goh, eindelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nog in een avensis diesel gereden.....
en damm wat rijd die lekkeralleen de koppeling is een beetje wennen
![]()
en dat uit een vag fapper![]()
Is dat serieus Peu z'n auto? Maar goed dat die puzzelrit 's nachts is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef mij maar de Klein Gunnewiek Customs versie
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Alweer een motor, volgens mij zijn jullie allemaal stiekeme liefhebbers.
![]()
Youp en Fullcrum hebben we al, Yup is de volgende.. wie volgt?
PTA Auto slowchat gaat dicht op termijn.
ik kwam al een tijdje bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik doe niet aan christelijke feestdagen, dus tot morgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zodra pasen en pinksteren op 1 dag vallen Alexxxx
* Alfisti moet werken morgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe niet aan christelijke feestdagen, dus tot morgen
trouwens, mijn ex-collega woont niet meer in Friesland die ik zie geen enkele reden om daarheen te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb het ook niet aan tijd morgenik moet vrij vragen morgen
![]()
Om mij uit te leggen hoe ik fatsoenlijke foto's moet maken in jou ogen, en dan jou vehikel als slachtoffer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
trouwens, mijn ex-collega woont niet meer in Friesland die ik zie geen enkele reden om daarheen te komen
goed zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om mij uit te leggen hoe ik fatsoenlijke foto's moet maken in jou ogen, en dan jou vehikel als slachtoffer.
Want ik heb vandaag allemaal rare standjes gedaan met de camera, voor jou
nog nooit zoveel mislukte foto's op 1 dag geschoten
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Nog steeds geen flippende alfa boys, ze leren het al![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijn
Ik had je post niet eens gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Nog steeds geen flippende alfa boys, ze leren het al![]()
Ik weet niet waar jij al je info vandaan haalt, maar kloppen doet er niet veel van schat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een maagd met 17 honden en een Volvo serieus nemen zou dan ook wel een ultiem dieptepunt zijn
16 honden dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij al je info vandaan haalt, maar kloppen doet er niet veel van schat.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
en alleen sjoewe lukt het nog om mij op te naaien![]()
pta sc is goed voor je geweest boquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
en alleen sjoewe lukt het nog om mij op te naaien![]()
Ik heb niet eens een leren pak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kom niet in een bar met mannen in leren pakjes dus ik kom ook niet in een SC met mannen in leren pakjes
*lurkt
Ergens eind augustus kom ik jullie kan opquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een leren pak.![]()
Alleen volgende maand circuitrijden, 4 heats van 25 minuten op 1 dag.Dan moet ik wel aanschaffen.
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was uit februari 2006.....dus volgens mij oud modelquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@TF
was het de facelift trouwens?
Die is welmoet ik zeggen
ik zit er serieus over te denken
Nice, sluit aan, sluit aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Ergens eind augustus kom ik jullie kan op
Is dat mogelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice, sluit aan, sluit aan. [afbeelding]
Als je maar niet dezelfde smaak voor motoren hebt als Alexxxx.![]()
Hoi, welkom bij de PTA SCquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja raakt 't kwijt Lex, we hebben alles ondertussen al gehoord..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja man, wat een ongekend wijvending![]()
![]()
Is ook de auto van de vrouw van m'n baasMaar wel hele dikke bandjes eronder
En dat ding is net zo breed als 'ie lang is, 't is net een kart man
En dan ook een 1.6 uit de focus erin
Maar dat uiterlijk![]()
Volgens mij gebruik ik vaker scheermesjes dan jij, kiddoquote:
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweetsquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Fugie het volgende:
ik vind roflcopter wel te relaxt ouwe
Maatje van me heeft ook een Duc. Geloof 775 ofzo kan datquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.ducati.ms/pp/data/3/8026DesmosediciRR-med.jpg![]()
50000 euro![]()
Wanneer komt die andere Rotterdammer weer terug?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweets
Ducati heeft een hele berg met 7xx typenr'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Maatje van me heeft ook een Duc. Geloof 775 ofzo kan datStaat iig te koop ook
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lollerrelaxedjeweets
Weekban, dus zondag èh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wanneer komt die andere Rotterdammer weer terug?
Ja weet ik het manquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ducati heeft een hele berg met 7xx typenr'sdus kunnen er heleboel zijn...
Te koop?![]()
Puike kikker...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou met zo'n motor als je dit soort dingen op de weg hebt?
[afbeelding]
jaquote:
Prachtig dingquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ducati 750 Sport Dark FF
Best een mooi ding![]()
Alleen beetje duur gok ik
Oh dat valt nog redelijk mee, als het werkelijk dat model is uit 2001 zegt internetquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Prachtig ding
Ik geloof 5 of 6 ruggen
Is uit 2001 volgens mij jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh dat valt nog redelijk mee, als het werkelijk dat model is uit 2001 zegt internet
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Is uit 2001 volgens mij ja
Mja, het blijft Italiaans eh.... Schrijven af als de ziekte
(kom maar op jongens)
Opzich iets voor te zeggen jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
thanks voor aanbod, maar zal toch eerst papiertje moeten halen zodat ik een motor kan testrijden en uberhaubt thuis mee kan komen
Alleen die afschrijving, he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Opzich iets voor te zeggen jaHij heeft ook geen haast....
IJSMEISquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf doe jij hier M5
[afbeelding]
Geintjeeee, auto van een klant.
Hallo wereldvreemdequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Wuppies
wtf, die rare pluizebollen die ik bij een aantal mongolen achterin de auto zag vanmorgen en vanmiddag waren dus reuzewuppies?
Euj, ik zit tussen de nuchtere noorderlingen... normaal doen mensen hier niet mee aan dat soort "rages"quote:
Met de motor kom je nog de straat uit, met dat koekblik kom je niet eens de oprit afquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou met zo'n motor als je dit soort dingen op de weg hebt?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |