Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.quote:
Zie je wel dat een leven ook niet alles isquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf pas net weer terug. Dus het kan ook aan mij liggen.
Het was eng.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zie je wel dat een leven ook niet alles is
Ja lekker, heb jij nog Glijmiddel?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Muhahahaha, die staan in de chantagemap zeker?
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay. Dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat jullie altijd zaten te kleffen op de chat voor de gein.
Nee, maar ik weet alles al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je post wel relatief weinig nerd gerelateerde dingen trouwens, heeft yppy je veranderd ?
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
dat was in het begin wel zo. We kregen uiteindelijk wel irl iets met elkaar.
ben jij nog met yppy?
ook weinig actief op fok?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
dus eigenlijk kunnen we wiki vervangen voor jarno !quote:
Als het maar glijd.quote:
Geef hem maar een kusje van mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
Dan kan je nog twee maanden rellen, daarna glij je af naar softy like the restquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Drie weken terug getrouwd en we verwachten een kleine over 2 maanden..
Dus nu je het voorelkaar hebt , ga je maar weer op fok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Merel het volgende:
We hebben maar 1 PC en Monno kijkt voetballen
-edit-
bij nadere inspectie blijkt dat ie voor de TV in slaap gevallen is
echt???? jeetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Emel het volgende:
[..]
echt???? jeetjewat een onwijs leuk nieuws zeg!! geweldig. Getrouwd en een kleine binnenkort.
Gefeliciteerd!!!!
ik ben zo blij voor julliesuper zeg.
Wij ook ! je bent terug op fok !quote:
Doe je haar de groeten van me??quote:
Meteen maar omdopen tot reeks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef Joene het volgende:
"oude garde" is tof!
Bomen zijn relaxed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef miss_bleu het volgende:
nou allemaal even boomknuffelen
We zijn al bij topique 3 of 4 .quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Meteen maar omdopen tot reeks?![]()
Heb je het zo druk bij telfort?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja! heb ik meteen overdag ook wat te doen
Beste idee van de dag.quote:
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.quote:
Vandaag hebben we er in elk geval 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nu hopen dat er dan ook weer wat meer leuke topics komen, bagger is er al genoeg.
Als zij haar kont post, mail ik hem naar beelen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Ik had al zo een vermoeden.quote:
kont17.jpg dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, behalve dan dat idee dat miss_bleu d'r kont post.
Dat bleek een bootquote:
Maarja door die leuke searchquote:
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebtquote:
Tijd voor een versche !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen 14 en 17, tis al zo lang geleden dat je je aarsch gepost hebt
Ik ben meer geinterreseerd in dr kont, zon camera ach ja het is maar materiaal he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja als je weet wat voor camera ze heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |