De Meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef keijz het volgende:
Wat een OP
Vooral het plaatje van de trainersstraf
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Meer.
Mooie OP ja. Trancelocator.
Jij was wat? 4 toen de ArenA kwam? Doe es normaal ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Meer.
Mooie OP ja. Trancelocator.
Ga eens weg uit dit topic het ging net zo lekker met de topic snelheid en nu ben jij trug meteen een topic binnen en kwartier volquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij was wat? 4 toen de ArenA kwam? Doe es normaal ofzo.
Kun jij ook eens normaal gaan reageren? Je lijkt DK welquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Idd, we hebben al genoeg aanvallers. Er moeten echt middenvelders bijkomen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef Schanulleke het volgende:
Kluivert? Alsjeblieft zeg, we wouden toch kampioen worden?
Ik lijk DK wel omdat ik niet mee doe aan die zielige KJH verafgoding? En heb ik niet gelijk dan? Ik ga toch ook niet roepen dat ik het zo geweldig vond om Johan Cruijff te zien spelen in het Olympisch Stadion?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kun jij ook eens normaal gaan reageren? Je lijkt DK wel
Ook dat ja. PI's tellen hier in VBL niet ofzo.quote:
Jij loopt Kluivert te verafgoden, en degene die het daar niet mee eens zijn uit te maken voor nepajaciedenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik lijk DK wel omdat ik niet mee doe aan die zielige KJH verafgoding? En heb ik niet gelijk dan? Ik ga toch ook niet roepen dat ik het zo geweldig vond om Johan Cruijff te zien spelen in het Olympisch Stadion?
Zucht, begrijpend lezen en PI's interpreteren is echt teveel gevraagd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij loopt Kluivert te verafgoden, en degene die het daar niet mee eens zijn uit te maken voor nepajacieden
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee het gaat er me om dat het net rustig was in dit topic en de discussies normaal gevoert werden dat is nu dus totaal al niet meer hoeveel posts hebben we al in dit topic nu alweer 50. En als je het zo zielig vind post je niet ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, begrijpend lezen en PI's interpreteren is echt teveel gevraagd?
En stefmans waar maak je je druk om? Mag ik niet discussieren over Kluivert? Moet dit topic perse een week duren met 250 keer een hersenloze "AJAX![]()
![]()
" van mensen die nog nooit een wedstrijd hebben bezocht ofzo?
Wat een slap gelul, als iemand het niet eens is met de kudde, is het meteen een Dirk-Kuijt. Zielig gedoe.
Wat de fuck BOEIT het, als de de topics sneller gaan. Ik snij normaal een onderwerp aan, en dan word ik meteen van alle kanten voor gek verklaard i.p.v. dat er inhoudelijk op gereageerd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee het gaat er me om dat het net rustig was in dit topic en de discussies normaal gevoert werden dat is nu dus totaal al niet meer hoeveel posts hebben we al in dit topic nu alweer 50. En als je het zo zielig vind post je niet ik lig er niet wakker van
en jou reactie wasquote:Sorry hoor, maar Kluivert is echt passe en we hebben er niets aan met Huntelaar. Rosenberg, Babel, Charisteas... die scoren ook allemaal hun doelpuntjes.
Bogarde is ook een neger hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Nashje. Haal er maar even een oude koe bij.Weer even normaal verder. Discussieren mag scherp, maar beledig elkaar niet. (en dan heb ik het ook tegen Jajong)
Klopt, vooral proberen mijn totale redenatie onderuit te halen gebaseerd op een emoticon. Ik reageer toch ook niet op de tientallen spel en schrijffouten die jij per reactie maakt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
en jou reactie was![]()
Dat vind jij normaal reageren![]()
Zie je, gaat hij weer op kleur spelen. Wat ben jij een misselijk mannetje zeg.quote:
En jij bent ook nog een taalpuristquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, vooral proberen mijn totale redenatie onderuit te halen gebaseerd op een emoticon. Ik reageer toch ook niet op de tientallen spel en schrijffouten die jij per reactie maakt.
Als ik een taalpurist was, zou ik er wél op in gaan, wat ik dus niet deed.quote:
Jij speelt ook op kleur. Kluivert die al 5 jaar niet meer heeft gescoord krijgt van jou de voorkeur boven Huntelaar, die wekelijks scoort.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie je, gaat hij weer op kleur spelen. Wat ben jij een misselijk mannetje zeg.
Waarom begin je er dan overquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik een taalpurist was, zou ik er wél op in gaan, wat ik dus niet deed.
En dat heeft met kleur te maken? Omdat ik half-MOLUKS ben, totaal geen affiniteit heb met Suriname en zo verkaasd als maar kan ben, heb ik een voorkeur voor Kluivert omdat het een neger is? Ga je schamen zielige puber.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij speelt ook op kleur. Kluivert die al 5 jaar niet meer heeft gescoord krijgt van jou de voorkeur boven Huntelaar, die wekelijks scoort.
Kap ff met dit onzinnige gezeik aub. Doe dat lekker per email ofzo, dan kan de rest het weer lekker over AJAX hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, vooral proberen mijn totale redenatie onderuit te halen gebaseerd op een emoticon. Ik reageer toch ook niet op de tientallen spel en schrijffouten die jij per reactie maakt.
Verklaar dan waarom je Kluivert kiest boven Huntelaar. Ben ik HEEL benieuwd naar je uitleg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dat heeft met kleur te maken? Omdat ik half-MOLUKS ben, totaal geen affiniteit heb met Suriname en zo verkaasd als maar kan ben, heb ik een voorkeur voor Kluivert omdat het een neger is? Ga je schamen zielige puber.
Verkopen we Harry en Rosenberg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef -Wolf- het volgende:
Wat een hoop drukte over Kluivert zeg. Wees nou eerlijk, we hebben al genoeg spitsen.
Rosenberg verkopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkopen we Harry en Rosenberg.
De voetballer Kluivert.![]()
Die is al jaren verdwenen, die ziet alleen nog maar euro'squote:Op woensdag 14 juni 2006 14:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkopen we Harry en Rosenberg.
De voetballer Kluivert.![]()
Omdat ik weet wat Kluivert nog altijd kan brengen, als hij vertrouwen krijgt en blessurevrij blijft. Huntelaar is een pure doelpunten-machine, maar hij zal nooit een ander een stelling brengen of het team beter laten voetballen. Kluivert doet die dingen juist wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom je Kluivert kiest boven Huntelaar. Ben ik HEEL benieuwd naar je uitleg.
Hij heeft prima gepresteerd in z'n eerste jaar. Kan daarnaast ook nog op de flanken uit de voeten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik word er niet heel erg warm van, jij wel?
Hij heeft wel iets en kan op 2 plekken spelen, dat kan Kluivert nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik word er niet heel erg warm van, jij wel?
Ja, z'n rendement is best hoog. Dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij heeft prima gepresteerd in z'n eerste jaar. Kan daarnaast ook nog op de flanken uit de voeten.
Kluivert kan op '9' en op '10' spelen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets en kan op 2 plekken spelen, dat kan Kluivert niet
Euhhhh?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets en kan op 2 plekken spelen, dat kan Kluivert niet
Dat is wel een erg grove belediging..quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, z'n rendement is best hoog. Dat moet ik toegeven.
Maar voor de rest vind ik het qua voetbal Sonck de tweede...
Op 10 weet ik niet, dan zou je sneijder eruit moeten halen zekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert kan op '9' en op '10' spelen.
Bedankt voor je uitleg. Die ophemeling van Defour snap ik ook niet helemaal. Davids moet eigenlijk een motor op het veld worden, die ook ervaring overbrengt op de jonkies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat Kluivert nog altijd kan brengen, als hij vertrouwen krijgt en blessurevrij blijft. Huntelaar is een pure doelpunten-machine, maar hij zal nooit een ander een stelling brengen of het team beter laten voetballen. Kluivert doet die dingen juist wel.
Natuurlijk is het een grote gok, maar die jongen is 29 ( Of bijna 30 ). Als het goed uitpakt zal hij je met gemak een kampioenschap schenken. Ik snap niet waarom mensen het wel helemaal zien zitten om een Belgische snotneus van 6 miljoen te halen, die NIEMAND heeft zien spelen, maar Kluivert een kans geven? Nee joh.
En waarom dat oneindige vertrouwen in Davids dan? Die heeft ook alles behalve geweldig gespeeld de afgelopen jaren hoor..
Dat is wat anders dan Kluivert voor Huntelaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:08 schreef Jajong het volgende:
Ik ga er vanuit dat Sneijder weg gaat, daarom moet je Kluivert voor 10 halen. Als Davids dan eventueel ook nog komt word je op je sloffen kampioen, geloof dat maar.
Klopt, maar dat lag niet aan Patje. Dat kwam omdat Ruud een tactisch onbenul is, die zo statisch als de pest is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Patrick Kluivert op tien kan spelen is onzin, hij is een typische negen die per sé een tien nodig heeft om te presteren. In Oranje heeft men geprobeerd om Patrick Kluivert als tien op te stellen, zodat Ruud van Nistelrooij als negen kon spelen, maar dit werkte gewoon niet.
Hoe lang kijk je al voetbal?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Patrick Kluivert op tien kan spelen is onzin, hij is een typische negen die per sé een tien nodig heeft om te presteren. In Oranje heeft men geprobeerd om Patrick Kluivert als tien op te stellen, zodat Ruud van Nistelrooij als negen kon spelen, maar dit werkte gewoon niet.
Sorry, hoor. Voetbal kijken doe ik lang genoeg om een oordeel te kunnen vellen en ik ben van mening dat Patrick Kluivert enkel heeft gepresteerd met een tien achter hem, bij Ajax was dat Jari Litmanen en in Oranje was dat Dennis Bergkamp. Achter welke negens heeft Patrick Kluivert volgens jou dan wél gepresteerd als tien? Ik kan me geen periode herinneren met Patrick Kluivert als succesvolle tien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je al voetbal?
Kluivert heeft bij Ajax zowat een seizoen op '10' gespeeld, en bij Barcelona ook nog een tijdje.
Als hij nog 2 wedstrijden in de basis speelt dit WK issie weg hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder gaat niet weg anders moet ik rituele zelfmoord plegen en daar ben ik te knap voor.
En dan tegen mij zeggen dat ik slecht nederlands typ.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als hij nog 2 wedstrijden in de basis speelt dit WK issie weg hoor. Ajax zegt echt niet nee tegen 15 miljoen.
Nederlands!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik slecht nederlands typ.![]()
Hij heeft bij Ajax een tijdje achter Ronald de Boer gespeeld, en soms achter Kanu. Deed ie goed, gaf veel assists.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, hoor. Voetbal kijken doe ik lang genoeg om een oordeel te kunnen vellen en ik ben van mening dat Patrick Kluivert enkel heeft gepresteerd met een tien achter hem, bij Ajax was dat Jari Litmanen en in Oranje was dat Dennis Bergkamp. Achter welke negens heeft Patrick Kluivert volgens jou dan wél gepresteerd als tien? Ik kan me geen periode herinneren met Patrick Kluivert als succesvolle tien.
Klopt, maar die wedstrijden begon hij op negen of op de bank, Patrick Kluivert is juist het prototype Ajax-spits, de negen dus. Dick Advocaat (?) durfde geen keuze te maken tussen Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, daarbij creëerde de media een droomduo, dus stelde hij Patrick Kluivert maar op als tien achter Ruud van Nistelrooij. Het betekende een abrupt einde van zijn geweldige en succesvolle interlandcarrière, wellicht is het ook van invloed geweest op zijn clubcarrière?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft bij Ajax een tijdje achter Ronald de Boer gespeeld, en soms achter Kanu. Deed ie goed, gaf veel assists.
Dat pleit dus tegen zijn komstquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:
Z'n clubcarierre is toch vooral vernield door z'n fysieke gesteldheid.
quote:Babel ziet WK als grote leerschool 14 juni 2006
Ryan Babel is met zijn negentien jaar een van de meest verrassende namen in de selectie van Marco van Basten. De voetballer van Ajax ziet het WK als een groot leermoment: "Ook als ik niet aan spelen toekom, weet ik nu wat het is. Niet dat ik volgende keer een EK of WK speel en denk 'oh, is dit het nou', en vergeet te voetballen. Bovendien heb ik straks toch mooi een WK achter mijn naam staan."
Hoewel hij met drie doelpunten in zes interlands een gemiddelde heeft waar verder alleen de huidige spits Ruud van Nistelrooy en topscorer van Oranje Patrick Kluivert aan komen, is de kans klein dat hij dit WK nog een basisplaats krijgt toebedeeld, helemaal met een Arjen Robben in bloedvorm. "Nee, ik ben straks niet teleurgesteld als ik het hele WK op de bank zit. Natuurlijk hoop ik mijn minuten te pakken. Maar ik weet wat mijn rol is, ik ben blij dat ik dit meemaak," aldus Babel in Trouw.
Dus geniet Babel vooral van de sfeer, van de wedstrijden, van de aandacht en van zijn medespelers. "Ik leer heel veel van Robben, ik schaam me er niet voor dingen van hem af te kijken. Vooral zijn loopacties, het moment dat hij zijn dribbels start. Ik wacht wel eens te lang met mijn acties, terwijl Arjen meteen op snelheid 'gaat'." De speler van wie Babel het meeste opsteekt blijft Ruud van Nistelrooy. "Ruud betekent veel voor me, zowel in de begeleiding als in het vertrouwen dat hij me als speler geeft. Een soort mentor? Ja, dat mag je wel zeggen. Binnen en buiten het veld."
Ryan Babel juicht na een treffer voor oranje
Van Nistelrooy behoort samen met onder anderen Robin van Persie, Kew Jaliens en Khalid Boulahrouz tot het groepje waar Babel het meest mee optrekt. Aan de kaarttafel, tijdens een toernooi een populaire plaats voor vertier, zul je Babel niet aantreffen. Liever luistert hij naar muziek of kijkt hij naar een van de voetbalwedstrijden op televisie. "Ik heb tot nu toe alle wedstrijden gezien."
Babel kende een goede voorbereiding. In de oefenwedstrijd tegen Mexico startte hij in de basis en maakte hij een doelpunt. Daarnaast lijkt hij zich gesterkt te voelen door het vertrouwen dat de bondscoach in hem stelt. Dat staat in schril contrast met de vaak onzekere en ongelukkige indruk die hij maakte tijdens invalbeurten bij Ajax. "Ik heb inderdaad veel zelfvertrouwen op het moment. Op bepaalde punten ben ik het afgelopen jaar ook volwassener geworden. Bij Ajax wilde ik niet linksbuiten spelen, maar centraal. Toen kwam Klaas-Jan Huntelaar en wist ik dat ik het kon vergeten. Ik begon mijn wedstrijden steeds vaker met een slecht gevoel te spelen."
Nog steeds gelooft Babel dat hij het beste rendeert als spits, maar hij beseft nu dat zijn tijd op die positie nog wel komt. "Alles is nu anders. Ik moet accepteren dat je je kans moet grijpen daar waar je hem krijgt. Als ik me van mijn beste kant laat zien, krijg ik die kans nog wel."
Dan zijn we het toch met elkaar eens, maar ik hoop toch echt dat je Patrick Kluivert als tien zou willen aantrekken, want dat is alleen maar weggegooid geld. Wanneer er spitsen vertrekken bij Ajax, zou het een goede vervanger zijn voor KJH, maar meer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:
Oh, dat het uit elkaar vallen van de het duo Bergkamp-Kluivert en het geforceerd proberen te creeren van het duo Kluivert-Nistelrooy z'n interlandcarierre heeft gesloopt, daar ben ik het helemaal mee eens.
Z'n clubcarierre is toch vooral vernield door z'n fysieke gesteldheid. (en z'n leven buiten het veld)
Davids ook, maar dan krijgen we dat Davids syndroom weer. Davids en Patrick zie ik beide niet komen. Maar dat heb ik al eerder bevestigdquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:25 schreef keijz het volgende:
HTC krijgt Kluivert wel weer aan het voetballen
Ik gaf hiervan altijd de schuld aan Kluivert maar aangezien RvN er nog steeds niets van bakt slik ik die woorden in.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:28 schreef -Wolf- het volgende:
Idd... Kluivert en Van Nistelrooij samen is echt nooit van de grond gekomen.
Kap nou ff met jezelf belachelijk maken joh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef Jajong het volgende:
Ook zoiets, Ryan Babel is in potentie beter dan Huntelaar. Jammer dat hij ook gaat verpieteren/vertrekken.
En nee Nashje, dat zeg ik niet omdat het een Suri is.
In potentie is dan ook een kutbegrip, Arno Splinter en Dennis Schulp waren in potentie ook beter dan respectievelijk Danny Blind en Dennis Bergkamp, maar toch hebben ze het niet gehaald. In de voetballerij hangt alles af van vertrouwen en toevalligheden, dus we kunnen maar beter niet over de toekomst praten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kap nou ff met jezelf belachelijk maken joh.
Iedereen ziet dat Huntelaar een wereldspits is/wordt.
Dit bedoel ik, je kan niks beargumenteren en je loopt alles wat ik zeg 'zomaar' af te zeiken. Babel is in potentie ( www.vandale.nl -> potentie, heb je nodig denk ik ) beter dan Huntelaar. Hij is technischer, sneller, sterker, beter schot. Jij bent zeker ook fan van Ruud van Nistelrooij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kap nou ff met jezelf belachelijk maken joh.
Iedereen ziet dat Huntelaar een wereldspits is/wordt.
Natuurlijk zijn dat verschillende spelers, maar Henry is toch ook beter dan Van Nistelrooij of nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef twi het volgende:
Babel vergelijken met Huntelaar is als Henry vergelijken met Van Nistelrooij. Twee totaal andere spelers.
Als we naar vandale gaan verwijzen dan weet ik ook nog wel een paar inkoppertjes hoor, voorlopig zijn je post een beetje lachwekkend en heel hoogopgeleid zul je vast niet zijn. Anyway (kijk ik kan nog Engels ook), je bedoelt waarschijnlijk dat jij blind bent voor argumentaties want die zijn er toch voldoende langsgekomen. Als je die gemist heb dan zijn het afgelopen seizoen en zijn optreden tijdens het EK voorlopig ook wel voldoende reden tot deze voorlopige conclusie. Natuurlijk moet ie het nog waarmaken, maar dat geldt voor iedere jeugdige speler.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, je kan niks beargumenteren en je loopt alles wat ik zeg 'zomaar' af te zeiken. Babel is in potentie ( www.vandale.nl -> potentie, heb je nodig denk ik ) beter dan Huntelaar. Hij is technischer, sneller, sterker, beter schot. Jij bent zeker ook fan van Ruud van Nistelrooij.
Misschien heeft het ook wel iets te maken met al je persoonlijke aanvallen en gebrek aan argumenten. En zodra er dan wat teruggezegd wordt is het discriminatie en gooi je het op je (halve) nationaliteitquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef Jajong het volgende:
Maargoed laat maar, als je ook maar iets over God Huntelaar zegt krijg je meteen alle fanboys over je heen, ik zit te wachten op Badabingeaea o.i.d.
Dat mag je vinden, ook over bijvoorbeeld Kezman en Inzaghi. Niet om aan te zien. Maar Huntelaar is exact hetzelfde type, dus waarom vind je die dan wel top?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
Oh, en van Nistelrooy vind ik een waardeloze spits. For what it's worth.
In de jeugd ging het wel goed met Babel toch? Ik vind 'm veel te wisselvallig, daar waar Huntelaar veel constanter is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef twi het volgende:
Ligt eraan. Henry zou bij Ajax gewoon niet in het systeem passen, Van Nistelrooij dan weer wel. Zoals Babel maar moeilijk in ons systeem past, en Huntelaar dan weer wel.
Natuurlijk is het altijd afhankelijk van een aantal factoren, maar als je Huntelaar ziet spelen is het gewoon een ongekend goede spits voor zijn leeftijd. Arno Splinter en Dennis Schulp moesten zich nog bewijzen, Huntelaar heeft dat al min of meer gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In potentie is dan ook een kutbegrip, Arno Splinter en Dennis Schulp waren in potentie ook beter dan respectievelijk Danny Blind en Dennis Bergkamp, maar toch hebben ze het niet gehaald. In de voetballerij hangt alles af van vertrouwen en toevalligheden, dus we kunnen maar beter niet over de toekomst praten.
Ik weet niet wanneer Ryan de groeispurt heeft ingezet, maar fysiek is Babel natuurlijk wel ijzersterk. Daarnaast met zijn snelheid, dat zijn twee punten die in de jeugd gewoon een heel groot voordeel opleveren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
In de jeugd ging het wel goed met Babel toch? Ik vind 'm veel te wisselvallig, daar waar Huntelaar veel constanter is.
Er wat terug wordt gezegd? Vriend ik begon daar niet over hoor, eerst word ik uitgemaakt voor Ali B, en daarna vind ik Kluivert alleen maar goed omdat het een neger is. Hou je gewoon stil als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel iets te maken met al je persoonlijke aanvallen en gebrek aan argumenten. En zodra er dan wat teruggezegd wordt is het discriminatie en gooi je het op je (halve) nationaliteit
Klopt, maar ik reageerde ook meer op Jajong, die Ryan Babel in potentie beter vindt dan KJH.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het altijd afhankelijk van een aantal factoren, maar als je Huntelaar ziet spelen is het gewoon een ongekend goede spits voor zijn leeftijd. Arno Splinter en Dennis Schulp moesten zich nog bewijzen, Huntelaar heeft dat al min of meer gedaan.
GMTAquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef twi het volgende:
Ligt eraan. Henry zou bij Ajax gewoon niet in het systeem passen, Van Nistelrooij dan weer wel. Zoals Babel maar moeilijk in ons systeem past, en Huntelaar dan weer wel.
[..]
Dat mag je vinden, ook over bijvoorbeeld Kezman en Inzaghi. Niet om aan te zien. Maar Huntelaar is exact hetzelfde type, dus waarom vind je die dan wel top?
Waarom is 'potentie' dan zo'n kutterm. Dan zou je jeugdteams en scouten voor de A1 en Jong Ajax ook meteen kunnen afschaffen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reageerde ook meer op Jajong, die Ryan Babel in potentie beter vindt dan KJH.
Het is ook niet heel raar dat hij wisselvallig is he, gezien hij nooit op '9' speelt, en ook nooit voor meer dan 2 wedstrijden achter elkaar speelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de jeugd ging het wel goed met Babel toch? Ik vind 'm veel te wisselvallig, daar waar Huntelaar veel constanter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |