Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Van wie , gellarboy zeker , je usericoon is gay !
Dus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
* Maggie <--quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
En jij bent?
Nou kom dan nu ff onder je eigen naam anders ben je een kut newbiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hai, ik ben een dame. Ik heb invloed op mensen.
Jij loopt hier ook al een poosje rond !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef popolon het volgende:
Jeeeeeeeh die foto van knut, fouter kan 't niet.
Och, Dagonet ziet dat niet als een probleemquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk eens naar het mail-adres van dat andere account.
volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef GGUSTY het volgende:
Zo'n topic met oldbies was er een tijd geleden ook al, een jaar terug of zo???
Dat weet ik al niet meer... ff zoeken... zal wel ff duren, denk ik!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ik wist niet dat jij zo tof was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Ga niet lopen zeiken dat je een newbie bent, er zijn nog zat andere topics.
Komt omdat Arma daar niet aan meedeed, Arma is de ultieme oldiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens mij ook ja
maar minder succesvol
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Ze hebben zelfs een eigen forumverborgen
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzoquote:
Ik heb mn bronnen om het ook te kunnen doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Ja maar, ja maar, dat H2O2 haar kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb van die meeting nog een foto waar ik tussen Knut en static zit.![]()
Das inderdaad niet zo hendig sjiek ofzoiets zeggen die newbie'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja jij kan daar nét niet in he... GGUSTY en Emel wel
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, er loopt veel erger volk rond hier. Van boven de 51.000 enzo.
Das een hendig sjiek geslipte uitspraak jarnoquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die moet je gewoon keihard vet pwnen als een lollern00b ofzo..
chat??? dat wist ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
Een eigen forum?? Heb ik wat gemist? ;-)
Wel een eigen chat... Die is wel verborgen ja...
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deurquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geel / Zwart natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Maggie het volgende:
Ja kijk maar in je forumlist - Oldbies OnlyHelemaal onderaan.
Welke layout gebruiken jullie trouwens?
Ik ook niet - waar??quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
chat??? dat wist ik niet
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
OMG WTF, pas maar op anders komt Maikuuul met z'n hele lollerkamp hendig sjiek slippen voor je deur
Ja inderdaad, pwnen like a noob.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duh.quote:
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
Nee hč.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Joene het volgende:
Alhoewel de silver ook niet heel lelijk is
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je erbij Shao, gezellig!
Tis dan ook al 5 jaar terug dat het hier leuk wasquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
Kunnen jullie niet gezamelijk gaan vingerverven in OO. Al dat gejammer over vroeger. Jullie lijken wel een zooitje seniele ouwe gekken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan tief ik 'm zo in m'n kankerkachel. Ofzo.
Maak hem wakker !quote:
Waarom zachtjes?quote:
Dat wilde ik al zeggenquote:
Omdat appel.quote:
#Emelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef GGUSTY het volgende:
[..]
#Emel was dat toen dus...
enne deze bedoelde ik.... Zou er nog iemand mij kennen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |