Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.quote:
Zie je wel dat een leven ook niet alles isquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.
Het was eng.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zie je wel dat een leven ook niet alles is
Ja lekker, heb jij nog Glijmiddel?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Muhahahaha, die staan in de chantagemap zeker?
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay. Dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat jullie altijd zaten te kleffen op de chat voor de gein.
Nee, maar ik weet alles al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.
ben jij nog met yppy?
ook weinig actief op fok?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dus eigenlijk kunnen we wiki vervangen voor jarno !quote:
Als het maar glijd.quote:
Geef hem maar een kusje van mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
Dan kan je nog twee maanden rellen, daarna glij je af naar softy like the restquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden..
Dus nu je het voorelkaar hebt , ga je maar weer op fok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
echt???? jeetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Emel het volgende:
[..]
echt???? jeetjewat een onwijs leuk nieuws zeg!! geweldig. Getrouwd en een kleine binnenkort.
Gefeliciteerd!!!!
ik ben zo blij voor julliesuper zeg.
Wij ook ! je bent terug op fok !quote:
Doe je haar de groeten van me??quote:
Meteen maar omdopen tot reeks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef Joene het volgende:
"oude garde" is tof!
Bomen zijn relaxed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef miss_bleu het volgende:
nou allemaal even boomknuffelen
We zijn al bij topique 3 of 4 .quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Meteen maar omdopen tot reeks?![]()
Heb je het zo druk bij telfort?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja! heb ik meteen overdag ook wat te doen
Beste idee van de dag.quote:
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.quote:
Vandaag hebben we er in elk geval 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nu hopen dat er dan ook weer wat meer leuke topics komen, bagger is er al genoeg.
Als zij haar kont post, mail ik hem naar beelen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Ik had al zo een vermoeden.quote:
kont17.jpg dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Dat bleek een bootquote:
Maarja door die leuke searchquote:
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebtquote:
Tijd voor een versche !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebt
Ik ben meer geinterreseerd in dr kont, zon camera ach ja het is maar materiaal he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja als je weet wat voor camera ze heeft
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:43 schreef Emel het volgende:
maar wat is iedereen nu aan het doen?
Laat ik bij mezelf beginnen.
Ik ben afgestudeerd, werk nu als psycholoog bij het Riagg en woon nog steeds in Rotterdam.
Wat is je mobiele nr?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy..
0611.quote:
haha Joenequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Joene het volgende:
Gestopt met school, systeembeheerder, verliefd / verloofd samenwonend, ga trouwen , woon in de kop van nh. mn verloofde is juf. en mn pincode krijg je niet
Dan bel ik je zo ff zie je!quote:
hihiquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik werk en ben nog steeds gesteld op m'n pricacy..
Ja dank je hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:46 schreef Emel het volgende:
[..]
haha Joene
trouwen!! ook gefeliciteerd zeg.
Mja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:48 schreef Joene het volgende:
Trouwens altijd hetzelfde met die Arma , is altijd te laat
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Ik ben bezig met m'n scriptie, geef alweer een paar jaar les op een middelbare school, Arma woont zo ongeveer fulltime in mijn studentenkamer, en 4 juli gaan we eindelijk naar Den Haag verhuizen
Ohja, waarom sta je niet in mn messengerquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Ik ben bezig met m'n scriptie, geef alweer een paar jaar les op een middelbare school, Arma woont zo ongeveer fulltime in mijn studentenkamer, en 4 juli gaan we eindelijk naar Den Haag verhuizen
Wiequote:Op donderdag 15
juni 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
weten jullie wie ik uitgenodigd heb hiero?
GGUSTY!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
weten jullie wie ik uitgenodigd heb hiero?
GGUSTY!!
wat leuk!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Merel het volgende:
Je gebruikt nog icq , of je hebt geen chatmiddelen behalve een telefoon !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef Merel het volgende:
omdat ik nooit MSN
Dat moet ook een user zijn met meer dan 4 getallenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
gaaf!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben gestopt met HBO opleiding (negatief studieadvies)
En werk nu als webdesigner bij Telfort.
Ben helemaal verliefd en we gaan samenwonen
ik heb er ook veel meer dan 4, en ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat moet ook een user zijn met meer dan 4 getallen
ze is haar wachtwoord kwijtquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
We zijn huisjes aan het kijken enzo in eindhoven.quote:
jouw userid is 5 getallen das ook nog te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb er ook veel meer dan 4, en ik heb ook geen idee
moet je kennenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
jouw userid is 5 getallen das ook nog te doen
Zequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ze is haar wachtwoord kwijt
probeert in te loggen
Ik denk dat ik last heb van een memory leakquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
moet je kennen
mijn cyberzusje ggusty!
maar erg leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
We zijn huisjes aan het kijken enzo in eindhoven.
En omdat ik nog een half jaar contract heb is hypotheek moeilijk aanvragen op dit moment. Maar dus mooi de tijd om nog wat te sparen
Breuls? Nope allang niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Emel het volgende:
[..]
maar erg leuk
jij had toch iets met euh...ben zn naam kwijt..
Oehhhh Maggie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Maggie het volgende:
Jaaa GGUSTY!!Hihi, wie missen we dan nog?
Emel, lang geleden
Ieuw!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Joene het volgende:
zij deed het met de admin !
Totzo he !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:57 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ga the break up kijken
Tot over anderhalf uur mensen
ja!! Breulsquote:
Heb je wel lef voor nodig he !quote:
dat blijkt jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik last heb van een memory leak
Is haar e-mailadres nog steeds dat uit haar profiel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ze is haar wachtwoord kwijt
probeert in te loggen
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:57 schreef Emel het volgende:
Oehhhh Maggie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou niet iedereen !quote:
yepquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is haar e-mailadres nog steeds dat uit haar profiel?
Oki, anders had ik even snel een nieuw wachtwoord aangemaakt.quote:
Wat mis ik hier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Maggie het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjes
da's waar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Maggie het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij met zijn 3en zusjes
Hoi !, aangenaam !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |