Jazeker, maar dan had je weer de hele dag niets te doen gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsssss, ik had ook thuis kunnen blijven![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou, stiekem heb ik genoeg te doen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan had je weer de hele dag niets te doen gehad.
Blijkbaar, de inhoudsloosheid van zijn reacties geeft aan dat het bloed elders in het lichaam verkeerdquote:
Luiheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, stiekem heb ik genoeg te doen hoor
ok.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in stijve penis praat hoor![]()
Ik voel me diep, diep gekwetstquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blijkbaar, de inhoudsloosheid van zijn reacties geeft aan dat het bloed elders in het lichaam verkeerd
Nouuu, ik heb alle rommel uit mijn kast gehaald hoorquote:
Random linkje uit NSFW van de weblogquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel beter, want slechter kan niet.
Maar gut, wat een lelijke tieten én ze is blond
Nou ga je weer terug richting de piemelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zo'n laag makeup kun je mij er nog als lekker wijf uit laten zien![]()
dat blonde vind ik niet zo erg, dat ze lelijke tieten heeft ben ik het mee eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel beter, want slechter kan niet.
Maar gut, wat een lelijke tieten én ze is blond
Want je durft of mag zelf niet kijken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Random linkje uit NSFW van de weblog
Sarcasme is my middle namequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij vatte mijn sarcasme geloof ik niet helemaal
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ga je weer terug richting de piemels
Niet want die heb ik geenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou ga je weer terug richting de piemels
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want je durft of mag zelf niet kijken?
Maar ik had 'm inderdaad niet doorquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij vatte mijn sarcasme geloof ik niet helemaal
Je doet aan Hai2u?quote:
Kan gebeuren, afgezien van Harley's heb je niet echt foute tuning bij motoren natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik had 'm inderdaad niet door [afbeelding]
Als ik die link post krijg ik een banquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |