Kluivert kan op '9' en op '10' spelen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets en kan op 2 plekken spelen, dat kan Kluivert niet
Euhhhh?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets en kan op 2 plekken spelen, dat kan Kluivert niet
Dat is wel een erg grove belediging..quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, z'n rendement is best hoog. Dat moet ik toegeven.
Maar voor de rest vind ik het qua voetbal Sonck de tweede...
Op 10 weet ik niet, dan zou je sneijder eruit moeten halen zekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert kan op '9' en op '10' spelen.
Bedankt voor je uitleg. Die ophemeling van Defour snap ik ook niet helemaal. Davids moet eigenlijk een motor op het veld worden, die ook ervaring overbrengt op de jonkies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat Kluivert nog altijd kan brengen, als hij vertrouwen krijgt en blessurevrij blijft. Huntelaar is een pure doelpunten-machine, maar hij zal nooit een ander een stelling brengen of het team beter laten voetballen. Kluivert doet die dingen juist wel.
Natuurlijk is het een grote gok, maar die jongen is 29 ( Of bijna 30 ). Als het goed uitpakt zal hij je met gemak een kampioenschap schenken. Ik snap niet waarom mensen het wel helemaal zien zitten om een Belgische snotneus van 6 miljoen te halen, die NIEMAND heeft zien spelen, maar Kluivert een kans geven? Nee joh.
En waarom dat oneindige vertrouwen in Davids dan? Die heeft ook alles behalve geweldig gespeeld de afgelopen jaren hoor..
Dat is wat anders dan Kluivert voor Huntelaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:08 schreef Jajong het volgende:
Ik ga er vanuit dat Sneijder weg gaat, daarom moet je Kluivert voor 10 halen. Als Davids dan eventueel ook nog komt word je op je sloffen kampioen, geloof dat maar.
Klopt, maar dat lag niet aan Patje. Dat kwam omdat Ruud een tactisch onbenul is, die zo statisch als de pest is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Patrick Kluivert op tien kan spelen is onzin, hij is een typische negen die per sé een tien nodig heeft om te presteren. In Oranje heeft men geprobeerd om Patrick Kluivert als tien op te stellen, zodat Ruud van Nistelrooij als negen kon spelen, maar dit werkte gewoon niet.
Hoe lang kijk je al voetbal?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Patrick Kluivert op tien kan spelen is onzin, hij is een typische negen die per sé een tien nodig heeft om te presteren. In Oranje heeft men geprobeerd om Patrick Kluivert als tien op te stellen, zodat Ruud van Nistelrooij als negen kon spelen, maar dit werkte gewoon niet.
Sorry, hoor. Voetbal kijken doe ik lang genoeg om een oordeel te kunnen vellen en ik ben van mening dat Patrick Kluivert enkel heeft gepresteerd met een tien achter hem, bij Ajax was dat Jari Litmanen en in Oranje was dat Dennis Bergkamp. Achter welke negens heeft Patrick Kluivert volgens jou dan wél gepresteerd als tien? Ik kan me geen periode herinneren met Patrick Kluivert als succesvolle tien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je al voetbal?
Kluivert heeft bij Ajax zowat een seizoen op '10' gespeeld, en bij Barcelona ook nog een tijdje.
Als hij nog 2 wedstrijden in de basis speelt dit WK issie weg hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder gaat niet weg anders moet ik rituele zelfmoord plegen en daar ben ik te knap voor.
En dan tegen mij zeggen dat ik slecht nederlands typ.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als hij nog 2 wedstrijden in de basis speelt dit WK issie weg hoor. Ajax zegt echt niet nee tegen 15 miljoen.
Nederlands!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik slecht nederlands typ.![]()
Hij heeft bij Ajax een tijdje achter Ronald de Boer gespeeld, en soms achter Kanu. Deed ie goed, gaf veel assists.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, hoor. Voetbal kijken doe ik lang genoeg om een oordeel te kunnen vellen en ik ben van mening dat Patrick Kluivert enkel heeft gepresteerd met een tien achter hem, bij Ajax was dat Jari Litmanen en in Oranje was dat Dennis Bergkamp. Achter welke negens heeft Patrick Kluivert volgens jou dan wél gepresteerd als tien? Ik kan me geen periode herinneren met Patrick Kluivert als succesvolle tien.
Klopt, maar die wedstrijden begon hij op negen of op de bank, Patrick Kluivert is juist het prototype Ajax-spits, de negen dus. Dick Advocaat (?) durfde geen keuze te maken tussen Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, daarbij creëerde de media een droomduo, dus stelde hij Patrick Kluivert maar op als tien achter Ruud van Nistelrooij. Het betekende een abrupt einde van zijn geweldige en succesvolle interlandcarrière, wellicht is het ook van invloed geweest op zijn clubcarrière?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft bij Ajax een tijdje achter Ronald de Boer gespeeld, en soms achter Kanu. Deed ie goed, gaf veel assists.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |