En werd beantwoord door Timbobquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Niets bijzonders. Loos alarm.
Van wie zijn deze schoenen?
Dus de nieuwe vraag komt van Timbobquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef timbob het volgende:
missy eliot?
Nee, je moet wachten op de vraag van Timbobquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Chuck Taylor.
Wat heb ik nu gewonnen?
Adidas Intelligent Shoe?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:24 schreef timbob het volgende:
AH!
nieuwe vraag:
hoe heet de nieuwe Adidas schoen die meedenkt
Nee, dat is alleen bij de topics met een tiental, dus pas weer bij topic 10quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is deze voor dubbele punten?
bijnaquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:27 schreef danni het volgende:
Adidas A-I ?
veeeelste lange naam...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Addidas Think With Me?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is natuurlijk niet verboden je eigen schoenencollectie te raadplegen...
Doe nog eens een hint ajbquote:
Koning Adidas IIquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef timbob het volgende:
het is een getal
sorry -Lay-Z-quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:43 schreef timbob het volgende:
[..]
sorry -Lay-Z-
het is echt 1
Sack_Blabbath + 1
ik weet het!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke band ontwierp deze schoen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet het!
maar das lullig
ik ga slapen
Nee hoor, als je het weet mag je het zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
Hey! Mogen wij ineens niet meer meedoen of zo?
Ja hoor 's, da's mij te min.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het weet mag je het zeggen
Ja, maar ik wil nu echt naar m'n bed dus ik wil zo graag van de vraag afquote:
Nee ik vertik het.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil nu echt naar m'n bed dus ik wil zo graag van de vraag af
Lekker dromen van zachte zolen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan mag iemand anders een nieuwe vraag stellen en parkeer ik deze vraag
Weltrusten
Dit jaar? 2005 => de V van 2005quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:15 schreef danni het volgende:
In de jaren '80 begon Nike met de "Nike Air Jordan" Lijn.
De eerste paar werd de "Nike Air Jordan I" gedoopt.
De Nike Air Jordan's (versie) V werden in 1990 uitgebracht.
[afbeelding]
In welk jaar (niet zo lang geleden) werden deze Nike Air Jordan V's opnieuw uitgebracht voor een
korte periode?
Holy cow. Was het nog goed ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef danni het volgende:
GLO take it away
NB. De (Retro-) Air Jordan's die je nu in de winkels ziet (grijs/z/w met dat
vsnet plastic) zijn de Air Jordan IV..
Ik hoop dan ook dat niet lang hierna de V's weer worden uitgebracht...
Ikheb ze nu (hele oude..) in het wit/rood
GLO +1
GLO +3quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:15 schreef danni het volgende:
Blah
[afbeelding]
I
n welk jaar (niet zo lang geleden) werden deze Nike Air Jordan V's opnieuw uitgebracht voor een
korte periode?
Nope. Maar laten we zeggen dat je warm bent, volgens Darwin.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef UIO_AMS het volgende:
een aap misschien?
Zou kunnen zei hij cryptisch, maar naar waarheidquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een homo sapiens?
We've got ourselves a winner!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uhm, een doodshoofd?
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:47 schreef timbob het volgende:
hij droeg er geen?
een zeilschip?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe noemen we dit type boot/schip?
[afbeelding]
Ja, maar dit is schoenentrivia.....dus ik zoek een ander antwoordquote:
bbioquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
boot = schoen! in t engels!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar dit is schoenentrivia.....dus ik zoek een ander antwoord
Slim bedacht, maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:33 schreef Sjoe538 het volgende:
boot/bu:t .laars.hoge schoen.
Een schoener?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Scrutinizer+1quote:
!hintquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Een makkie dan: Wiens laarzen waren speciaal gemaakt om er op te lopen?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon dat ik het antwoord geef![]()
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef GLO het volgende:
Nancy Sinatra natuurlijk
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
Nieuwe vraag, handen aan de knop:
Wat krijgt een kind op school als hij zijn veters kan strikken?
Hmm... Een strik te veel. Maar om er vanaf te zijn: Neleos +1 en next questione!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.
Een veterstrikdiploma.
Jij bent.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:56 schreef Neleos het volgende:
Kan er geen schoenen subforum worden opgericht?![]()
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Imelda Marcos toch?
O nee, dat was geen actrice.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.
Eerlijk gezegd weet ik zelf het antwoord ook niet. Ik dacht dat jij het wel wist![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht dat er ook een actrice was met bijna net zoveel schoenen.
Eerlijk gezegd weet ik zelf het antwoord ook niet. Ik dacht dat jij het wel wist![]()
Ach, allemaal ONZinquote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh? Een topic van mij in TTK? Daar gaat m'n reputatie
ik heb serieus nooit m'n veterstrikdiploma gehaaldquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 dagen over nagedacht, maar nu weet ik het.
Een veterstrikdiploma.
Joepiequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef Neleos het volgende:
Ik ga het punt toch maar aan GLO geven, want Imelda Marcos heeft inderdaad veel schoenen.
GLO + 1
Oei, da's niet best bobje. Let op, doe ff mee:quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb serieus nooit m'n veterstrikdiploma gehaald
Je zult ook zien dat de TTK-mods ons er straks ook uitschoppen (no pun intended)quote:
Ik zet m'n geld in op:quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Je zult ook zien dat de TTK-mods ons er straks ook uitschoppen (no pun intended)
quote:Lifestyle
Alles over gezondheid, klussen in en om het huis, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, tabak, wonen en interieur etc.
ik ken heus wel strikkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Oei, da's niet best bobje. Let op, doe ff mee:
* beide uiteinden van de veters pakken
* rechterveter naar links leggen
* linkerveter naar rechts leggen
* de veter die nu rechts ligt door de linker veter halen
* beide uiteinden pakken
* veters strak trekken tot knoop
* lus maken met rechterveter
* linkerveter door de lus halen
* tweede lus maken
* knoop/beide lussen aantrekken tot hij strak zit
Goed oefenen, dan mag je volgende week op voor het diploma!
Lijkt mij een logische keusquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Dezelfde schoenensponsor?
Ik plaagde je maar een beetjequote:
quote:ik heb het alleen daarna pas geleerd.. mijn leraar kon me blijkbaar niet genoeg ertoe stimuleren.
m'n moeder zegt wel dat ik het in spiegelbeeld doe.. maar ik heb het dan ook geleerd van een vriendje die tegenover me zat... dus dat kan kloppen..
Het beste zijn gewoon schoenen met klittenband.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ken heus wel strikken
ik heb het alleen daarna pas geleerd.. mijn leraar kon me blijkbaar niet genoeg ertoe stimuleren.
m'n moeder zegt wel dat ik het in spiegelbeeld doe.. maar ik heb het dan ook geleerd van een vriendje die tegenover me zat... dus dat kan kloppen..
Beide bands bestaan uitsluitend uit sandalendragers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef GLO het volgende:
Nieuwe vraag: wat hebben deze bands met elkaar gemeen?
[afbeelding] [afbeelding]
Ook niet. De tweelingbroers van de linkerband zijn fanatieke hard- en marathonlopers. Die dragen gympenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Beide bands bestaan uitsluitend uit sandalendragers.
Nee, de anderen zijn gewoon luie popsterrenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:35 schreef Neleos het volgende:
Omdat je zo aandringt.![]()
Ze kunnen allemaal de marathon lopen binnen 2,5 uur?
En de vorige vraag is nog niet correct beantwoord.quote:Hoe werkt het?
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over schoenen in het algemeen en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene die hem het eerst correct (!) beantwoordt, mag de volgende vraag stellen.
Ha, nee, de vraag was:quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Solitarias het volgende:
Toch wel toch
" Ook niet. De tweelingbroers van de linkerband zijn fanatieke hard- en marathonlopers. Die dragen gympen"
quote:wat hebben deze bands met elkaar gemeen?
quote:
Ik kon er al meer dan een jaar niet door slapen. Eindelijk het antwoordquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef GLO het volgende:
[..]
We have a winner!! [afbeelding]
Neleos +1 eerlijk verdiend![]()
Zo zie je maar, als je maar lang genoeg nadenkt
Mijn tweede gok was iets met Kick....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets met Vik?
Bijna goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Scherpschutter Vik ofzo?
Ik heb 'm net opgezochtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
Niet scherpschutter, maar een ander woord voor een bal die er lekker in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |