Stiekum trek je het liefst z.s.m. een leren pakje aan, hè ... geef maar toe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
Hee ik neem tenminste de moeite om wat te maken
Al is het een moto
[afbeelding]
Nee sorry, ik heb het geprobeerd maar het deed me niksquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stiekum trek je het liefst z.s.m. een leren pakje aan, hè ... geef maar toe.
Waar de fuck heb jij het nou over?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef dimage het volgende:
dit is toch een nederlands forum ?? vraag mij af wanneer de eerste russiche posting komt. dus vertaal het eens ff in het nederlands
ooooeeehhh ... geheime taal. Spannend!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef dimage het volgende:
dit is toch een nederlands forum ?? vraag mij af wanneer de eerste russiche posting komt. dus vertaal het eens ff in het nederlands
Ik daag je bij deze uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het geprobeerd maar het deed me niks
[afbeelding]
Om mezelf samen met jou in het leer te hijsen?quote:
Nee, hoor ... gewoon: Jij in leer, foto's (minimaal 1 overzicht en 4 detail) en foto's hier in de SC.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om mezelf samen met jou in het leer te hijsen?
[afbeelding]
Ik heb wel een kilt hier liggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, hoor ... gewoon: Jij in leer, foto's (minimaal 1 overzicht en 4 detail) en foto's hier in de SC.
Ook minimaal 1 zonder helm
en om de eer.
Da's de tweede uitdagingquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb wel een kilt hier liggen![]()
[afbeelding]
dat bedacht ik me ook toen ik op enter mepte jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Zo ingwikkeld is het niet toch. Inladen, photshop-batch/infranview-automatisch de boel laten resizen, terijl jij je kaarte weer volschiet.
[afbeelding]
Dus nu staat het dak in de fik?quote:
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus nu staat het dak in de fik?![]()
[afbeelding]
Wat jammer nouquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef hicham het volgende:
Zullen we OP's uitwisselen?
Fok! Motorclub [SC deel 191] Fiat Grande Punto
Dat je er nog op in gaat johquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja das niet voor mensen zonder ballen zoals jij![]()
Met een GS500 compenseer je nix hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
Hij heeft zn auto-ervaring opgedaan in een BX, vergeet dat niet he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat joh
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
[afbeelding]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenmaar dan gaat ie wel flink stijl omhoog.
Voor wat, hoort wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerritquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik krijg betaald tegenwoordig?dat wist ik niet
Aansluitenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
Jaeffe weg is!
De nieuwe PC is binnenen verrekte snel ook!!!
Nu maar hopen dattie werkt.
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerrit
[afbeelding]
Dan heb je recht om te zeikenquote:
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezien
Ja dat zeg ik net, toen dikke kwalbert bezig was, regende hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
Alexxxxx heb je dan ook zulke pics gemaakt?
[[url=http://img105.imagevenue.com/loc53/th_74948_0295770.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Alex wacht op het Daf-team dat met een 18-wieler door een brandende hoepel springt
[afbeelding]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hemquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik heb Hans Bekx ooit z'n Dakar-truck een bocht om zien driften, ik geloof dat alles mogelijk is
[afbeelding]
[afbeelding]
Hans Bekx ook hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hem
ik was niet in Rotterdam? Ik zag Gerard de Rooy op het lange rechte stuk in Assen uit zn dak gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hans Bekx ook hoorIn Rotterdam, op het einde van de Coolsingel
[afbeelding]
Backquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg Goochel, wat voor scherm(en) heb je er bij?
[afbeelding]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonderquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan ook echt niet meer zonder dualscreen. Of ik zou naar één 22" breedbeeld moeten.
[afbeelding]
Mja ik heb nu een 19" CRT op 1440*1080 @ 100hz en een of andere bagger Dell 17" crt om al mn venstertjes op te dumpenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonder
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef BoJo het volgende:
ik ben van plan straks in mijn eigen huis alleen maar met m'n laptop te gaan werken![]()
ja nou ja "werken"quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee....
In jou huis past heul geen echte computer
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
Godver ... di's een geil pc-tje hoor ... petje af aan Dell.
Dual Core moet ik nog proberen met renderen maar pffff ... dit gaat allemaal wel effe een poeplap schneller
Dat wordt een dagje installeren
Geloof me ... dat ga ik echt wel proberenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijk
[afbeelding]
Heb je een kippenhok gekocht danquote:
Geef mij maar de Klein Gunnewiek Customs versiequote:
Hij heeft laatst linkje gezetquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt Alfisti zn auto eens showen? Dan heb ik alle PTA SC 155s compleet
Ik heb vandaag voor hem in rare stanbdjes gefotografeerd, dus daar mag wel wat voor terug gedaan worden vind ik
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft laatst linkje gezet
>>> http://www.alfisti.nl/
Of bedoel je voor je eigen cam?
[afbeelding]
ik werk op dit moment op een 23" sony TFT En ik ga er binnen kort weer een 19" IBM bij knallen. Want ik heb nog ruimte te kortquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonder
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt Alfisti zn auto eens showen? Dan heb ik alle PTA SC 155s compleet
Ik heb vandaag in een Ford Ka geredenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:55 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nog in een avensis diesel gereden.....
en damm wat rijd die lekkeralleen de koppeling is een beetje wennen
![]()
en dat uit een vag fapper![]()
volgend jaarquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
gaat iemand nog naar Le Mans?
ze moeten idd wel goed rijdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in een Ford Ka gereden![]()
![]()
![]()
Maar dan wel de sportKa versie, dat ding plakt aan de wegEn is nog best rap ook
Maar wat schaam je je kapot in zo'n unit
Ja man, wat een ongekend wijvendingquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze moeten idd wel goed rijden![]()
zijn alleen ontzettende vrouwenauto's![]()
1.6 8-kleppertje met 95 pk uit de steentijd bedoel jequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja man, wat een ongekend wijvending![]()
![]()
Is ook de auto van de vrouw van m'n baasMaar wel hele dikke bandjes eronder
En dat ding is net zo breed als 'ie lang is, 't is net een kart man
En dan ook een 1.6 uit de focus erin
Maar dat uiterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |