Stiekum trek je het liefst z.s.m. een leren pakje aan, hè ... geef maar toe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
Hee ik neem tenminste de moeite om wat te maken
Al is het een moto
[afbeelding]
Nee sorry, ik heb het geprobeerd maar het deed me niksquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stiekum trek je het liefst z.s.m. een leren pakje aan, hè ... geef maar toe.
Waar de fuck heb jij het nou over?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef dimage het volgende:
dit is toch een nederlands forum ?? vraag mij af wanneer de eerste russiche posting komt. dus vertaal het eens ff in het nederlands
ooooeeehhh ... geheime taal. Spannend!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef dimage het volgende:
dit is toch een nederlands forum ?? vraag mij af wanneer de eerste russiche posting komt. dus vertaal het eens ff in het nederlands
Ik daag je bij deze uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het geprobeerd maar het deed me niks
[afbeelding]
Om mezelf samen met jou in het leer te hijsen?quote:
Nee, hoor ... gewoon: Jij in leer, foto's (minimaal 1 overzicht en 4 detail) en foto's hier in de SC.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om mezelf samen met jou in het leer te hijsen?
[afbeelding]
Ik heb wel een kilt hier liggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, hoor ... gewoon: Jij in leer, foto's (minimaal 1 overzicht en 4 detail) en foto's hier in de SC.
Ook minimaal 1 zonder helm
en om de eer.
Da's de tweede uitdagingquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb wel een kilt hier liggen![]()
[afbeelding]
dat bedacht ik me ook toen ik op enter mepte jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Zo ingwikkeld is het niet toch. Inladen, photshop-batch/infranview-automatisch de boel laten resizen, terijl jij je kaarte weer volschiet.
[afbeelding]
Dus nu staat het dak in de fik?quote:
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus nu staat het dak in de fik?![]()
[afbeelding]
Wat jammer nouquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef hicham het volgende:
Zullen we OP's uitwisselen?
Fok! Motorclub [SC deel 191] Fiat Grande Punto
Dat je er nog op in gaat johquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja das niet voor mensen zonder ballen zoals jij![]()
Met een GS500 compenseer je nix hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
Hij heeft zn auto-ervaring opgedaan in een BX, vergeet dat niet he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat joh
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
[afbeelding]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenmaar dan gaat ie wel flink stijl omhoog.
Voor wat, hoort wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerritquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik krijg betaald tegenwoordig?dat wist ik niet
Aansluitenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
Jaeffe weg is!
De nieuwe PC is binnenen verrekte snel ook!!!
Nu maar hopen dattie werkt.
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerrit
[afbeelding]
Dan heb je recht om te zeikenquote:
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezien
Ja dat zeg ik net, toen dikke kwalbert bezig was, regende hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
Alexxxxx heb je dan ook zulke pics gemaakt?
[[url=http://img105.imagevenue.com/loc53/th_74948_0295770.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Alex wacht op het Daf-team dat met een 18-wieler door een brandende hoepel springt
[afbeelding]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hemquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik heb Hans Bekx ooit z'n Dakar-truck een bocht om zien driften, ik geloof dat alles mogelijk is
[afbeelding]
[afbeelding]
Hans Bekx ook hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hem
ik was niet in Rotterdam? Ik zag Gerard de Rooy op het lange rechte stuk in Assen uit zn dak gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hans Bekx ook hoorIn Rotterdam, op het einde van de Coolsingel
[afbeelding]
Backquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg Goochel, wat voor scherm(en) heb je er bij?
[afbeelding]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonderquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan ook echt niet meer zonder dualscreen. Of ik zou naar één 22" breedbeeld moeten.
[afbeelding]
Mja ik heb nu een 19" CRT op 1440*1080 @ 100hz en een of andere bagger Dell 17" crt om al mn venstertjes op te dumpenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonder
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef BoJo het volgende:
ik ben van plan straks in mijn eigen huis alleen maar met m'n laptop te gaan werken![]()
ja nou ja "werken"quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee....
In jou huis past heul geen echte computer
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
Godver ... di's een geil pc-tje hoor ... petje af aan Dell.
Dual Core moet ik nog proberen met renderen maar pffff ... dit gaat allemaal wel effe een poeplap schneller
Dat wordt een dagje installeren
Geloof me ... dat ga ik echt wel proberenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijk
[afbeelding]
Heb je een kippenhok gekocht danquote:
Geef mij maar de Klein Gunnewiek Customs versiequote:
Hij heeft laatst linkje gezetquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt Alfisti zn auto eens showen? Dan heb ik alle PTA SC 155s compleet
Ik heb vandaag voor hem in rare stanbdjes gefotografeerd, dus daar mag wel wat voor terug gedaan worden vind ik
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft laatst linkje gezet
>>> http://www.alfisti.nl/
Of bedoel je voor je eigen cam?
[afbeelding]
ik werk op dit moment op een 23" sony TFT En ik ga er binnen kort weer een 19" IBM bij knallen. Want ik heb nog ruimte te kortquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonder
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt Alfisti zn auto eens showen? Dan heb ik alle PTA SC 155s compleet
Ik heb vandaag in een Ford Ka geredenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nog in een avensis diesel gereden.....
en damm wat rijd die lekkeralleen de koppeling is een beetje wennen
![]()
en dat uit een vag fapper![]()
volgend jaarquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
gaat iemand nog naar Le Mans?
ze moeten idd wel goed rijdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in een Ford Ka gereden![]()
![]()
![]()
Maar dan wel de sportKa versie, dat ding plakt aan de wegEn is nog best rap ook
Maar wat schaam je je kapot in zo'n unit
Ja man, wat een ongekend wijvendingquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze moeten idd wel goed rijden![]()
zijn alleen ontzettende vrouwenauto's![]()
1.6 8-kleppertje met 95 pk uit de steentijd bedoel jequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja man, wat een ongekend wijvending![]()
![]()
Is ook de auto van de vrouw van m'n baasMaar wel hele dikke bandjes eronder
En dat ding is net zo breed als 'ie lang is, 't is net een kart man
En dan ook een 1.6 uit de focus erin
Maar dat uiterlijk![]()
goh, eindelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nog in een avensis diesel gereden.....
en damm wat rijd die lekkeralleen de koppeling is een beetje wennen
![]()
en dat uit een vag fapper![]()
Is dat serieus Peu z'n auto? Maar goed dat die puzzelrit 's nachts is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef mij maar de Klein Gunnewiek Customs versie
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Alweer een motor, volgens mij zijn jullie allemaal stiekeme liefhebbers.
![]()
Youp en Fullcrum hebben we al, Yup is de volgende.. wie volgt?
PTA Auto slowchat gaat dicht op termijn.
ik kwam al een tijdje bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik doe niet aan christelijke feestdagen, dus tot morgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zodra pasen en pinksteren op 1 dag vallen Alexxxx
* Alfisti moet werken morgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe niet aan christelijke feestdagen, dus tot morgen
trouwens, mijn ex-collega woont niet meer in Friesland die ik zie geen enkele reden om daarheen te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb het ook niet aan tijd morgenik moet vrij vragen morgen
![]()
Om mij uit te leggen hoe ik fatsoenlijke foto's moet maken in jou ogen, en dan jou vehikel als slachtoffer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
trouwens, mijn ex-collega woont niet meer in Friesland die ik zie geen enkele reden om daarheen te komen
goed zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om mij uit te leggen hoe ik fatsoenlijke foto's moet maken in jou ogen, en dan jou vehikel als slachtoffer.
Want ik heb vandaag allemaal rare standjes gedaan met de camera, voor jou
nog nooit zoveel mislukte foto's op 1 dag geschoten
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Nog steeds geen flippende alfa boys, ze leren het al![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijn
Ik had je post niet eens gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Nog steeds geen flippende alfa boys, ze leren het al![]()
Ik weet niet waar jij al je info vandaan haalt, maar kloppen doet er niet veel van schat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijn
16 honden dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij al je info vandaan haalt, maar kloppen doet er niet veel van schat.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
en alleen sjoewe lukt het nog om mij op te naaien![]()
pta sc is goed voor je geweest boquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
en alleen sjoewe lukt het nog om mij op te naaien![]()
Ik heb niet eens een leren pak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kom niet in een bar met mannen in leren pakjes dus ik kom ook niet in een SC met mannen in leren pakjes
*lurkt
Ergens eind augustus kom ik jullie kan opquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een leren pak.![]()
Alleen volgende maand circuitrijden, 4 heats van 25 minuten op 1 dag.Dan moet ik wel aanschaffen.
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was uit februari 2006.....dus volgens mij oud modelquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@TF
was het de facelift trouwens?
Die is welmoet ik zeggen
ik zit er serieus over te denken
Nice, sluit aan, sluit aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Ergens eind augustus kom ik jullie kan op
Is dat mogelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice, sluit aan, sluit aan. [afbeelding]
Als je maar niet dezelfde smaak voor motoren hebt als Alexxxx.![]()
Hoi, welkom bij de PTA SCquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja raakt 't kwijt Lex, we hebben alles ondertussen al gehoord..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja man, wat een ongekend wijvending![]()
![]()
Is ook de auto van de vrouw van m'n baasMaar wel hele dikke bandjes eronder
En dat ding is net zo breed als 'ie lang is, 't is net een kart man
En dan ook een 1.6 uit de focus erin
Maar dat uiterlijk![]()
Volgens mij gebruik ik vaker scheermesjes dan jij, kiddoquote:
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweetsquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Fugie het volgende:
ik vind roflcopter wel te relaxt ouwe
Maatje van me heeft ook een Duc. Geloof 775 ofzo kan datquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.ducati.ms/pp/data/3/8026DesmosediciRR-med.jpg![]()
50000 euro![]()
Wanneer komt die andere Rotterdammer weer terug?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweets
Ducati heeft een hele berg met 7xx typenr'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Maatje van me heeft ook een Duc. Geloof 775 ofzo kan datStaat iig te koop ook
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweets
Weekban, dus zondag èh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wanneer komt die andere Rotterdammer weer terug?
Ja weet ik het manquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ducati heeft een hele berg met 7xx typenr'sdus kunnen er heleboel zijn...
Te koop?![]()
Puike kikker...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou met zo'n motor als je dit soort dingen op de weg hebt?
[afbeelding]
jaquote:
Prachtig dingquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ducati 750 Sport Dark FF
Best een mooi ding![]()
Alleen beetje duur gok ik
Oh dat valt nog redelijk mee, als het werkelijk dat model is uit 2001 zegt internetquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Prachtig ding
Ik geloof 5 of 6 ruggen
Is uit 2001 volgens mij jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh dat valt nog redelijk mee, als het werkelijk dat model is uit 2001 zegt internet
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Is uit 2001 volgens mij ja
Mja, het blijft Italiaans eh.... Schrijven af als de ziekte
(kom maar op jongens)
Opzich iets voor te zeggen jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
thanks voor aanbod, maar zal toch eerst papiertje moeten halen zodat ik een motor kan testrijden en uberhaubt thuis mee kan komen
Alleen die afschrijving, he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Opzich iets voor te zeggen jaHij heeft ook geen haast....
IJSMEISquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf doe jij hier M5
[afbeelding]
Geintjeeee, auto van een klant.
Hallo wereldvreemdequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Wuppies
wtf, die rare pluizebollen die ik bij een aantal mongolen achterin de auto zag vanmorgen en vanmiddag waren dus reuzewuppies?
Euj, ik zit tussen de nuchtere noorderlingen... normaal doen mensen hier niet mee aan dat soort "rages"quote:
Met de motor kom je nog de straat uit, met dat koekblik kom je niet eens de oprit afquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou met zo'n motor als je dit soort dingen op de weg hebt?
[afbeelding]
Bijf vooral doorlopen met dat bord voor je kop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euj, ik zit tussen de nuchtere noorderlingen... normaal doen mensen hier niet mee aan dat soort "rages"
quote:
Wat is er permban, op je tere zieltje getrapt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Bijf vooral doorlopen met dat bord voor je kop.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de motor kom je nog de straat uit, met dat koekblik kom je niet eens de oprit af
Hij vatte mijn sarcasme geloof ik niet helemaalquote:
't gaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ik voelde me niet zo lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef lipje het volgende:
FEESTMEID
Hoe was je dagje met Huggiepuggy
Tuuuuuuuuuuuuulk. Als je maar niet gaat overlopen naar die MCquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom al die haat tegen motoren?![]()
Jullie gaan toch wel blij voor me zijn als ik geslaagd ben he?![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er permban, op je tere zieltje getrapt?
okquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuulk. Als je maar niet gaat overlopen naar die MC
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn
Nee ik vind het gewoon jammer voor je dat je niet eens wat vaker jezelf begeeft in de grote mensen wereld.
Zeikwijvenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't gaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ik voelde me niet zo lekker![]()
Over jou.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Welke tomtomquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja, zeker weer zo'n loze belofte van jeNet zoals de tomtom
![]()
Krijg je nu een stijve penis?quote:
Jazeker, maar dan had je weer de hele dag niets te doen gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsssss, ik had ook thuis kunnen blijven![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou, stiekem heb ik genoeg te doen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan had je weer de hele dag niets te doen gehad.
Blijkbaar, de inhoudsloosheid van zijn reacties geeft aan dat het bloed elders in het lichaam verkeerdquote:
Luiheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, stiekem heb ik genoeg te doen hoor
ok.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in stijve penis praat hoor![]()
Ik voel me diep, diep gekwetstquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blijkbaar, de inhoudsloosheid van zijn reacties geeft aan dat het bloed elders in het lichaam verkeerd
Nouuu, ik heb alle rommel uit mijn kast gehaald hoorquote:
Random linkje uit NSFW van de weblogquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel beter, want slechter kan niet.
Maar gut, wat een lelijke tieten én ze is blond
Nou ga je weer terug richting de piemelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zo'n laag makeup kun je mij er nog als lekker wijf uit laten zien![]()
dat blonde vind ik niet zo erg, dat ze lelijke tieten heeft ben ik het mee eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel beter, want slechter kan niet.
Maar gut, wat een lelijke tieten én ze is blond
Want je durft of mag zelf niet kijken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Random linkje uit NSFW van de weblog
Sarcasme is my middle namequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij vatte mijn sarcasme geloof ik niet helemaal
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ga je weer terug richting de piemels
Niet want die heb ik geenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ga je weer terug richting de piemels
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want je durft of mag zelf niet kijken?
Maar ik had 'm inderdaad niet doorquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij vatte mijn sarcasme geloof ik niet helemaal
Je doet aan Hai2u?quote:
Kan gebeuren, afgezien van Harley's heb je niet echt foute tuning bij motoren natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik had 'm inderdaad niet door [afbeelding]
Als ik die link post krijg ik een banquote:
wat een ranzige aapquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeuw.
Dat jij zoiets kent zegt mij al genoeg
Mijn god wat een mietjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik die link post krijg ik een ban
Maar je kan hem vast wel zelf uitvogelen...
Waarom heb ik er op gegoogledquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik die link post krijg ik een ban
Maar je kan hem vast wel zelf uitvogelen...
quote:
quote:
Ach ja, waar je maar op kickt hè.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach ja, past in het straatje van Goatse en Tubby
Bob is mijn grote voorbeeld.quote:
goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:
Maar Bas, om toch maar een ander/kuischer onderwerp aan te snijden: hoe was je vakantie?
Ehh, wel? http://en.wikipedia.org/wiki/HAI2Uquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ook het doel van die url is
Er is helaas geen wikipedia met uitleg over...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
goed.Alles ging goed. Het eten, de vliegreis. Alles top
Hoogtepunten waren het Jetskiën en parasailen
Het was niet serieusquote:
ik had'm alleen met kleine letters geprobeerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, wel? http://en.wikipedia.org/wiki/HAI2U
Zie je wel dat je het interessant vindquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik had'm alleen met kleine letters geprobeerd
Zal eens even kijken wat ze te melden hebben
springen over golven is okéquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was bij ons 15 euro voor een kwartiertje Jetskiën en 30 euro voor een para-sail... vond ik wat teveel van't goede eerlijk gezegd.
Anderen zien Jetskiën was wel humor though: Gas open, schrikken, gas dicht, hard op het water klappen, rinse, repeat
POWER TO THE WUPPIESquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Wuppies
wtf, die rare pluizebollen die ik bij een aantal mongolen achterin de auto zag vanmorgen en vanmiddag waren dus reuzewuppies?
Niet zozeer boeiend, maar wel humorquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het interessant vind
Mooi he, die nieuwe policy?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god wat een mietje. Als je hai2u zegt hoef je er alleen nog maar een .com achter te plempen
http://www.hai2u.com/
Nou, hef fun eh![]()
Nog andere dingen gedaan dan, of de hele tijd bij't hotel/strand gezeten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
springen over golven is oké![]()
even het zout uit je ogen en weer gaan
't kostte 30 dinar voor 15 minuten, dat is ongeveer 18 euro ofzo.
Parasailen kostte met mijn vriendin samen 45 dinar, 28 euro
Ik had het er wel voor over, eerlijk gezegd
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?quote:
Je mag nu opeens wel goatses posten?quote:
Ik snap ook niet wat mensen 't bezielt om een logo van rover als hun icoon te plempen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?
Vast wel achter een linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag nu opeens wel goatses posten?
Zegt een meisje wat Honda rijdtquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen 't bezielt om een logo van rover als hun icoon te plempen?
.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast wel achter een linkje?
http://goatse.ragingfist.net/hello.jpg
Je kunt m ook lezen, zoveel text is het niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag nu opeens wel goatses posten?
Waar staat dat ding dan? :xquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt m ook lezen, zoveel text is het niet meer
Een excursie naar een Colosseum in El Jem/Djem, naar een mozaïek museum (quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog andere dingen gedaan dan, of de hele tijd bij't hotel/strand gezeten?
ik zou mijn hele auto vol planten met die reuze wuppiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?
De Rover waar ik inrij is praktisch 85-90% Hondaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus? Ik zie nergens een honda-logo?
Nou, ik vind van niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Rover waar ik inrij is praktisch 85-90% Honda
Met IMNSHO betere styling dan de Accord
El Djem was wel erg mooi lijkt me, daar zijn wij helaas niet geweest (was alleen mogelijk met een 2-daagse woestijnexcursie van 95 euro). En tya.. mozaiekquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Een excursie naar een Colosseum in El Jem/Djem, naar een mozaïek museum (), een haventje in Salakta (Dit was allemaal in 1 excursie.) We zouden nog met een piratenboot gaan varen, en tijdens die vaart gaan zwemmen en vissen. Maar dit ging niet door omdat het een uurtje regende
Oja, en we zijn nog naar een markt geweest in Mahdia zelf.
Oh, dat dingquote:
Ik had eerder pluche kippen verwacht bij jou...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou mijn hele auto vol planten met die reuze wuppies
Veel opdringerige mensen in die straatjes met winkeltjes ja.. Maar keihard negeren werkt het bestequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
El Djem was wel erg mooi lijkt me, daar zijn wij helaas niet geweest (was alleen mogelijk met een 2-daagse woestijnexcursie van 95 euro). En tya.. mozaiek![]()
Hoe was de omgeving van Mahdia trouwens, veel opdringerige mensen of viel dat mee? Het viel mij namelijk op dat buiten de toeristische gebieden de verkopers een stuk vervelender waren en niet echt een nee accepteerden.
euh, waarom denkt Bas dat ik jou op mijn MSN heb?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Bas | | Tunesië was erg mooi en leuk..!! zegt:
geef paladijn ff een schop van me
*schopt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |