quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:20 schreef Mark het volgende:
We Are Ranja People
Dat dacht ik dus ook, maar ja fout gedacht schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik dacht altijd dat het stond voor Weird And Radical Projects
Ik heb het antwoord maar ff weggehaald, maar het is denk ik wel hetgene dat bukgeit bedoelt...quote:W.A.R.P. staat niet alleen voor een bekend Brits dance-label, het is ook de afkorting van Maarten Ornstein groep.
En over dat platenlabel kan ik alleen maar Weird And Radical Projects vinden...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef Mark het volgende:
De vraag was over een platenlabel
Er gingen twee dingen mis: het antwoord dat ik in m'n hoofd had is fout ('We Are Realistic People'). En een uur geleden wilde ik het punt toekennen maar het forum was onbereikbaar. Excuses. Alsnog:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Weird And Radical Projects
Nou doe maar 's een vraag dan, want Iggy is even outta tha housequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef GLO het volgende:
Ik denk: ik kom 's wat vroeger kijken, is het hier een hartstikke dooie boel
You bet he hasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:35 schreef jerver73 het volgende:
my daddy shot me down?...... cafca zal het wel goed hebben
Damn, gemistquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:36 schreef Mark het volgende:
dat denk ik ook. Interessante docu op Uur van de wolf trouwens, evenals die van gisteren over Howlin' Wolf
Nee, wel Canadezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef GLO het volgende:
Broken Social Scene?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Grobbel het volgende:
The Hidden Cameras?
die bedoelde ik denk ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Grobbel het volgende:
The Hidden Cameras?
Nee, dat was Camera Osbcuraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
die bedoelde ik denk ik ookwaren die van de week al niet eerder geweest?
nee, dat waren dus wel Camera Obscuraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
die bedoelde ik denk ik ookwaren die van de week al niet eerder geweest?
En toch zijn ze 't ! John Popper heet 'ie en hij is onlangs ongeveer 150 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
De tweede van rechts lijkt precies op die pipo uit Blues Traveller, maar die waren geloof ik altijd met zijn drieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |