quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
tot vanavond he! Arma's oldie foto avond!
ah je gaat het topique terug vindenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Jarno het volgende:
TVP.
Knap van je , waar is de "rest" ?quote:
ook een optie idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Jarno het volgende:
Eten.
Ken je arma?quote:
Anders optieften.quote:
pciesquote:
Of op hoge snelheid jezelf door een bushokje werpen.quote:
Gelijk een kanonskogel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of op hoge snelheid jezelf door een bushokje werpen.
Minstens.quote:
Dat kan natuurlijk ook komen door zijn immense tofheid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:49 schreef Joene het volgende:
Tenminste hij kan arma herkennen
Daar zou het theoretisch aan kunnen liggen, maar newbie's als KaMo weten uiteraard niet hoe de search te gebruiken dus het lijkt mij sterk dat het komt door de tofheid van Superman.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook komen door zijn immense tofheid.
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zou het theoretisch aan kunnen liggen, maar newbie's als KaMo weten uiteraard niet hoe de search te gebruiken dus het lijkt mij sterk dat het komt door de tofheid van Superman.
True.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.
Dat is inderdaad niet erg tof, duurt eeuwen voordat je je hebt ingelezen in de imposante lijst met hilarische topics waar Arma zich in heeft gemengd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.
Thnx !quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Litso het volgende:
Graag gedaan Joene.
Welk een monnikenwerk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet erg tof, duurt eeuwen voordat je je hebt ingelezen in de imposante lijst met hilarische topics waar Arma zich in heeft gemengd.
Wat uiteraard vergemakkelijkt wordt door de supersearch die deze website bij zich draagt.quote:
Sarcasme is okay.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat uiteraard vergemakkelijkt wordt door de supersearch die deze website bij zich draagt.
Zou dat voor of tegen de nieuwe policy zijn ?quote:
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou dat voor of tegen de nieuwe policy zijn ?
De wind komt samen met de kogel van links.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?
Dat hangt helemaal van de lokatie van de mod af.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?
Dat zag ik ook alquote:
Waar komen al die mensen toch opeens weer vandaan?!quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:08 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ben thuiseens zoeken naar arma foto's
ik denk dat dat komt door de populariteit van Arma.?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar komen al die mensen toch opeens weer vandaan?!
Check.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt door de populariteit van Arma.?
eejquote:
quote:
Hoe kom jij hier zo verzeild?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Emel het volgende:
aaaaaaah lang geleden zeg![]()
ik heb jullie wel gemist
Whehhehe Arma is tofquote:
miss_blue!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef miss_bleu het volgende:
Emel!!!
Dat was ook Hilarisch idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhh!!ik heb zelfs de Cha
t op papier nog!
Dat is gewoon ziek.quote:
Ocherm.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb zelfs fotos van static... hoe ziek is dat!
Je zou maar niet zonder chat kunnenquote:
Die zou wel bij zijn eigen vereniging zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
Nu Emel er is, missen we aa nog.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
Nu Emel er is, missen we aa nog.
'meer' ???quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
aa en ik zijn geen stelletje meer hoor!
Ben je dan nu eh , neukbaar? , ik bedoel vrijgezellig?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
aa en ik zijn geen stelletje meer hoor!
af en toe duik ik weer zo opquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
sow hier dusvast TVP want ik ga zo naar huis
Spijtig ! maar toch bedankt, en tof dat je die foto's nog hebt johquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef miss_bleu het volgende:
meer arma foto's heb ik helaas niet
heb al mijn fokmeeting foto's nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Spijtig ! maar toch bedankt, en tof dat je die foto's nog hebt joh
Jij maakt wel bruikbare backupsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb al mijn fokmeeting foto's nog
en of je goed kan koken ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Toen had ik nog lang haar!
En Emel is er toch al wel langer, die zie ik af en toe wel posten
is je haar nu kort dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Neuken, bedoelt -ie hoor.quote:
weet niet wat je weet over onsquote:
quote:
Okay. Dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat jullie altijd zaten te kleffen op de chat voor de gein.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet wat je weet over ons
we hebben heel lang iets met elkaar gehad, nu bijna een jaar uit elkaar.
Ja aan yppy hoef ik dat niet meer te vragenquote:
nee niet meer vrijgezellligquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je dan nu eh , neukbaar? , ik bedoel vrijgezellig?
Muhahahaha, die staan in de chantagemap zeker?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb zelfs fotos van static... hoe ziek is dat!
Wat een rotkapper ! , maar jouw vriendje moet ook Posten ! 2 pc's?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
En m'n haar is nu halflang, de kapper snapte het niet helemaal en toen werd het veeeeeel te kort en moest ik huilen
Kay dan !quote:
Merel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.quote:
Zie je wel dat een leven ook niet alles isquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.
Het was eng.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zie je wel dat een leven ook niet alles is
Ja lekker, heb jij nog Glijmiddel?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Muhahahaha, die staan in de chantagemap zeker?
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay. Dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat jullie altijd zaten te kleffen op de chat voor de gein.
Nee, maar ik weet alles al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.
ben jij nog met yppy?
ook weinig actief op fok?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dus eigenlijk kunnen we wiki vervangen voor jarno !quote:
Als het maar glijd.quote:
Geef hem maar een kusje van mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
Dan kan je nog twee maanden rellen, daarna glij je af naar softy like the restquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden..
Dus nu je het voorelkaar hebt , ga je maar weer op fok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
echt???? jeetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Emel het volgende:
[..]
echt???? jeetjewat een onwijs leuk nieuws zeg!! geweldig. Getrouwd en een kleine binnenkort.
Gefeliciteerd!!!!
ik ben zo blij voor julliesuper zeg.
Wij ook ! je bent terug op fok !quote:
Doe je haar de groeten van me??quote:
Meteen maar omdopen tot reeks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef Joene het volgende:
"oude garde" is tof!
Bomen zijn relaxed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef miss_bleu het volgende:
nou allemaal even boomknuffelen
We zijn al bij topique 3 of 4 .quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Meteen maar omdopen tot reeks?![]()
Heb je het zo druk bij telfort?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja! heb ik meteen overdag ook wat te doen
Beste idee van de dag.quote:
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.quote:
Vandaag hebben we er in elk geval 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nu hopen dat er dan ook weer wat meer leuke topics komen, bagger is er al genoeg.
Als zij haar kont post, mail ik hem naar beelen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Ik had al zo een vermoeden.quote:
kont17.jpg dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Dat bleek een bootquote:
Maarja door die leuke searchquote:
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebtquote:
Tijd voor een versche !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebt
Ik ben meer geinterreseerd in dr kont, zon camera ach ja het is maar materiaal he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja als je weet wat voor camera ze heeft
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:43 schreef Emel het volgende:
maar wat is iedereen nu aan het doen?
Laat ik bij mezelf beginnen.
Ik ben afgestudeerd, werk nu als psycholoog bij het Riagg en woon nog steeds in Rotterdam.
Wat is je mobiele nr?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy..
0611.quote:
haha Joenequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Joene het volgende:
Gestopt met school, systeembeheerder, verliefd / verloofd samenwonend, ga trouwen , woon in de kop van nh. mn verloofde is juf. en mn pincode krijg je niet
Dan bel ik je zo ff zie je!quote:
hihiquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy..
Ja dank je hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:46 schreef Emel het volgende:
[..]
haha Joene
trouwen!! ook gefeliciteerd zeg.
Mja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:48 schreef Joene het volgende:
Trouwens altijd hetzelfde met die Arma , is altijd te laat
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Ik ben bezig met m'n scriptie, geef alweer een paar jaar les op een middelbare school, Arma woont zo ongeveer fulltime in mijn studentenkamer, en 4 juli gaan we eindelijk naar Den Haag verhuizen
Ohja, waarom sta je niet in mn messengerquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Ik ben bezig met m'n scriptie, geef alweer een paar jaar les op een middelbare school, Arma woont zo ongeveer fulltime in mijn studentenkamer, en 4 juli gaan we eindelijk naar Den Haag verhuizen
Wiequote:Op donderdag 15
juni 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
weten jullie wie ik uitgenodigd heb hiero?
GGUSTY!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
weten jullie wie ik uitgenodigd heb hiero?
GGUSTY!!
wat leuk!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Je gebruikt nog icq , of je hebt geen chatmiddelen behalve een telefoon !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef Merel het volgende:
omdat ik nooit MSN
Dat moet ook een user zijn met meer dan 4 getallenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
gaaf!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben gestopt met HBO opleiding (negatief studieadvies)
En werk nu als webdesigner bij Telfort.
Ben helemaal verliefd en we gaan samenwonen
ik heb er ook veel meer dan 4, en ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat moet ook een user zijn met meer dan 4 getallen
ze is haar wachtwoord kwijtquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
We zijn huisjes aan het kijken enzo in eindhoven.quote:
jouw userid is 5 getallen das ook nog te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb er ook veel meer dan 4, en ik heb ook geen idee
moet je kennenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
jouw userid is 5 getallen das ook nog te doen
Zequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ze is haar wachtwoord kwijt
probeert in te loggen
Ik denk dat ik last heb van een memory leakquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
moet je kennen
mijn cyberzusje ggusty!
maar erg leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
We zijn huisjes aan het kijken enzo in eindhoven.
En omdat ik nog een half jaar contract heb is hypotheek moeilijk aanvragen op dit moment. Maar dus mooi de tijd om nog wat te sparen
Breuls? Nope allang niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Emel het volgende:
[..]
maar erg leuk
jij had toch iets met euh...ben zn naam kwijt..
Oehhhh Maggie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Maggie het volgende:
Jaaa GGUSTY!!Hihi, wie missen we dan nog?
Emel, lang geleden
Ieuw!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Joene het volgende:
zij deed het met de admin !
Totzo he !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:57 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga the break up kijken
Tot over anderhalf uur mensen
ja!! Breulsquote:
Heb je wel lef voor nodig he !quote:
dat blijkt jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van een memory leak
Is haar e-mailadres nog steeds dat uit haar profiel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ze is haar wachtwoord kwijt
probeert in te loggen
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:57 schreef Emel het volgende:
Oehhhh Maggie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou niet iedereen !quote:
yepquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is haar e-mailadres nog steeds dat uit haar profiel?
Oki, anders had ik even snel een nieuw wachtwoord aangemaakt.quote:
Wat mis ik hier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Maggie het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjes
da's waar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Maggie het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjes
Hoi !, aangenaam !quote:
Hej beeb!quote:
We komen FOK! redden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef GGUSTY het volgende:
Emel, me sissie!! Enne Joene hoort me nog te kennen!! Enne Jarno... Arma... Wie nog meer??
Wat doen jullie hier nog na al die jaaaaren?! ;-)
Doen we voor Godquote:
aardig van je!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oki, anders had ik even snel een nieuw wachtwoord aangemaakt.
* Joene schaamt zich dood en ziet in posthistory van de sc dat ik je moet kennen maar ik kan je niet herrinerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:02 schreef GGUSTY het volgende:
Ja, die goeie ouwe tijd, toen wij nog een van de eesten hier waren he....
Wat ik tegenwoordig doe? Ook ik ben inmiddels afgestudeerd en hang ik de brave burger uit ;-)
Wij allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef GGUSTY het volgende:
die ondertekst van me he..... Tssssss ;-) Wat was ik nog een pubertje toen...
tsss Joenequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
* Joene schaamt zich dood en ziet in posthistory van de sc dat ik je moet kennen maar ik kan je niet herrineren
Das nu natuurlijk stukken veranderdquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef GGUSTY het volgende:
die ondertekst van me he..... Tssssss ;-) Wat was ik nog een pubertje toen...
inderdaadquote:
Oh die ,die vind fok te gay!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met die relnicht? Ben ff z'n naam kwijt....
yvonnequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef yvonne het volgende:, GGusty, Maggie, Emel
Die foto van Knut, whahahahahahahahaha
Mag hopen van wel ;-)quote:
We waren veel te jong toen ..... (GUUS)!quote:
Goed !, uitstekend zelfs ! jij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
Mag hopen van wel ;-)
Leuk, al die oldbies hier, hoest?!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Als nu Koes ook nog voorbij komt, kom ik niet meer bij
Nou pak maar vast een dweil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Maar dat doe je niet. Hey, doei he!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Sjee, ik wou dat ik ook bij [de kliek] hoorde.
ik geloof dat je hem niet aardig vond neequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef GGUSTY het volgende:
Koes??!!
Ehmmmm...... Emel, is dat die ene waar ik altijd ruzie mee had?!!
Had je een jaar of 5 eerder op fok! moeten komen . of de volledige posthistory van Arma kennen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Dit blijft trouwens wel in ONZ he. Niet verhuizen en stiekem bleu toegang tot OO geven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkomquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof dat je hem niet aardig vond nee![]()
Wél. Accepteer dat nou eens!quote:
Hai. Ik ben ook maar een kloon.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkom
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een newbie.
Van wie , gellarboy zeker , je usericoon is gay !quote:
En jij bent?quote:
Nee iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?
Je vergeet een 0quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkom
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?
Opgetieft dan!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik voel me zo kei newbie hier.
Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Van wie , gellarboy zeker , je usericoon is gay !
Dus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
* Maggie <--quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
En jij bent?
Nou kom dan nu ff onder je eigen naam anders ben je een kut newbiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.
Jij loopt hier ook al een poosje rond !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef popolon het volgende:
Jeeeeeeeh die foto van knut, fouter kan 't niet.
Och, Dagonet ziet dat niet als een probleemquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef GGUSTY het volgende:
Zo'n topic met oldbies was er een tijd geleden ook al, een jaar terug of zo???
Dat weet ik al niet meer... ff zoeken... zal wel ff duren, denk ik!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ik wist niet dat jij zo tof was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Komt omdat Arma daar niet aan meedeed, Arma is de ultieme oldiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Ze hebben zelfs een eigen forumverborgen
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzoquote:
Ik heb mn bronnen om het ook te kunnen doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Ja maar, ja maar, dat H2O2 haar kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.![]()
Das inderdaad niet zo hendig sjiek ofzoiets zeggen die newbie'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Das een hendig sjiek geslipte uitspraak jarnoquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo..
chat??? dat wist ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)
Wel een eigen chat... Die is wel verborgen ja...
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deurquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geel / Zwart natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Maggie het volgende:
Ja kijk maar in je forumlist - Oldbies OnlyHelemaal onderaan.
Welke layout gebruiken jullie trouwens?
Ik ook niet - waar??quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
chat??? dat wist ik niet
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deur
Ja inderdaad, pwnen like a noob.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duh.quote:
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
Nee hč.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Joene het volgende:
Alhoewel de silver ook niet heel lelijk is
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!
Tis dan ook al 5 jaar terug dat het hier leuk wasquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.
Maak hem wakker !quote:
Waarom zachtjes?quote:
Dat wilde ik al zeggenquote:
Omdat appel.quote:
#Emelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
#Emel was dat toen dus...
enne deze bedoelde ik.... Zou er nog iemand mij kennen???
Oldbiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |