wat een ranzige aapquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeuw.
Dat jij zoiets kent zegt mij al genoeg
Mijn god wat een mietjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik die link post krijg ik een ban
Maar je kan hem vast wel zelf uitvogelen...
Waarom heb ik er op gegoogledquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik die link post krijg ik een ban
Maar je kan hem vast wel zelf uitvogelen...
quote:
quote:
Ach ja, waar je maar op kickt hè.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach ja, past in het straatje van Goatse en Tubby
Bob is mijn grote voorbeeld.quote:
goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:
Maar Bas, om toch maar een ander/kuischer onderwerp aan te snijden: hoe was je vakantie?
Ehh, wel? http://en.wikipedia.org/wiki/HAI2Uquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ook het doel van die url is
Er is helaas geen wikipedia met uitleg over...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
goed.Alles ging goed. Het eten, de vliegreis. Alles top
Hoogtepunten waren het Jetskiën en parasailen
Het was niet serieusquote:
ik had'm alleen met kleine letters geprobeerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, wel? http://en.wikipedia.org/wiki/HAI2U
Zie je wel dat je het interessant vindquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik had'm alleen met kleine letters geprobeerd
Zal eens even kijken wat ze te melden hebben
springen over golven is okéquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was bij ons 15 euro voor een kwartiertje Jetskiën en 30 euro voor een para-sail... vond ik wat teveel van't goede eerlijk gezegd.
Anderen zien Jetskiën was wel humor though: Gas open, schrikken, gas dicht, hard op het water klappen, rinse, repeat
POWER TO THE WUPPIESquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Wuppies
wtf, die rare pluizebollen die ik bij een aantal mongolen achterin de auto zag vanmorgen en vanmiddag waren dus reuzewuppies?
Niet zozeer boeiend, maar wel humorquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het interessant vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |