quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon dat ik het antwoord geef![]()
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef GLO het volgende:
Nancy Sinatra natuurlijk
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
Nieuwe vraag, handen aan de knop:
Wat krijgt een kind op school als hij zijn veters kan strikken?
Hmm... Een strik te veel. Maar om er vanaf te zijn: Neleos +1 en next questione!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.
Een veterstrikdiploma.
Jij bent.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:56 schreef Neleos het volgende:
Kan er geen schoenen subforum worden opgericht?![]()
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Imelda Marcos toch?
O nee, dat was geen actrice.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.
Eerlijk gezegd weet ik zelf het antwoord ook niet. Ik dacht dat jij het wel wist![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.
Eerlijk gezegd weet ik zelf het antwoord ook niet. Ik dacht dat jij het wel wist![]()
Ach, allemaal ONZinquote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Een topic van mij in TTK? Daar gaat m'n reputatie
ik heb serieus nooit m'n veterstrikdiploma gehaaldquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.
Een veterstrikdiploma.
Joepiequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef Neleos het volgende:
Ik ga het punt toch maar aan GLO geven, want Imelda Marcos heeft inderdaad veel schoenen.
GLO + 1
Oei, da's niet best bobje. Let op, doe ff mee:quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb serieus nooit m'n veterstrikdiploma gehaald
Je zult ook zien dat de TTK-mods ons er straks ook uitschoppen (no pun intended)quote:
Ik zet m'n geld in op:quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Je zult ook zien dat de TTK-mods ons er straks ook uitschoppen (no pun intended)
quote:Lifestyle
Alles over gezondheid, klussen in en om het huis, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, tabak, wonen en interieur etc.
ik ken heus wel strikkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Oei, da's niet best bobje. Let op, doe ff mee:
* beide uiteinden van de veters pakken
* rechterveter naar links leggen
* linkerveter naar rechts leggen
* de veter die nu rechts ligt door de linker veter halen
* beide uiteinden pakken
* veters strak trekken tot knoop
* lus maken met rechterveter
* linkerveter door de lus halen
* tweede lus maken
* knoop/beide lussen aantrekken tot hij strak zit
Goed oefenen, dan mag je volgende week op voor het diploma!
Lijkt mij een logische keusquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Dezelfde schoenensponsor?
Ik plaagde je maar een beetjequote:
quote:ik heb het alleen daarna pas geleerd.. mijn leraar kon me blijkbaar niet genoeg ertoe stimuleren.
m'n moeder zegt wel dat ik het in spiegelbeeld doe.. maar ik heb het dan ook geleerd van een vriendje die tegenover me zat... dus dat kan kloppen..
Het beste zijn gewoon schoenen met klittenband.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ken heus wel strikken
ik heb het alleen daarna pas geleerd.. mijn leraar kon me blijkbaar niet genoeg ertoe stimuleren.
m'n moeder zegt wel dat ik het in spiegelbeeld doe.. maar ik heb het dan ook geleerd van een vriendje die tegenover me zat... dus dat kan kloppen..
Beide bands bestaan uitsluitend uit sandalendragers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef GLO het volgende:
Nieuwe vraag: wat hebben deze bands met elkaar gemeen?
[afbeelding] [afbeelding]
Ook niet. De tweelingbroers van de linkerband zijn fanatieke hard- en marathonlopers. Die dragen gympenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Beide bands bestaan uitsluitend uit sandalendragers.
Nee, de anderen zijn gewoon luie popsterrenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:35 schreef Neleos het volgende:
Omdat je zo aandringt.![]()
Ze kunnen allemaal de marathon lopen binnen 2,5 uur?
En de vorige vraag is nog niet correct beantwoord.quote:Hoe werkt het?
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over schoenen in het algemeen en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene die hem het eerst correct (!) beantwoordt, mag de volgende vraag stellen.
Ha, nee, de vraag was:quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Solitarias het volgende:
Toch wel toch
" Ook niet. De tweelingbroers van de linkerband zijn fanatieke hard- en marathonlopers. Die dragen gympen"
quote:wat hebben deze bands met elkaar gemeen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |