interessant kapsel ook een heel eng geel overhemd aanheeft
Een van die anderen dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef GLO het volgende:
Wist je trouwens dat-ie voorheen kapper was?
Op AMG las ik ooit dat er twee kappers inzaten. En dan moet het wel waar zijn.quote:
Hm. Zou ik toch moeten weten. Maar ik herken niemand en er schiet me ook geen naam om te gokken te binnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
AMG heeft altijd gelijk
Foto van een britse 60s girl group. Noem de naam van de groep of de naam van 1 van de leden.
[afbeelding]
Ze deden wel de achtergrond zang op "Amyone who had a heart"quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef GLO het volgende:
De rechtse zou verre familie van Cilla Black geweest kunnen zijn
Deze dame, zeg je. Welke dan? De linker, rechter of middelste? Dan kunnen we ons daarop concentrerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef ranja het volgende:
Nee, Sandie Shaw deed in de 60s al solo zingen. Idem voor Lulu en Cilla Black.
Deze dame maakte in de jaren 70 een paar albums maar werd pas in 1986 wereldberoemd (vooral in Nederland)
Dat singletje heb ik, maar het achtergrondkoortje staat er niet op vermeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze deden wel de achtergrond zang op "Amyone who had a heart"
de rechtsequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:32 schreef GLO het volgende:
Deze dame, zeg je. Welke dan? De linker, rechter of middelste? Dan kunnen we ons daarop concentreren
o die, die hoe langer ik naar haar kijk, hoe meer ze op Willeke Alberti begint te lijkenquote:
Het enige wat ze daarmee gemeen heeft is dat ze ook op het songfestival heeft gestaan. Maar dan als achtergrond bij Cliff Richard en Clodagh Rodgers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:45 schreef GLO het volgende:
o die, die hoe langer ik naar haar kijk, hoe meer ze op Willeke Alberti begint te lijken![]()
berkery +1quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
Alle hints lezend roep ik Vicky Brown.
Ow, het was al geradenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
berkery +1
de groep heet The Breakaways.
Moeder van Sam, en beroemd geworden met Young Mozart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef GLO het volgende:
Vicky Brown, was ik nooit opgekomen. Da's toch de moeder van Sam, trouwens?
Van The Breakaways heb ik nog nooit gehoord
Ja zeg, dat doe je nou altijd: hond uitlaten, punt scoren en vervolgens naar bedquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
Ik was ff met de hond weg, ga nu pitten![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:22 schreef GLO het volgende:
Talking Heads - Heaven
Absoluut. Maar tekst alleen herkend aan 't refrein...quote:
Ken ik niet. Wie zijn dat? Hebben ze meer pardodieën gedaan?quote:Zag trouwens net dat Psycho Chicken van The Fools het ook nooit de top40 gehaald heeft. Ook wel leuk om naast het origineel te horen.
Hier te vinden: http://www.emp3world.com/(...)/%20Psycho%20Chickenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef GLO het volgende:
Ken ik niet. Wie zijn dat? Hebben ze meer pardodieën gedaan?
Haha, ja, grappigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hier te vinden: http://www.emp3world.com/(...)/%20Psycho%20Chicken
Ik ken niet meer van ze, maar deze is leuk.
Kom bukgeit, standaard-popkennisquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:39 schreef GLO het volgende:
Welke bands zijn,
en
?
[afbeelding]
The group was a second marriage for all the participants when it came together in 1968: Crosby had been a member of, Nash was in
, and Stills had been part of
.
Dat mag. Als we dan maar niet samen ooit één stereo moeten delenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het altijd zulke kutmuziek gevonden, en nog.
Hollies? Byrds? Of Buffalo? Of de heren samen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het altijd zulke kutmuziek gevonden, en nog.
Samen. Zijige kutmeuk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hollies? Byrds? Of Buffalo? Of de heren samen?
Ah, okee. Dan volg ik je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |