Hej beeb!quote:
We komen FOK! redden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef GGUSTY het volgende:
Emel, me sissie!! Enne Joene hoort me nog te kennen!! Enne Jarno... Arma... Wie nog meer??
Wat doen jullie hier nog na al die jaaaaren?! ;-)
Doen we voor Godquote:
aardig van je!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oki, anders had ik even snel een nieuw wachtwoord aangemaakt.
* Joene schaamt zich dood en ziet in posthistory van de sc dat ik je moet kennen maar ik kan je niet herrinerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:02 schreef GGUSTY het volgende:
Ja, die goeie ouwe tijd, toen wij nog een van de eesten hier waren he....
Wat ik tegenwoordig doe? Ook ik ben inmiddels afgestudeerd en hang ik de brave burger uit ;-)
Wij allemaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef GGUSTY het volgende:
die ondertekst van me he..... Tssssss ;-) Wat was ik nog een pubertje toen...
tsss Joenequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
* Joene schaamt zich dood en ziet in posthistory van de sc dat ik je moet kennen maar ik kan je niet herrineren
Das nu natuurlijk stukken veranderdquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef GGUSTY het volgende:
die ondertekst van me he..... Tssssss ;-) Wat was ik nog een pubertje toen...
inderdaadquote:
Oh die ,die vind fok te gay!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met die relnicht? Ben ff z'n naam kwijt....
yvonnequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef yvonne het volgende:, GGusty, Maggie, Emel
Die foto van Knut, whahahahahahahahaha
Mag hopen van wel ;-)quote:
We waren veel te jong toen ..... (GUUS)!quote:
Goed !, uitstekend zelfs ! jij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
Mag hopen van wel ;-)
Leuk, al die oldbies hier, hoest?!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Als nu Koes ook nog voorbij komt, kom ik niet meer bij
Nou pak maar vast een dweil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Maar dat doe je niet. Hey, doei he!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Sjee, ik wou dat ik ook bij [de kliek] hoorde.
ik geloof dat je hem niet aardig vond neequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef GGUSTY het volgende:
Koes??!!
Ehmmmm...... Emel, is dat die ene waar ik altijd ruzie mee had?!!
Had je een jaar of 5 eerder op fok! moeten komen . of de volledige posthistory van Arma kennen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Dit blijft trouwens wel in ONZ he. Niet verhuizen en stiekem bleu toegang tot OO geven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkomquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof dat je hem niet aardig vond nee![]()
Wél. Accepteer dat nou eens!quote:
Hai. Ik ben ook maar een kloon.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkom
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een newbie.
Van wie , gellarboy zeker , je usericoon is gay !quote:
En jij bent?quote:
Nee iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?
Je vergeet een 0quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Helaas ben je ongeveer 13000 users te laat. Anders was je welkom
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Log dan even met je andere account in zoals de rest nu ook weer doet, je dacht toch niet echt dat ze al die tijd wegwaren hč?
Opgetieft dan!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik voel me zo kei newbie hier.
Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Van wie , gellarboy zeker , je usericoon is gay !
Dus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
* Maggie <--quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
En jij bent?
Nou kom dan nu ff onder je eigen naam anders ben je een kut newbiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.
Jij loopt hier ook al een poosje rond !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef popolon het volgende:
Jeeeeeeeh die foto van knut, fouter kan 't niet.
Och, Dagonet ziet dat niet als een probleemquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef GGUSTY het volgende:
Zo'n topic met oldbies was er een tijd geleden ook al, een jaar terug of zo???
Dat weet ik al niet meer... ff zoeken... zal wel ff duren, denk ik!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ik wist niet dat jij zo tof was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Komt omdat Arma daar niet aan meedeed, Arma is de ultieme oldiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Ze hebben zelfs een eigen forumverborgen
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzoquote:
Ik heb mn bronnen om het ook te kunnen doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Ja maar, ja maar, dat H2O2 haar kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.![]()
Das inderdaad niet zo hendig sjiek ofzoiets zeggen die newbie'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Das een hendig sjiek geslipte uitspraak jarnoquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo..
chat??? dat wist ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)
Wel een eigen chat... Die is wel verborgen ja...
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deurquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geel / Zwart natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Maggie het volgende:
Ja kijk maar in je forumlist - Oldbies OnlyHelemaal onderaan.
Welke layout gebruiken jullie trouwens?
Ik ook niet - waar??quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
chat??? dat wist ik niet
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deur
Ja inderdaad, pwnen like a noob.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duh.quote:
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
Nee hč.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Joene het volgende:
Alhoewel de silver ook niet heel lelijk is
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!
Tis dan ook al 5 jaar terug dat het hier leuk wasquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.
Maak hem wakker !quote:
Waarom zachtjes?quote:
Dat wilde ik al zeggenquote:
Omdat appel.quote:
#Emelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
#Emel was dat toen dus...
enne deze bedoelde ik.... Zou er nog iemand mij kennen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |