quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
tot vanavond he! Arma's oldie foto avond!
ah je gaat het topique terug vindenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Jarno het volgende:
TVP.
Knap van je , waar is de "rest" ?quote:
ook een optie idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Jarno het volgende:
Eten.
Ken je arma?quote:
Anders optieften.quote:
pciesquote:
Of op hoge snelheid jezelf door een bushokje werpen.quote:
Gelijk een kanonskogel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of op hoge snelheid jezelf door een bushokje werpen.
Minstens.quote:
Dat kan natuurlijk ook komen door zijn immense tofheid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:49 schreef Joene het volgende:
Tenminste hij kan arma herkennen
Daar zou het theoretisch aan kunnen liggen, maar newbie's als KaMo weten uiteraard niet hoe de search te gebruiken dus het lijkt mij sterk dat het komt door de tofheid van Superman.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook komen door zijn immense tofheid.
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zou het theoretisch aan kunnen liggen, maar newbie's als KaMo weten uiteraard niet hoe de search te gebruiken dus het lijkt mij sterk dat het komt door de tofheid van Superman.
True.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.
Dat is inderdaad niet erg tof, duurt eeuwen voordat je je hebt ingelezen in de imposante lijst met hilarische topics waar Arma zich in heeft gemengd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een userid in de 6 cijfers kan natuurlijk weinig goeds voorspellen.
Thnx !quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Litso het volgende:
Graag gedaan Joene.
Welk een monnikenwerk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet erg tof, duurt eeuwen voordat je je hebt ingelezen in de imposante lijst met hilarische topics waar Arma zich in heeft gemengd.
Wat uiteraard vergemakkelijkt wordt door de supersearch die deze website bij zich draagt.quote:
Sarcasme is okay.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat uiteraard vergemakkelijkt wordt door de supersearch die deze website bij zich draagt.
Zou dat voor of tegen de nieuwe policy zijn ?quote:
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou dat voor of tegen de nieuwe policy zijn ?
De wind komt samen met de kogel van links.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?
Dat hangt helemaal van de lokatie van de mod af.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Komt de wind uit het oosten of uit het westen op dit moment?
Dat zag ik ook alquote:
Waar komen al die mensen toch opeens weer vandaan?!quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:08 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik ben thuiseens zoeken naar arma foto's
ik denk dat dat komt door de populariteit van Arma.?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar komen al die mensen toch opeens weer vandaan?!
Check.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt door de populariteit van Arma.?
eejquote:
quote:
Hoe kom jij hier zo verzeild?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Emel het volgende:
aaaaaaah lang geleden zeg![]()
ik heb jullie wel gemist
Whehhehe Arma is tofquote:
miss_blue!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef miss_bleu het volgende:
Emel!!!
Dat was ook Hilarisch idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhh!!ik heb zelfs de Cha
t op papier nog!
Dat is gewoon ziek.quote:
Ocherm.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb zelfs fotos van static... hoe ziek is dat!
Je zou maar niet zonder chat kunnenquote:
Die zou wel bij zijn eigen vereniging zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
Nu Emel er is, missen we aa nog.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
Nu Emel er is, missen we aa nog.
'meer' ???quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
aa en ik zijn geen stelletje meer hoor!
Ben je dan nu eh , neukbaar? , ik bedoel vrijgezellig?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
aa en ik zijn geen stelletje meer hoor!
af en toe duik ik weer zo opquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
sow hier dusvast TVP want ik ga zo naar huis
Spijtig ! maar toch bedankt, en tof dat je die foto's nog hebt johquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef miss_bleu het volgende:
meer arma foto's heb ik helaas niet
heb al mijn fokmeeting foto's nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Spijtig ! maar toch bedankt, en tof dat je die foto's nog hebt joh
Jij maakt wel bruikbare backupsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb al mijn fokmeeting foto's nog
en of je goed kan koken ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Toen had ik nog lang haar!
En Emel is er toch al wel langer, die zie ik af en toe wel posten
is je haar nu kort dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Neuken, bedoelt -ie hoor.quote:
weet niet wat je weet over onsquote:
quote:
Okay. Dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat jullie altijd zaten te kleffen op de chat voor de gein.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet wat je weet over ons
we hebben heel lang iets met elkaar gehad, nu bijna een jaar uit elkaar.
Ja aan yppy hoef ik dat niet meer te vragenquote:
nee niet meer vrijgezellligquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je dan nu eh , neukbaar? , ik bedoel vrijgezellig?
Muhahahaha, die staan in de chantagemap zeker?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb zelfs fotos van static... hoe ziek is dat!
Wat een rotkapper ! , maar jouw vriendje moet ook Posten ! 2 pc's?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
En m'n haar is nu halflang, de kapper snapte het niet helemaal en toen werd het veeeeeel te kort en moest ik huilen
Kay dan !quote:
Merel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Merel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |