Mooi he, die nieuwe policy?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god wat een mietje. Als je hai2u zegt hoef je er alleen nog maar een .com achter te plempen
http://www.hai2u.com/
Nou, hef fun eh![]()
Nog andere dingen gedaan dan, of de hele tijd bij't hotel/strand gezeten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
springen over golven is oké![]()
even het zout uit je ogen en weer gaan
't kostte 30 dinar voor 15 minuten, dat is ongeveer 18 euro ofzo.
Parasailen kostte met mijn vriendin samen 45 dinar, 28 euro
Ik had het er wel voor over, eerlijk gezegd
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?quote:
Je mag nu opeens wel goatses posten?quote:
Ik snap ook niet wat mensen 't bezielt om een logo van rover als hun icoon te plempen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?
Vast wel achter een linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag nu opeens wel goatses posten?
Zegt een meisje wat Honda rijdtquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen 't bezielt om een logo van rover als hun icoon te plempen?
.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast wel achter een linkje?
http://goatse.ragingfist.net/hello.jpg
Je kunt m ook lezen, zoveel text is het niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag nu opeens wel goatses posten?
Waar staat dat ding dan? :xquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt m ook lezen, zoveel text is het niet meer
Een excursie naar een Colosseum in El Jem/Djem, naar een mozaïek museum (quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog andere dingen gedaan dan, of de hele tijd bij't hotel/strand gezeten?
ik zou mijn hele auto vol planten met die reuze wuppiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wuppies zijn/waren cool ja, maar wat bezielt mensen om een ruizewuppie achterin hun auto te leggen?
De Rover waar ik inrij is praktisch 85-90% Hondaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus? Ik zie nergens een honda-logo?
Nou, ik vind van niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Rover waar ik inrij is praktisch 85-90% Honda
Met IMNSHO betere styling dan de Accord
El Djem was wel erg mooi lijkt me, daar zijn wij helaas niet geweest (was alleen mogelijk met een 2-daagse woestijnexcursie van 95 euro). En tya.. mozaiekquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Een excursie naar een Colosseum in El Jem/Djem, naar een mozaïek museum (), een haventje in Salakta (Dit was allemaal in 1 excursie.) We zouden nog met een piratenboot gaan varen, en tijdens die vaart gaan zwemmen en vissen. Maar dit ging niet door omdat het een uurtje regende
Oja, en we zijn nog naar een markt geweest in Mahdia zelf.
Oh, dat dingquote:
Ik had eerder pluche kippen verwacht bij jou...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou mijn hele auto vol planten met die reuze wuppies
Veel opdringerige mensen in die straatjes met winkeltjes ja.. Maar keihard negeren werkt het bestequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
El Djem was wel erg mooi lijkt me, daar zijn wij helaas niet geweest (was alleen mogelijk met een 2-daagse woestijnexcursie van 95 euro). En tya.. mozaiek![]()
Hoe was de omgeving van Mahdia trouwens, veel opdringerige mensen of viel dat mee? Het viel mij namelijk op dat buiten de toeristische gebieden de verkopers een stuk vervelender waren en niet echt een nee accepteerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |