Da's waar, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn op dit forum. Ik ga d'r ook meestal standaard vanuit dat iedereen hier een man/jongen isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het even, voordat ik weer eens iemand diep beledig. Maar goed, je bent dus geniaal. Gefeliciteerd ! ! !![]()
ja, die gaat nu niet door natuurlijk. bovendien is-ie niet zo leuk, omdat Warner Brothers niet goed wasquote:
Helemaal juist. Zou wel apart klinken denk ik, die achtergrondzang caaaaaaaaaaats, caaaaaaaaaaaaaaaaaats ipv puuuuuuuuuuuuus, puuuuuuuuuuuuuusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just for the record en de geschiedschrijving: dit is volgens mij niet goed (moet Puss n' Boots zijn), maar het zijn elf nummers dus alsnog tien goeie... niks aan de hand dus.
Kraak & Smaak hebben er al eerder eentje gekregen. Nog drie dus......quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:46 schreef belsen het volgende:
Kraak & Smaak, Charlie Dee, A Balladeer en nog twee.
Allemaal goed. Nu de en eh... nogquote:
Hoei! Zwijn ik ff. Ik had niet eens door dat ik er elf had!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just for the record en de geschiedschrijving: dit is volgens mij niet goed (moet Puss n' Boots zijn), maar het zijn elf nummers dus alsnog tien goeie... niks aan de hand dus.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Helemaal juist. Zou wel apart klinken denk ik, die achtergrondzang caaaaaaaaaaats, caaaaaaaaaaaaaaaaaats ipv puuuuuuuuuuuuus, puuuuuuuuuuuuuus
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:00 schreef Neleos het volgende:
Ziggy Stardust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |